Στο πίσω κάθισμα του Golf οι επιβάτες θα βρουν τον περισσότερο αέρα για το κεφάλι, ενώ μεγάλο είναι και το εσωτερικό πλάτος τόσο για τους μπροστά, όσο και τους πίσω.

Το Pulsar έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ενώ πολύ καλοί οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες αφού ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών, είναι από τους μεγαλύτερους στα μικρομεσαία.

Χώροι: Ξεχωρίζει το Pulsar

54.133 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2015

Σε ό,τι αφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές και τα τέσσερα μοντέλα θα φιλοξενήσουν με άνεση τέσσερις επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους. Από εκεί και πέρα όμως έχουν μικρές διαφορές μεταξύ τους. Ξεκινώντας από το Focus, οι χώροι του προσφέρουν καλή ευρυχωρία για τους επιβάτες παρά το μικρότερο εσωτερικό πλάτος εκ των τεσσάρων. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 363 λτ., νούμερο ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Πολύ καλοί είναι οι χώροι για τους επιβάτες και στην περίπτωση του Auris μιας και το ιαπωνικό μικρομεσαίο είναι το φαρδύτερο πίσω και άρα θα χωρέσει πιο άνετα τρεις. Όμως είναι και το πιο στενό μπροστά καθώς και αυτό με το λιγότερο αέρα για τα γόνατα και για αυτό δεν κερδίζει τη μάχη των επιβατών.
Σε αυτόν τον τομέα, στους χώρους για τους επιβάτες ξεχωρίζει το Nissan Pulsar. Χάρη στο μακρύ του μεταξόνιο έχει τεράστιο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ κερδίζει και στις υπόλοιπες διαστάσεις, με εξαίρεση τον αέρα για το κεφάλι που κεφάλι είναι επαρκής. Το Pulsar έχει και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (385 λίτρα).
Τέλος, το VW Golf έχει επίσης μεγάλο χώρο αποσκευών (380 λίτρα), με άνεση θα καθίσουν στο εσωτερικό του δύο ενήλικες επιβάτες αφού ο αέρας για το κεφάλι των πίσω είναι 69 χλστ., ενώ φαρδιά είναι η καμπίνα τόσο για τους εμπρός, όσο και τους πίσω επιβάτες.

 
  • Alex

    Δυστυχως δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα παρα μονο η γκολφω

      10
  • Νικος

    Θα ηθελα και astra με ceed στο συγκριτικο και βεβαια leon αντι golf που ειναι ιδιο ισως και καλυτερο και σιγουρα φθηνοτερο

      7
  • Γιώργος

    Απουσιάζει η Peugeot από το άρθρο. 1,2 τρικύλινδρος σε δύο εκδόσεις (εδώ στην Ευρώπη μπορώ να πάρω και την άλλη) 110 hp αλλά με 20,5 κιλά ροπή ! και 130 hp !!! με 23 κιλά ροπή... Σχόλια; Α ναι και 107 g/Km το δυνατό... Πριν ακουστούν σχόλια για τα φιξαρισμένα νούμερα τα ίδια ισχύουν σε όλους. Νομίζω κλέβει εκκλησιές ... και τα 4 μοντέλα του συγκριτικού ... (ΥΓ. Δεν είχα ποτέ Peugeot ...αλλά μήπως;....)

      7
  • stick

    Πάλι εργοστασιακές τιμές...Πραγματικές τιμές κατανάλωσης θα δούμε? Μπά ε??

      6
    • autotriti

      Απάντηση: Στο τεύχος που κυκλοφορεί σήμερα θα βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε. Διαβάστε το μεγάλο μας θέμα για τις πραγματικές καταναλώσεις και στείλτε μας τα σχόλιά σας.

        1
  • panosl

    Σίγουρα λείπουν και άλλα αυτοκίνητα από το "πανελ"... Το αμάξι όμως πρέπει κατ αρχάς να σε φτιάχνει καθώς το βλέπεις όταν το πλησιάζεις για να το οδηγήσεις. Οταν μπεις μέσα, πρέπει να χει επίκεντρο εσένα. Οταν το οδηγείς πρέπει να ξέρεις που πατά ο κάθε τροχός όπως ξέρεις που πατάει το πόδι σου όταν περπατάς ή τρέχεις. Να νιώθεις ασφάλεια, άνεση αλλά και όταν έρθει η στιγμή να το "πλακώσεις" γιατί έτσι πρέπει ή γιατί θέλεις να ξεδώσεις, τότε αυτό να τρέχει και να στρίβει σαν τραίνο από τη κόλαση... Αυτό είναι αμάξι... Νομίζω καταλάβατε για ποιο μιλάω...

      2
  • Γιαννης

    Εύκολη επιλογή,πρωτο τουοτα,δευτερο νισαν(η κι αντιστροφα 1 νισαν 2 τουοτα καλά ειναι και τα 2),τριτο το φόρντ και τεταρτο το κακάσχημο golf.To golf τι το βάλατε ρε παιδια για να συμπληρωθει το καρέ;

      2
  • Sakis

    Το Focus ομως επειδη εχει και λειτουργια overboost παει 200Nm...απλα το υπενθυμιζω!! Ειναι η πρωτη μου επιλογη οταν και αν καταφερω να παρω αμαξι!!!

      2
  • Nikolaos Tsoukalas

    Εκ των τεσσάρων ένα και μόνο ένα έχει την ουσιαστικότερη προδιαγραφή της μεγαλύτερης κατηγορίας (πίσω ανάρτηση), οπότε είναι και το πιο "τίμιο" και όχι απλά το πιο "fun to drive" για την προδιαγραφών 4Χ4 χώρα μας. Που είναι μοντέλα όπως; 1.Octavia -> Καλύτερο επίπεδο αρχικού εξοπλισμού και δεν πήγε ποτέ στην κατηγορία των μεσαίων 2.Leon -> Ομοίως ως προς τον εξοπλισμό 3.Astra -> Έχει και μια εναλλακτική για το θέμα της ανάρτησης Πολύ μεγάλος κολληματίας με την αναρτησούλα που δεν έχουν παρά μόνο ελάχιστα πλεον στη μικρομεσαία κατηγορία. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.

      1