Ένας αποτρεπτικός παράγοντας πριν λίγα χρόνια για τη μετατροπή ενός οχήματος σε υγραέριο ήταν το μικρό δίκτυο πρατηρίων διανομής υγραερίου. Η ραγδαία αύξηση στην κατανάλωση υγραερίου (49,2% την περίοδο 2010-2014), η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εισαγωγή της υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα, πυροδότησε μια έκρηξη στον τομέα των εταιρειών διακίνησης και διάθεσης υγραερίου. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν υγραέριο κίνησης και διαθέτουν τα δικά τους πρατήρια, καθώς και αρκετές που συστεγάζονται σε πρατήρια άλλων εταιρειών. Συνολικά αυτά τη στιγμή το δίκτυο διανομής υγραερίου απαριθμεί πάνω από 500 σημεία ανεφοδιασμού σε όλους τους νομούς της Ελλάδας. Συνεπώς το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι αν ξεμείνει από καύσιμο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr
Καλημέρα. Θα ήθελα να προσθέσω, ως παλιός πλέον χρήστης του υγραερίου, ότι όποιος αποφασίσει να το βάλει πρέπει να ξέρει ότι στο Κ.Τ.Ε.Ο. ανά 2 χρόνια θα πρέπει να ξοδεύει άλλα 35 euro ώστε να παίρνει και την πιστοποίηση του εγκαταστάτη πριν τον κυρίως έλεγχο. Ο παραλογισμός στα "κόκκινα". Όταν γίνεται η εγκατάσταση πληρώνεις το Κ.Τ.Ε.Ο. για να πιστοποιήσει την εγκατάσταση αλλά όταν πρέπει να περάσεις από τον τακτικό έλεγχο, το Κ.Τ.Ε.Ο. αδυνατεί να πιστοποιήσει την σωστή λειτουργία της εγκατάστασης. Τότε, πας σε έναν εγκαταστάτη υγραερίου ο οποίος σου δίνει μια δήλωση (35 ευρώ) που αναφέρει ότι το σύστημα λειτουργεί καλά. Μια γελοιότητα δηλαδή αφού επί του συστήματος δεν γίνεται κανένας έλεγχος απολύτως αλλά απλά σε αυτή την δήλωση αναφέρεται ο τύπος του συστήματος. Κατά τα λοιπά θα πω ότι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από την αξιοπιστία και την απόδοση όσο και από την οικονομία που προσφέρει.
Μπορεί να μου πει αν γνωρίζει κάποιος γιατί οι αντιπροσωπείες εισάγουν από ελάχιστα εως καθόλου οχήματα με εργοστασιακή εγκατάσταση υγραεριοκίνησης? Τώρα που βρίσκεις υγραέριο παντού το γυρίσαν όλοι στο diesel!!!