facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Hyundai i20 1,1 CRDi: Διαπρέπει…

Διαβάστηκε από 90347 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2013

Κατανάλωση: 4.8 λτ./100 χλμ

Το Getz ήταν το πρώτο μοντέλο της Hyundai που προσπάθησε να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων, χωρίς τρομερή απόκριση από το αγοραστικό κοινό. Το μεγάλο άλμα όμως, επιτελέστηκε το 2008, με την κυκλοφορία του i20. Η αισθητική ανανέωση επιτελέστηκε φέτος, ακολουθώντας (ως φαίνεται) την ενιαία σχεδιαστική πολιτική της φίρμας, με το i20 να φέρει πολλές ομοιότητες με το μεγαλύτερο i30. 
Τρεις και diesel
Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής μας, έχει φωλιάσει ένας τρικύλινδρος diesel κινητήρας που ξεχωρίζει για τον ήσυχο και ραφιναρισμένο τρόπο λειτουργίας του. Μόνο στο ρελαντί θα αντιληφθείτε τη diesel καταγωγή του. Η απόδοση του εν λόγω κινητήρα ανέρχεται στους 75 ίππους και 180 Νm ροπής. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται στο κοντέρ σε 13,7 δτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 158 χλμ/ώρα. Αξιοσημείωτος είναι ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα, ο οποίος μερικές φορές σε κάνει να αναρωτιέσαι αν όντως είναι diesel, μιας και είναι πρόθυμος ακόμα κι όταν η βελόνα του στροφομέτρου έχει στενές επαφές με την κόκκινη περιοχή κι όλα αυτά ελεώ των 3 κυλίνδρων. 
Ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα είναι η κατανάλωση καυσίμου που, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας ανήλθε σε 4,8 λτ./100 χλμ., τη στιγμή που οι -κάτω των 100 γρ./χλμ.- εκπομπές CO2 εξασφαλίζουν στον ιδιοκτήτη απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Ευχάριστο εσωτερικό
Το βασικό σχεδιαστικό μοτίβο στο θάλαμο των επιβατών δεν έχει αλλάξει παραμένοντας κάπως συντηρητικό για την κατηγορία. Ωστόσο, έχουν γίνει αλλαγές στις ενδείξεις και τα κουμπιά. Τα υλικά έχουν βελτιωθεί ελαφρώς, χωρίς να ξεφεύγουν από την λογική του σκληρού πλαστικού, τα οποία όμως φαίνεται να έχουν αντοχή στο χρόνο. 
Άρτια οδική συμπεριφορά
Καμία διαδρομή δεν αποτελεί εμπόδιο για το ανανεωμένο i20, το οποίο κινείται εύκολα και σβέλτα. Εντός πόλης είναι ευέλικτο και ικανό, με το ηλεκτρικό τιμόνι να «κόβει» αρκετά, τον κινητήρα να τραβάει χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεις συχνά σχέσεις και την περιφερειακή ορατότητα να μην προβληματίζει. Η σφιχτή ανάρτηση, αποτελούμενη από γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, θα σας ξενίσει (ελάχιστα) με την ξερή συμπεριφορά της, ειδικά στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Toyota Yaris HSD: Μικρό αλλά θαυματουργό
Hyundai i20 1,1 CRDi: Διαπρέπει…
Kia Picanto 1.0: Μεγαλύτερο και ωριμότερο
Skoda Fabia 1.2 TDI: Ο Τσέχος Σκρούτζ
VW Polo 1.2 TDI: Με λάβαρο την οικονομία
Peugeot 107 1.0: Φινετσάτο
Smart Fortwo: City Demon
Renault Clio 0.9 Energy TCe: H αυτοκρατορία συνεχίζεται…
SEAT Ibiza 1,2 TDI: Νεανικό κι οικονομικό
Suzuki Alto: Το εναλλακτικό της πόλης
Fiat Panda TwinAir: Το τρίτο το καλό!
Οι νέες τεχνολογίες των μοντέλων…
Οδηγούμε οικολογικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SEAT IBIZA | SKODA FABIA | SMART EQ FORTWO | SUZUKI ALTO | TOYOTA YARIS | VOLKSWAGEN POLO |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr