Το Auris μπορεί να γίνει ευχάριστο υπό πίεση, όντας άνετο στις καθημερινές μετακινήσεις.

Διττός ο χαρακτήρας του Focus στο δρόμο. Όσο άνετο είναι στον αυτοκινητόδρομο και τα πολύωρα ταξίδια, άλλο τόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει σε δρόμο με στροφές.

Σχετικά μικρές κλίσεις στις στροφές για το Pulsar, το οποίο ακόμη και σε πίεση διατηρεί την τροχιά του χωρίς να έχει απότομες αντιδράσεις.

Το VW Golf 1,0 TSI αναμένεται να προσφέρει υψηλή άνεση και ποιότητα κύλισης στο δρόμο.

Στο δρόμο: Πιο οδηγοκεντρικό το Focus, περισσότερη έμφαση στην άνεση για Pulsar και Golf, all around το Auris

54.140 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2015

Και τα τέσσερα μοντέλα διαθέτουν ποιοτικό, στιβαρό και άνετο πάτημα, δηλαδή χαρακτηριστικά που προσφέρουν άνετα και ξεκούραστα ταξίδια. Ας τα δούμε όμως ένα, ένα.
Το Ford Focus ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα για τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα έχοντας αυξημένα όρια πρόσφυσης και ένα υπάκουο στις εντολές τιμόνι καθώς και άριστο turn-in που συνοδεύεται από ένα ευχάριστο «ελάφρωμα» του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων προς όφελος της τοποθέτησης στην στροφή. Η ανάρτηση, σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο φιλτράρει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, χωρίς να χάνει σε σπορτίφ αίσθηση.
Το Pulsar από την άλλη δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και «ήσυχων» μετακινήσεων. Η μαλακή ανάρτηση διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τις αφήνει να μεταφερθούν στο εσωτερικό. Η καλή ποιότητα κύλισης τονίζει τον άνετο και ποιοτικό χαρακτήρα, ενώ για αυτούς που θα θελήσουν να κινηθούν πιο σπορτίφ, το Pulsar αποδεικνύεται ουδέτερο στις αντιδράσεις και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Το Toyota Auris είναι o all around player εκ των τεσσάρων καθώς το βελτιωμένο τιμόνι του -αν και ελαφρύ σε βάρος- είναι πλούσιο σε πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση προσφέρει καλό κράτημα και οδηγική αίσθηση την ώρα που απορροφά τις ανωμαλίες και έχει καλή ποιότητα κύλισης.
Τέλος, το VW Golf 1,0 TSI αναμένεται να εστιάζει στην άνεση των επιβατών, κρίνοντας από τις υπόλοιπες εκδόσεις που έχουμε δοκιμάσει. Η ηχομόνωση στην καμπίνα θα είναι υψηλή, η ποιότητα κύλισης θα ορίζει τα δεδομένα της κατηγορίας, το τιμόνι θα είναι καλό σε πληροφόρηση, ενώ απροβλημάτιστα τα καταφέρνει και υπό πίεση έχοντας αυξημένα όρια πρόσφυσης και ουδέτερες αντιδράσεις.

 
  • Alex

    Δυστυχως δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα παρα μονο η γκολφω

      10
  • Νικος

    Θα ηθελα και astra με ceed στο συγκριτικο και βεβαια leon αντι golf που ειναι ιδιο ισως και καλυτερο και σιγουρα φθηνοτερο

      7
  • Γιώργος

    Απουσιάζει η Peugeot από το άρθρο. 1,2 τρικύλινδρος σε δύο εκδόσεις (εδώ στην Ευρώπη μπορώ να πάρω και την άλλη) 110 hp αλλά με 20,5 κιλά ροπή ! και 130 hp !!! με 23 κιλά ροπή... Σχόλια; Α ναι και 107 g/Km το δυνατό... Πριν ακουστούν σχόλια για τα φιξαρισμένα νούμερα τα ίδια ισχύουν σε όλους. Νομίζω κλέβει εκκλησιές ... και τα 4 μοντέλα του συγκριτικού ... (ΥΓ. Δεν είχα ποτέ Peugeot ...αλλά μήπως;....)

      7
  • stick

    Πάλι εργοστασιακές τιμές...Πραγματικές τιμές κατανάλωσης θα δούμε? Μπά ε??

      6
    • autotriti

      Απάντηση: Στο τεύχος που κυκλοφορεί σήμερα θα βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε. Διαβάστε το μεγάλο μας θέμα για τις πραγματικές καταναλώσεις και στείλτε μας τα σχόλιά σας.

        1
  • panosl

    Σίγουρα λείπουν και άλλα αυτοκίνητα από το "πανελ"... Το αμάξι όμως πρέπει κατ αρχάς να σε φτιάχνει καθώς το βλέπεις όταν το πλησιάζεις για να το οδηγήσεις. Οταν μπεις μέσα, πρέπει να χει επίκεντρο εσένα. Οταν το οδηγείς πρέπει να ξέρεις που πατά ο κάθε τροχός όπως ξέρεις που πατάει το πόδι σου όταν περπατάς ή τρέχεις. Να νιώθεις ασφάλεια, άνεση αλλά και όταν έρθει η στιγμή να το "πλακώσεις" γιατί έτσι πρέπει ή γιατί θέλεις να ξεδώσεις, τότε αυτό να τρέχει και να στρίβει σαν τραίνο από τη κόλαση... Αυτό είναι αμάξι... Νομίζω καταλάβατε για ποιο μιλάω...

      2
  • Γιαννης

    Εύκολη επιλογή,πρωτο τουοτα,δευτερο νισαν(η κι αντιστροφα 1 νισαν 2 τουοτα καλά ειναι και τα 2),τριτο το φόρντ και τεταρτο το κακάσχημο golf.To golf τι το βάλατε ρε παιδια για να συμπληρωθει το καρέ;

      2
  • Sakis

    Το Focus ομως επειδη εχει και λειτουργια overboost παει 200Nm...απλα το υπενθυμιζω!! Ειναι η πρωτη μου επιλογη οταν και αν καταφερω να παρω αμαξι!!!

      2
  • Nikolaos Tsoukalas

    Εκ των τεσσάρων ένα και μόνο ένα έχει την ουσιαστικότερη προδιαγραφή της μεγαλύτερης κατηγορίας (πίσω ανάρτηση), οπότε είναι και το πιο "τίμιο" και όχι απλά το πιο "fun to drive" για την προδιαγραφών 4Χ4 χώρα μας. Που είναι μοντέλα όπως; 1.Octavia -> Καλύτερο επίπεδο αρχικού εξοπλισμού και δεν πήγε ποτέ στην κατηγορία των μεσαίων 2.Leon -> Ομοίως ως προς τον εξοπλισμό 3.Astra -> Έχει και μια εναλλακτική για το θέμα της ανάρτησης Πολύ μεγάλος κολληματίας με την αναρτησούλα που δεν έχουν παρά μόνο ελάχιστα πλεον στη μικρομεσαία κατηγορία. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.

      1