Συμπέρασμα

54.134 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2015

Toyota Auris 
+ Ποιότητα κύλισης, λειτουργία κινητήρα, οδ. συμπεριφορά, ενεργ. ασφάλεια, ποιότητα
- Μακριές σχέσεις κιβωτίου, κατανάλωση

Ford Focus 
+ Οδική συμπεριφορά, αίσθηση τιμονιού, ποιότητα
Εσωτερικό πλάτος &ύψος πίσω, κατανάλωση υπό πίεση

Nissan Pulsar 
+ Χώροι επιβατών, άνεση ανάρτησης, ποιότητα
- Αίσθηση τιμονιού, εμφάνιση χωρίς ρίσκο

VW Golf 
+ Ποιότητα κύλισης & κατασκευής, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση
- Τιμή, εξοπλισμός

Η επιλογή μεταξύ των τεσσάρων μοντέλων της συγκριτικής αυτής δοκιμής είναι δύσκολη. Το Auris «παίζει» πλέον πολύ γερά ως all around πρόταση και μπορεί η τιμή του να φαίνεται λίγο τσιμπημένη, όμως έρχεται με πλούσιο εξοπλισμό. Το Pulsar προτάσσει την χαμηλή τιμή κτήσης του και την ευρυχωρία, το VW Golf την χαμηλή κατανάλωση και την ποιότητα κατασκευής, όμως είναι το ακριβότερο, ενώ τέλος το Focus τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Ο τελευταίος σε συνδυασμό με τα 125 άλογα, την καλή τιμή και τον πλήρη εξοπλισμό του το φέρνει μαζί με το Auris στη σειρά προτίμησής μας.

 
  • Alex

    Δυστυχως δεν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα παρα μονο η γκολφω

      10
  • Νικος

    Θα ηθελα και astra με ceed στο συγκριτικο και βεβαια leon αντι golf που ειναι ιδιο ισως και καλυτερο και σιγουρα φθηνοτερο

      7
  • Γιώργος

    Απουσιάζει η Peugeot από το άρθρο. 1,2 τρικύλινδρος σε δύο εκδόσεις (εδώ στην Ευρώπη μπορώ να πάρω και την άλλη) 110 hp αλλά με 20,5 κιλά ροπή ! και 130 hp !!! με 23 κιλά ροπή... Σχόλια; Α ναι και 107 g/Km το δυνατό... Πριν ακουστούν σχόλια για τα φιξαρισμένα νούμερα τα ίδια ισχύουν σε όλους. Νομίζω κλέβει εκκλησιές ... και τα 4 μοντέλα του συγκριτικού ... (ΥΓ. Δεν είχα ποτέ Peugeot ...αλλά μήπως;....)

      7
  • stick

    Πάλι εργοστασιακές τιμές...Πραγματικές τιμές κατανάλωσης θα δούμε? Μπά ε??

      6
    • autotriti

      Απάντηση: Στο τεύχος που κυκλοφορεί σήμερα θα βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε. Διαβάστε το μεγάλο μας θέμα για τις πραγματικές καταναλώσεις και στείλτε μας τα σχόλιά σας.

        1
  • panosl

    Σίγουρα λείπουν και άλλα αυτοκίνητα από το "πανελ"... Το αμάξι όμως πρέπει κατ αρχάς να σε φτιάχνει καθώς το βλέπεις όταν το πλησιάζεις για να το οδηγήσεις. Οταν μπεις μέσα, πρέπει να χει επίκεντρο εσένα. Οταν το οδηγείς πρέπει να ξέρεις που πατά ο κάθε τροχός όπως ξέρεις που πατάει το πόδι σου όταν περπατάς ή τρέχεις. Να νιώθεις ασφάλεια, άνεση αλλά και όταν έρθει η στιγμή να το "πλακώσεις" γιατί έτσι πρέπει ή γιατί θέλεις να ξεδώσεις, τότε αυτό να τρέχει και να στρίβει σαν τραίνο από τη κόλαση... Αυτό είναι αμάξι... Νομίζω καταλάβατε για ποιο μιλάω...

      2
  • Γιαννης

    Εύκολη επιλογή,πρωτο τουοτα,δευτερο νισαν(η κι αντιστροφα 1 νισαν 2 τουοτα καλά ειναι και τα 2),τριτο το φόρντ και τεταρτο το κακάσχημο golf.To golf τι το βάλατε ρε παιδια για να συμπληρωθει το καρέ;

      2
  • Sakis

    Το Focus ομως επειδη εχει και λειτουργια overboost παει 200Nm...απλα το υπενθυμιζω!! Ειναι η πρωτη μου επιλογη οταν και αν καταφερω να παρω αμαξι!!!

      2
  • Nikolaos Tsoukalas

    Εκ των τεσσάρων ένα και μόνο ένα έχει την ουσιαστικότερη προδιαγραφή της μεγαλύτερης κατηγορίας (πίσω ανάρτηση), οπότε είναι και το πιο "τίμιο" και όχι απλά το πιο "fun to drive" για την προδιαγραφών 4Χ4 χώρα μας. Που είναι μοντέλα όπως; 1.Octavia -> Καλύτερο επίπεδο αρχικού εξοπλισμού και δεν πήγε ποτέ στην κατηγορία των μεσαίων 2.Leon -> Ομοίως ως προς τον εξοπλισμό 3.Astra -> Έχει και μια εναλλακτική για το θέμα της ανάρτησης Πολύ μεγάλος κολληματίας με την αναρτησούλα που δεν έχουν παρά μόνο ελάχιστα πλεον στη μικρομεσαία κατηγορία. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.

      1