Το σοφιστικέ κιβώτιο Powershift ταιριάζει απόλυτα στον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του Ford Fiesta.

To Nissan Micra ξεχωρίζει για την ευκολία οδήγησης και την ευελιξία του στην πόλη, πόσο δε με το αυτόματο κιβώτιο CVT.

Το Toyota Yaris έχει κερδίσει τα μάλα στον τομέα της ευχρηστίας και ειδικά στην κίνηση στην πόλη, με τη προσθήκη του Multidrive-S κιβωτίου

Οδηγώντας: Οι ομοιότητες σταματούν στην ευκολία οδήγησης

49.905 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/6/2014

Το βασικό χαρακτηριστικό του Ford Fiesta είναι η ευχάριστη οδική του συμπεριφορά. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, το τιμόνι έχει σαφή πληροφόρηση, η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες προσφέροντας καλή ποιότητα κύλισης και ταυτόχρονα δεν επιτρέπει στο αμάξωμα μεγάλες κλίσεις. Αυτά, λοιπόν, έχουν διατηρηθεί και στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο επιπλέον (σε σχέση με το χειροκίνητο) το μοντέλο είναι λίγο πιο εύκολο στην γρήγορο οδήγηση, ενώ μέσα στην πόλη έχεις το πλεονέκτημα ότι κινείσαι ξεκούραστα όταν βρεθείς στην κίνηση της πόλης. 


Το Nissan Micra ξεχωρίζει για την ευκολία οδήγησης στην πόλη. Το τιμόνι «κόβει» εντυπωσιακά (κύκλος στροφής μόλις 9,3 μ.), η περιφερειακή ορατότητα είναι άριστη, ενώ το παρκάρισμα είναι παιχνίδι χάρη στο ελαφρύ τιμόνι. Καλά ανταποκρίνεται και το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο ειδικά για τις αστικές μετακινήσεις αποδεικνύεται σωτήριο. Εν συνεχεία, αν πιέσεις το Micra θα διαπιστώσεις πως δίνει έμφαση στην άνεση με αποτέλεσμα οι κλίσεις στις στροφές να είναι τονισμένες και η υποστροφή να έρχεται σχετικά γρήγορα, χωρίς να λείπουν κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα. Επίσης ο θόρυβος κύλισης και το χαρακτηριστικό βουητό των CVT κιβωτίων δεν κρύβονται. 

Το Toyota Yaris έχει κερδίσει τα μάλα στον τομέα της ευχρηστίας και ειδικά στην κίνηση στην πόλη, με τη προσθήκη του Multidrive-S κιβωτίου. Η λειτουργία του είναι εξαιρετική, ενώ η άνεση είναι υψηλή. Κατά τα άλλα, το αυτόματο Yaris διατηρεί τη σταθερότητα στην ευθεία και τα προβλέψιμα χαρακτηριστικά στις στροφές, των εκδόσεων με χειροκίνητο κιβώτιο. Πατάει καλά και δίνει μια αίσθηση σιγουριάς στις υψηλές ταχύτητες, ενώ στρίβει με περισσότερη ασφάλεια, υπό την «προστασία» μάλιστα του στάνταρ (όπως και στα άλλα δύο μοντέλα) ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας.