Το Citroen C4 έχει μαλακό υλικό στο ταμπλό.

Στο εσωτερικό του Auris δεσπόζει η μεγάλη, ψηφιακή οθόνη.

Εσωτερικό: Ευρύχωρα και ποιοτικά

Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/3/2016

Αισθητή με την πρώτη κιόλας ματιά είναι η αναβάθμιση της αντιληπτής ποιότητας και της σχεδίασης στην καμπίνα του νέου Toyota Auris. Μαλακά υλικά, αψεγάδιαστο φινίρισμα και πιο μοντέρνα σχεδίαση στο ταμπλό κάνουν έκδηλη την πιο premium προσέγγιση του θέματος. 
Στο κέντρο του νέου πίνακα οργάνων υπάρχει πλέον μια έγχρωμη TFT οθόνη 4,2 ιντσών για τις βασικές πληροφορίες, ενώ στροφόμετρο και ταχύμετρο διαθέτουν τρισδιάστατα πλαίσια. Ακόμα πιο high-tech τόνο δίνει η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος Toyota Touch II στο κέντρο του ταμπλό, που διαθέτει πλήκτρα, τα οποία λειτουργούν επίσης με την αφή. Οι αεροπορικοί τύποι διακόπτες χειρισμού του συστήματος κλιματισμού συμβάλουν και αυτοί ώστε το το εσωτερικό του νέου Auris να δείχνει φρέσκο και μοντέρνο.
Όσο για την συναρμογή και την εργονομία; Ούτε και εδώ υπάρχει ουσιαστικά κάτι μεμπτό. Σχετικά με την πρακτικότητα, υπάρχουν αρκετές θήκες για να ακουμπήσεις μικροπράγματα, ενώ η θήκη μπροστά από τον λεβιέ ταχυτήτων έχει πλέον καπάκι. Θα την θέλαμε όμως λίγο μεγαλύτερη, όπως και τις θήκες στο πλάι της πόρτας. 

Όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές αλλαγές δεν υπάρχουν. Έτσι το πορτ-μπαγκάζ παραμένει στα 360 λίτρα και βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ στην πίσω σειρά με άνεση θα καθίσουν δύο ενήλικες. Μάλιστα, στην περίπτωση που έρθει και ένας τρίτος τα πράγματα δεν θα δυσκολέψουν πολύ και αυτό γιατί το πάτωμα είναι επίπεδο (δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ που να ενοχλεί) και έτσι θα «βολέψουν» πιο εύκολα τα πόδια τους.

Ο θάλαμος των επιβατών του Citroen C4 στην έκδοση της δοκιμής μας, δεν διαφοροποιείται σε σχέση με αυτόν που γνωρίσαμε πρόσφατα στο ανανεωμένο μοντέλο. Έτσι, η συνολική εικόνα παραμένει σύγχρονη και μοντέρνα, από τη στιγμή μάλιστα που μετά την ανανέωση έχει προστεθεί και στην κεντρική κονσόλα η απαραίτητη στην εποχή μας έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του νέου συστήματος infotainment. Μέσω αυτού του συστήματος λοιπόν, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να χειριστεί με ευκολία το ηχοσύστημα, το navigation, το trip computer, ενώ υπάρχει ακόμη και η δυνατότητα σύνδεσης με το internet. Από εκεί και πέρα, το τιμόνι διατηρεί τις μεγάλες διαστάσεις του με το επίπεδο κάτω τμήμα να δίνει μια σπορτίφ νότα, ενώ ο πίνακας οργάνων με ψηφιακές απεικονίσεις, προσφέρει και αυτός το κάτι το διαφορετικό. Στο πεδίο της ποιότητας, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα, με μαλακό πλαστικό να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Σε αντίστοιχα, πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και η συναρμογή τους, όπως και το φινίρισμα. Δεν λείπει τέλος και η πρακτικότητα, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα να είναι διαθέσιμες. Στη μικρομεσαία κατηγορία το Citroen C4 είναι ένα από τα πιο άνετα μοντέλα της αγοράς και αυτό δεν αλλάζει φυσικά και στην έκδοση της δοκιμής μας. Έτσι, στο εμπρόσθιο μέρος υπάρχει άπλετος χώρος για τα κεφάλια και τους ώμους του οδηγού και του συνοδηγού. Καλή είναι και η θέση οδήγησης, με το κάθισμα να είναι από τα πιο άνετα της αγοράς και με την υποστήριξη του σώματος να είναι πολύ καλή. 
Πλήρους ρυθμίσεων είναι το κάθισμα και το τιμόνι. Στο πίσω μέρος από την άλλη, οι χώροι είναι ακόμη καλύτεροι αφού υπάρχει άφθονος χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια επιβατών με ύψος ακόμη και άνω του μέσου, όπως και αρκετός χώρος για τους ώμους τους. Στο κομμάτι του πορτ-μπαγκάζ, με κιτ επισκευής ελαστικού υπάρχουν 408 λτ. ωφέλιμου όγκου διαθέσιμα, κάτι που τοποθετεί το χώρο σε έναν από τους κορυφαίους της κατηγορίας. Σε περίπτωση που ο αγοραστής επιλέξει ρεζέρβα, τότε το πορτ-μπαγκάζ μειώνεται στα 380 λτ. Σε κάθε περίπτωση, σύμμαχος των επιβατών είναι και το μεγάλο άνοιγμα, που διευκολύνει τη φόρτωση των αποσκευών.

 
  • c

    ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ CITROEN ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PURETECH ΜΕ ΤΑ 130 ΑΛΟΓΑ,Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

      14
  • filippos

    προς autotriti : καλό θα ήταν ειδικά στα τεστ με μικρούς turbo κινητήρες να μας λέτε και την σχέση συμπίεσης - αντέχουν αυτά τα μοτέρ για 10-12 χρόνια ? Επίσης σε κανένα τεστ δεν αναφέρετε την απόσταση φρεναρίσματος και στις ρεπριζ αναφέρετε το προσπέρασμα με τετάρτη ενώ τα περισσότερα προσπεράσματα τα κάνουμε με τριτη στους επαρχιακούς δρομους

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Οι κινητήρες όλων των εταιρειών φτιάχνονται ώστε να λειτουργούν σωστά και απροβλημάτιστα για όλη τη διάρκεια ζωής τους. Από εκεί και πέρα σε βάθος χρόνου εμπλέκεται και ο βασικός παράγοντας της συντήρησης του μοτέρ, που καθορίζει και το πόσο θα "ζήσει". Για την επόμενη απορία σας η απόσταση φρεναρίσματος αναφέρεται στις περισσότερες δοκιμές. Όσον αφορά τις ρεπρίζ, πρόκειται για τυποποιημένες μετρήσεις, οι οποίες σκοπό έχουν να δοκιμάσουν την ελαστικότητα του κινητήρα.

        3
  • Japan Flag

    Καμμια μαχη. Για τον πλανητη Γη ο αδιαμφισβητητοι αυτοκρατορες της αυτοκινησης ειναι οι Ιαπωνες! Ολα τα αλλα ειναι κουτια που μοιαζουν με αυτοκινητα και που κινουνται με τη βοηθεια γερανου.

      4
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Θα επέλεγα TOYOTA μόνο και μόνο για την αξιοπιστία που προσφέρει το όνομα TOYOTA παρότι δεν αρέσει καθόλου σαν σχήμα. Το CITROEN είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολύ καλό κινητήρα αλλά είμαι επιφυλακτικός γενικά με τα Γαλλικά γιατί είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Το λέω από προσωπική πείρα γιατί είχα αγανακτήσει από ένα RENAULT που είχα παλιότερα.

      3