Toyota Auris 1,2T

Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/3/2016

Kaizen το λένε στην μακρινή Ιαπωνία. Φιλοσοφία της συνεχούς εξέλιξης θα μπορούσαμε να το μεταφράσουμε εμείς εδώ στην Ελλάδα. Όπως και να λέγεται, η ουσία είναι πως η Toyota με μελετημένες κινήσεις βελτίωσε τη σημερινή, 2η γενιά Auris, με στόχο την παραμονή στην κορυφή των πωλήσεων. Βασικό όπλο στην προσπάθεια της Toyota, είναι ο νέος, χαμηλού κυβισμού, turbo κινητήρας και τα εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης. Τα στοιχεία αυτά έλειπαν από τη γκάμα του Auris και από τη στιγμή που χαρακτήριζαν το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού, το κενό ήταν ακόμα πιο αισθητό. Όχι πια μιας και η ανανέωση του Auris ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να πάρει το ιαπωνικό μικρομεσαίο το δρόμο προς την ολοκλήρωση. 

 
  • c

    ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ CITROEN ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PURETECH ΜΕ ΤΑ 130 ΑΛΟΓΑ,Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

      14
  • filippos

    προς autotriti : καλό θα ήταν ειδικά στα τεστ με μικρούς turbo κινητήρες να μας λέτε και την σχέση συμπίεσης - αντέχουν αυτά τα μοτέρ για 10-12 χρόνια ? Επίσης σε κανένα τεστ δεν αναφέρετε την απόσταση φρεναρίσματος και στις ρεπριζ αναφέρετε το προσπέρασμα με τετάρτη ενώ τα περισσότερα προσπεράσματα τα κάνουμε με τριτη στους επαρχιακούς δρομους

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Οι κινητήρες όλων των εταιρειών φτιάχνονται ώστε να λειτουργούν σωστά και απροβλημάτιστα για όλη τη διάρκεια ζωής τους. Από εκεί και πέρα σε βάθος χρόνου εμπλέκεται και ο βασικός παράγοντας της συντήρησης του μοτέρ, που καθορίζει και το πόσο θα "ζήσει". Για την επόμενη απορία σας η απόσταση φρεναρίσματος αναφέρεται στις περισσότερες δοκιμές. Όσον αφορά τις ρεπρίζ, πρόκειται για τυποποιημένες μετρήσεις, οι οποίες σκοπό έχουν να δοκιμάσουν την ελαστικότητα του κινητήρα.

        3
  • Japan Flag

    Καμμια μαχη. Για τον πλανητη Γη ο αδιαμφισβητητοι αυτοκρατορες της αυτοκινησης ειναι οι Ιαπωνες! Ολα τα αλλα ειναι κουτια που μοιαζουν με αυτοκινητα και που κινουνται με τη βοηθεια γερανου.

      4
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Θα επέλεγα TOYOTA μόνο και μόνο για την αξιοπιστία που προσφέρει το όνομα TOYOTA παρότι δεν αρέσει καθόλου σαν σχήμα. Το CITROEN είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολύ καλό κινητήρα αλλά είμαι επιφυλακτικός γενικά με τα Γαλλικά γιατί είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Το λέω από προσωπική πείρα γιατί είχα αγανακτήσει από ένα RENAULT που είχα παλιότερα.

      3