facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Kia Picanto 1.0: Μεγαλύτερο και ωριμότερο

Διαβάστηκε από 90322 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2013

Κατανάλωση: 4.9 λτ./100 χλμ

O βενιαμίν της γκάμας της Kia παραμένει γιΆ αυτήν το αυτοκίνητο που ανεβάζει κατά πολύ τις πωλήσεις της φίρμας. Ο Κορεάτης κατασκευαστής πούλησε παραπάνω από ένα εκατομμύριο μοντέλα από το απερχόμενο Picanto στα επτά χρόνια της καριέρας του. Εξίσου επιτυχημένη πορεία έχει και το νέο Picanto. Κύριο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό του, είναι το «εταιρικό προσωπείο» της Kia με τους φαρδείς προφυλακτήρες που δίνουν στο αυτοκίνητο ένα μυώδες παρουσιαστικό και τα ιδιαίτερα κομψά και γωνιώδη πίσω φώτα. Βασισμένο στο Hyundai i10, το νέο Picanto είναι έξι πόντους πιο μακρύ από το προηγούμενο και με 1,5 πόντο μακρύτερο μεταξόνιο.
Κινητήρας που προσφέρει πολλά
Και δεν ζητάει πολλά. Ο μικρός 3κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 69 άλογα και εκπέμπει 99 γρ./χλμ CΟ2. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας, με τη μέγιστη ροπή του κινητήρα να αποδίδεται στις 3.500 σ.α.λ., χωρίς να είναι δαπανηρό σε καύσιμο, μιας κι απαιτούνται 4,9 λτ./100χλμ. Η κίνηση στην πόλη είναι παιχνιδάκι μιας και οι μικρές διαστάσεις βοηθούν πολύ στην ευελιξία της κίνησης και στο παρκάρισμα. Σε αυτές τις χαμηλές ταχύτητες, ένα βουητό από τον κινητήρα κάνει αισθητή την παρουσία του, ενώ στον αυτοκινητόδρομο και σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ/ώρα, ο αεροδυναμικός θόρυβος από τον αέρα και το δρόμο, είναι περιορισμένος κατά πολύ. 
Με προσανατο-λισμό την άνεση
Πρωταρχικός στόχος είναι η άνεση των επιβατών που μεταφράζεται στο ότι, το κράτημα έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα, χωρίς αυτό να σημαίνει όμως, ότι το μίνι υπολείπεται σε οδική συμπεριφορά, χωρίς να έχει την αμεσότητα του i10. Το τιμόνι δεν έχει την απαιτούμενη πληροφόρηση, ειδικά όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί λίγο σβέλτα, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αρκετές. Παρά ταύτα, το Picanto θα συμπεριφερθεί συγκροτημένα και δε θα τρομάξει τον οδηγό του. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Toyota Yaris HSD: Μικρό αλλά θαυματουργό
Hyundai i20 1,1 CRDi: Διαπρέπει…
Kia Picanto 1.0: Μεγαλύτερο και ωριμότερο
Skoda Fabia 1.2 TDI: Ο Τσέχος Σκρούτζ
VW Polo 1.2 TDI: Με λάβαρο την οικονομία
Peugeot 107 1.0: Φινετσάτο
Smart Fortwo: City Demon
Renault Clio 0.9 Energy TCe: H αυτοκρατορία συνεχίζεται…
SEAT Ibiza 1,2 TDI: Νεανικό κι οικονομικό
Suzuki Alto: Το εναλλακτικό της πόλης
Fiat Panda TwinAir: Το τρίτο το καλό!
Οι νέες τεχνολογίες των μοντέλων…
Οδηγούμε οικολογικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SEAT IBIZA | SKODA FABIA | SMART EQ FORTWO | SUZUKI ALTO | TOYOTA YARIS | VOLKSWAGEN POLO |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr