Η ρύθμιση της ανάρτησης του Citroen C4 δίνει έμφαση στην άνεση.

Το Auris στρίβει με απόλυτη ασφάλεια και είναι ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο.

Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση

Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/3/2016

Οι τεχνικοί της Toyota ρύθμισαν εκ νέου αμορτισέρ και ελατήρια, έκαναν μικροεπεμβάσεις στο ηλεκτρικό τιμόνι, στους ελαστικούς συνδέσμους και τις αντιστρεπτικές της ανάρτησης και τόνισαν την ηχομόνωση στοχεύοντας στην αναβάθμιση των οδικών χαρακτηριστικών του Auris. Το αποτέλεσμα τους δικαιώνει απόλυτα. 
Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και σε αυτό βοηθά ο ήσυχος σε λειτουργία κινητήρας αλλά και η πειστική ηχομόνωση. Το Auris ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες είναι εμφανώς πιο αθόρυβο και κυρίως «πατάει» πιο αρχοντικά και στρίβει με απόλυτη ασφάλεια. Οι κλίσεις δεν είναι μικρές, αλλά σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά, κρατάει μια χαρά και κυρίως αντιδρά προβλέψιμα και απόλυτα προοδευτικά. Δεν αιφνιδιάζει και δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις. Τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης δουλεύουν εξαιρετικά τόσο σε ότι αφορά στην απορρόφηση των ανωμαλιών, όσο και στο να κρατάνε την ουρά σε μόνιμη επαφή με την άσφαλτο. 
Το βελτιωμένο σε αίσθηση τιμόνι είναι αρωγός του οδηγού, αν και παραμένει κάπως ελαφρύ, και χωρίς να πείθει απόλυτα σε αίσθηση. Αντίθετα, τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά. Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζουν άνετα ταξίδια. Η ενεργητική ασφάλεια έχει απογειωθεί χάρη στο Toyota Safety Sense, ενώ χαρακτηριστική είναι πλέον η σταθερότητα ακόμα και στην τελική ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα. 


Η ανάρτηση του C4, με τον νέο 1,2 turbo βενζινοκινητήρα, διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική των Γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και Ημιάκαμπτου πίσω άξονα με αυτή των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου. Σε αμφότερες τις διατάξεις υπάρχει αντιστρεπτική. Στο δρόμο, το Citroen C4 ξεχωρίζει για τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του, η οποία του προσφέρει τη δυνατότητα να παρέχει πολύ καλή άνεση στους επιβάτες του. Παράλληλα, η ρύθμισή της είναι τέτοια ώστε στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος να μην επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου. Ακόμη και σε περίπτωση μεγάλης πίεσης, οι τάσεις της υποστροφής που εμφανίζει το αυτοκίνητο στο όριο δεν είναι υπερβολικές, με το
ESP να τις περιορίζει δραστικά. Στην ευθεία από την άλλη, το C4 παραμένει σίγουρο και ασφαλές ανεξαρτήτως ταχύτητας και με μικρή ευπάθεια από τον άνεμο. Το τιμόνι, συνολικά δεν διακρίνεται για την πληροφόρησή του, παρότι η αίσθηση κρίνεται καλή. Τα φρένα τέλος, είναι πολύ καλά σε αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ ώρα σε 37,0 μέτρα), αλλά θα θέλαμε όμως λίγο καλύτερη αίσθηση από το πεντάλ.

 
  • c

    ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ CITROEN ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PURETECH ΜΕ ΤΑ 130 ΑΛΟΓΑ,Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

      14
  • filippos

    προς autotriti : καλό θα ήταν ειδικά στα τεστ με μικρούς turbo κινητήρες να μας λέτε και την σχέση συμπίεσης - αντέχουν αυτά τα μοτέρ για 10-12 χρόνια ? Επίσης σε κανένα τεστ δεν αναφέρετε την απόσταση φρεναρίσματος και στις ρεπριζ αναφέρετε το προσπέρασμα με τετάρτη ενώ τα περισσότερα προσπεράσματα τα κάνουμε με τριτη στους επαρχιακούς δρομους

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Οι κινητήρες όλων των εταιρειών φτιάχνονται ώστε να λειτουργούν σωστά και απροβλημάτιστα για όλη τη διάρκεια ζωής τους. Από εκεί και πέρα σε βάθος χρόνου εμπλέκεται και ο βασικός παράγοντας της συντήρησης του μοτέρ, που καθορίζει και το πόσο θα "ζήσει". Για την επόμενη απορία σας η απόσταση φρεναρίσματος αναφέρεται στις περισσότερες δοκιμές. Όσον αφορά τις ρεπρίζ, πρόκειται για τυποποιημένες μετρήσεις, οι οποίες σκοπό έχουν να δοκιμάσουν την ελαστικότητα του κινητήρα.

        3
  • Japan Flag

    Καμμια μαχη. Για τον πλανητη Γη ο αδιαμφισβητητοι αυτοκρατορες της αυτοκινησης ειναι οι Ιαπωνες! Ολα τα αλλα ειναι κουτια που μοιαζουν με αυτοκινητα και που κινουνται με τη βοηθεια γερανου.

      4
  • ΣΤΡΑΤΟΣ

    Θα επέλεγα TOYOTA μόνο και μόνο για την αξιοπιστία που προσφέρει το όνομα TOYOTA παρότι δεν αρέσει καθόλου σαν σχήμα. Το CITROEN είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολύ καλό κινητήρα αλλά είμαι επιφυλακτικός γενικά με τα Γαλλικά γιατί είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα. Το λέω από προσωπική πείρα γιατί είχα αγανακτήσει από ένα RENAULT που είχα παλιότερα.

      3