Ζωντανές επιδόσεις και πολιτισμένο χαρακτήρα έχει το Toyota Yaris με το Multidrive κιβώτιο.

Ένα μικρό τεχνολογικό θαύμα είναι ο 3κύλινδρος, 1.000άρης EcoBoost του Fiesta, που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 100 ίππους.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Το Fiesta κυριαρχεί

49.899 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/6/2014

Το Ford Fiesta εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον εξαιρετικό 3κύλινδρο τούρμπο EcoBoost 1.000άρη κινητήρα του. Mε εξαιρετικά ραφιναρισμένη λειτουργία, δυναμικό τράβηγμα από ρελαντί και αξιομνημόνευτη ευστροφία συνδυάζεται ιδανικά με το Powershift κιβώτιο, προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις και μεταξένιες αλλαγές, τόσο στην αυτόματη λειτουργία, όσο και στην Sport. Η αντιδράσεις του κιβωτίου στο πάτημα του γκαζιού είναι άμεσες. Στο πλάι του επιλογέα υπάρχει ένας διακόπτης για σειριακές αλλαγές, που όμως δεν είναι τόσο βολικός. Ένα σετ paddles ή δυνατότητα σπρωξίματος του επιλογέα μπρος-πίσω θα ήταν προτιμότερο. Ο ατμοσφαιρικός, 4κύλινδρος, 1,33 λτ., κινητήρας του Toyota Yaris με διπλό μεταβλητό χρονισμό αποδίδει 99 ίππους. H σχετικά άμεση λειτουργία του συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβωτίου (με την πίεση του γκαζιού το κιβώτιο κάνει kick down και φέρνει άμεσα σε ωφέλιμη περιοχή στροφών τον κινητήρα), του εξασφαλίζει καλές επιδόσεις εν κινήσει. Η Toyota υπόσχεται ίδια τελική ταχύτητα με το χειροκίνητο μοντέλο, αλλά κυρίως μικρότερη κατανάλωση (5,0 λτ./100 χλμ. έναντι 5,2 στο χειροκίνητο), που συνοδεύεται και από χαμηλότερες εκπομπές CO2 (114 γρ./χλμ. έναντι 119). Υπάρχουν 7 προκαθορισμένες «σχέσεις», που λειτουργούν σειριακά. Το Nissan Micra με τον 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.200άρι κινητήρα τα πάει εξαιρετικά καλά κινούμενο στο αστικό περιβάλλον και με το CVT κιβώτιο, απλοποιεί κατά πολύ τη ζωή του οδηγού. Οι επιδόσεις υστερούν σε σχέση με τα άλλα δύο, αλλά ο κινητήρας των 80 ίππων συνεργάζεται καλά με το κιβώτιο των μεταβαλλόμενων σχέσεων. Είναι σχετικά πρόθυμος, ωστόσο ακόμη και στη διαμόρφωση sport του κιβωτίου, ακολουθεί τις γενικότερα «ήπιες» προσταγές του CVT