• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Limit down τιμής την τελευταία πενταετία

19.639 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/1/2016

Το υγραέριο κίνησης μπήκε για τα καλά στην συνείδηση του Έλληνα οδηγού από το 2012 και μετά. Μπορεί να νομιμοποιήθηκε από το 2009, ωστόσο όταν οξύνθηκε η οικονομική κρίση, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έψαχναν τρόπους να απαλλαγούν από τα έξοδα μετακίνησης τους, οπότε στραφήκαν προς το υγραέριο. Το 2012 η τιμή του LPG έφτασε ακόμα και το 1 ευρώ/λίτρο, ωστόσο σταδιακά στο πέρασμα των ετών η τιμή διολίσθησε, για να φτάσουνε στα σημερινά επίπεδα, που κοστίζει σχεδόν 65 λεπτά. Αναλυτικότερα το 2013 υπήρξε μια μικρή υποχώρηση στην τιμή συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά με την τιμή να διαμορφώνεται κατά μ.ο. στα 0,91 ευρώ. Αντίστοιχη μείωση είχαμε και το 2014 όπου η μέση τιμή του υγραερίου ήταν 0,85 λεπτά. Μεγάλη πτώση στην τιμή του υγραερίου είχαμε το 2015, λόγω της ανάλογης πτώσης που είχε το βαρέλι πετρελαίου, με τις τιμές να έχουν μεγάλη διακύμανση για να φτάσουν στα σημερινά επίπεδα του. Για να γίνει κατανοητό, σε χρηματικά ποσά, σημαίνει πως σε ετήσια βάση, το 2012 χρειαζόσασταν 520 ευρώ περισσότερα συγκριτικά με σήμερα!

 
  • Στέφανος

    Καλημέρα. Θα ήθελα να προσθέσω, ως παλιός πλέον χρήστης του υγραερίου, ότι όποιος αποφασίσει να το βάλει πρέπει να ξέρει ότι στο Κ.Τ.Ε.Ο. ανά 2 χρόνια θα πρέπει να ξοδεύει άλλα 35 euro ώστε να παίρνει και την πιστοποίηση του εγκαταστάτη πριν τον κυρίως έλεγχο. Ο παραλογισμός στα "κόκκινα". Όταν γίνεται η εγκατάσταση πληρώνεις το Κ.Τ.Ε.Ο. για να πιστοποιήσει την εγκατάσταση αλλά όταν πρέπει να περάσεις από τον τακτικό έλεγχο, το Κ.Τ.Ε.Ο. αδυνατεί να πιστοποιήσει την σωστή λειτουργία της εγκατάστασης. Τότε, πας σε έναν εγκαταστάτη υγραερίου ο οποίος σου δίνει μια δήλωση (35 ευρώ) που αναφέρει ότι το σύστημα λειτουργεί καλά. Μια γελοιότητα δηλαδή αφού επί του συστήματος δεν γίνεται κανένας έλεγχος απολύτως αλλά απλά σε αυτή την δήλωση αναφέρεται ο τύπος του συστήματος. Κατά τα λοιπά θα πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από την αξιοπιστία και την απόδοση όσο και από την οικονομία που προσφέρει.

      5
  • Nikos

    Μπορεί να μου πει αν γνωρίζει κάποιος γιατί οι αντιπροσωπείες εισάγουν από ελάχιστα εως καθόλου οχήματα με εργοστασιακή εγκατάσταση υγραεριοκίνησης? Τώρα που βρίσκεις υγραέριο παντού το γυρίσαν όλοι στο diesel!!!

      5