54.138 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2015
Όσον αφορά στο εσωτερικό έχουμε να σημειώσουμε πως και τα τέσσερα ξεχωρίζουν με την υψηλή ποιότητα κατασκευής τους και την μοντέρνα σχεδίαση. Παίρνοντάς τα τώρα ένα-ένα, τo Toyota Auris έχει βελτιωθεί σε εικόνα και σε κερδίζει αμέσως με τη μεγάλη οθόνη με τα πλήκτρα αφής, όπως και με τα αεροπορικού τύπου χειριστήρια του κλιματισμού. Η ποιότητα των υλικών είναι καλή, η συναρμογή άριστη, ενώ απροβλημάτιστη είναι και η εργονομία. Ευδιάκριτος και πλήρης είναι ο πίνακας οργάνων. Το Ford Focus από την άλλη διακρίνεται επίσης για την καλή ποιότητα κατασκευής του, ενώ high-tech νότα δίνει με τη σειρά της η κεντρική κονσόλα. Η σχεδίαση είναι μοντέρνα, ενώ από πλευράς εργονομίας το μόνο που θα θέλαμε είναι η θήκη μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων να ήταν λίγο μεγαλύτερη. Στη συνέχεια, στο θάλαμο των επιβατών του Pulsar με την πρώτη ματιά αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η στιβαρότητα των υλικών, το προσεγμένο φινίρισμα και η γενικότερη προσοχή που έχει δοθεί κατά τη συναρμογή. Μάλιστα δεν λείπουν και κάποιες premium λύσεις, όπως το button εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τούνελ της κεντρικής κονσόλας, που αντικαθιστά την παραδοσιακή μίζα. Τέλος, το εσωτερικό του VW Golf χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις σε κερδίζει με την ποιότητα των υλικών του (π.χ. όλο το ταμπλό καλύπτεται από αφρώδες υλικό) και την εξαιρετική συναρμογή. Η εργονομία είναι απροβλημάτιστη αφού ο οδηγός θα βρει αμέσως ό,τι ψάχνει, ενώ υπάρχουν πολλές και μεγάλες θήκες για να ακουμπήσεις πράγματα καθημερινής χρήσης.
Απουσιάζει η Peugeot από το άρθρο. 1,2 τρικύλινδρος σε δύο εκδόσεις (εδώ στην Ευρώπη μπορώ να πάρω και την άλλη) 110 hp αλλά με 20,5 κιλά ροπή ! και 130 hp !!! με 23 κιλά ροπή... Σχόλια; Α ναι και 107 g/Km το δυνατό... Πριν ακουστούν σχόλια για τα φιξαρισμένα νούμερα τα ίδια ισχύουν σε όλους. Νομίζω κλέβει εκκλησιές ... και τα 4 μοντέλα του συγκριτικού ... (ΥΓ. Δεν είχα ποτέ Peugeot ...αλλά μήπως;....)
Απάντηση: Στο τεύχος που κυκλοφορεί σήμερα θα βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε. Διαβάστε το μεγάλο μας θέμα για τις πραγματικές καταναλώσεις και στείλτε μας τα σχόλιά σας.
Σίγουρα λείπουν και άλλα αυτοκίνητα από το "πανελ"... Το αμάξι όμως πρέπει κατ αρχάς να σε φτιάχνει καθώς το βλέπεις όταν το πλησιάζεις για να το οδηγήσεις. Οταν μπεις μέσα, πρέπει να χει επίκεντρο εσένα. Οταν το οδηγείς πρέπει να ξέρεις που πατά ο κάθε τροχός όπως ξέρεις που πατάει το πόδι σου όταν περπατάς ή τρέχεις. Να νιώθεις ασφάλεια, άνεση αλλά και όταν έρθει η στιγμή να το "πλακώσεις" γιατί έτσι πρέπει ή γιατί θέλεις να ξεδώσεις, τότε αυτό να τρέχει και να στρίβει σαν τραίνο από τη κόλαση... Αυτό είναι αμάξι... Νομίζω καταλάβατε για ποιο μιλάω...
Εύκολη επιλογή,πρωτο τουοτα,δευτερο νισαν(η κι αντιστροφα 1 νισαν 2 τουοτα καλά ειναι και τα 2),τριτο το φόρντ και τεταρτο το κακάσχημο golf.To golf τι το βάλατε ρε παιδια για να συμπληρωθει το καρέ;
Εκ των τεσσάρων ένα και μόνο ένα έχει την ουσιαστικότερη προδιαγραφή της μεγαλύτερης κατηγορίας (πίσω ανάρτηση), οπότε είναι και το πιο "τίμιο" και όχι απλά το πιο "fun to drive" για την προδιαγραφών 4Χ4 χώρα μας.
Που είναι μοντέλα όπως;
1.Octavia -> Καλύτερο επίπεδο αρχικού εξοπλισμού και δεν πήγε ποτέ στην κατηγορία των μεσαίων
2.Leon -> Ομοίως ως προς τον εξοπλισμό
3.Astra -> Έχει και μια εναλλακτική για το θέμα της ανάρτησης
Πολύ μεγάλος κολληματίας με την αναρτησούλα που δεν έχουν παρά μόνο ελάχιστα πλεον στη μικρομεσαία κατηγορία.
Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.
Δυστυχως δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα παρα μονο η γκολφω
Θα ηθελα και astra με ceed στο συγκριτικο και βεβαια leon αντι golf που ειναι ιδιο ισως και καλυτερο και σιγουρα φθηνοτερο
Απουσιάζει η Peugeot από το άρθρο. 1,2 τρικύλινδρος σε δύο εκδόσεις (εδώ στην Ευρώπη μπορώ να πάρω και την άλλη) 110 hp αλλά με 20,5 κιλά ροπή ! και 130 hp !!! με 23 κιλά ροπή... Σχόλια; Α ναι και 107 g/Km το δυνατό... Πριν ακουστούν σχόλια για τα φιξαρισμένα νούμερα τα ίδια ισχύουν σε όλους. Νομίζω κλέβει εκκλησιές ... και τα 4 μοντέλα του συγκριτικού ... (ΥΓ. Δεν είχα ποτέ Peugeot ...αλλά μήπως;....)
Πάλι εργοστασιακές τιμές...Πραγματικές τιμές κατανάλωσης θα δούμε? Μπά ε??
Απάντηση: Στο τεύχος που κυκλοφορεί σήμερα θα βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε. Διαβάστε το μεγάλο μας θέμα για τις πραγματικές καταναλώσεις και στείλτε μας τα σχόλιά σας.
Σίγουρα λείπουν και άλλα αυτοκίνητα από το "πανελ"... Το αμάξι όμως πρέπει κατ αρχάς να σε φτιάχνει καθώς το βλέπεις όταν το πλησιάζεις για να το οδηγήσεις. Οταν μπεις μέσα, πρέπει να χει επίκεντρο εσένα. Οταν το οδηγείς πρέπει να ξέρεις που πατά ο κάθε τροχός όπως ξέρεις που πατάει το πόδι σου όταν περπατάς ή τρέχεις. Να νιώθεις ασφάλεια, άνεση αλλά και όταν έρθει η στιγμή να το "πλακώσεις" γιατί έτσι πρέπει ή γιατί θέλεις να ξεδώσεις, τότε αυτό να τρέχει και να στρίβει σαν τραίνο από τη κόλαση... Αυτό είναι αμάξι... Νομίζω καταλάβατε για ποιο μιλάω...
Εύκολη επιλογή,πρωτο τουοτα,δευτερο νισαν(η κι αντιστροφα 1 νισαν 2 τουοτα καλά ειναι και τα 2),τριτο το φόρντ και τεταρτο το κακάσχημο golf.To golf τι το βάλατε ρε παιδια για να συμπληρωθει το καρέ;
Το Focus ομως επειδη εχει και λειτουργια overboost παει 200Nm...απλα το υπενθυμιζω!! Ειναι η πρωτη μου επιλογη οταν και αν καταφερω να παρω αμαξι!!!
Εκ των τεσσάρων ένα και μόνο ένα έχει την ουσιαστικότερη προδιαγραφή της μεγαλύτερης κατηγορίας (πίσω ανάρτηση), οπότε είναι και το πιο "τίμιο" και όχι απλά το πιο "fun to drive" για την προδιαγραφών 4Χ4 χώρα μας. Που είναι μοντέλα όπως; 1.Octavia -> Καλύτερο επίπεδο αρχικού εξοπλισμού και δεν πήγε ποτέ στην κατηγορία των μεσαίων 2.Leon -> Ομοίως ως προς τον εξοπλισμό 3.Astra -> Έχει και μια εναλλακτική για το θέμα της ανάρτησης Πολύ μεγάλος κολληματίας με την αναρτησούλα που δεν έχουν παρά μόνο ελάχιστα πλεον στη μικρομεσαία κατηγορία. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.