facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Renault Clio 0.9 Energy TCe: H αυτοκρατορία συνεχίζεται…

Διαβάστηκε από 94007 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2013

Κατανάλωση: 5.5 λτ./100 χλμ


Αναμφίβολα, το Clio αποτελεί ένα μοντέλο ορόσημο για τη γαλλική φίρμα, το οποίο πήρε τη σκυτάλη από το επίσης επιτυχημένο και θρυλικό 5άρι. Τα χρόνια πέρασαν και, έπειτα από τρεις γενιές, 22 χρόνια και 12.000.000 πωλήσεις, η 4η γενιά του Clio είναι γεγονός. 
Ριζοσπαστική εμφάνιση
Επειδή η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που «μετράει», οι Γάλλοι σχεδιαστές έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και δημιούργησαν ένα εντυπωσιακό αμάξωμα, το οποίο είναι αρκετά μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του. Το νέο μοντέλο είναι μεγαλωμένο κατά 8 εκατοστά, αγγίζοντας τα 4,06 μέτρα, ενώ αυξημένο κατά 2,5 εκατοστά είναι το πλάτος και το ύψος έχει χαμηλώσει κατά 4,5 εκατοστά. Η συνολική εντύπωση που σου δίνεται, όταν παρατηρείς το νέο Renault Clio, είναι πως έχεις να κάνεις με ένα μεγάλο και εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Η φρεσκάδα είναι έκδηλη, με το μπροστινό μέρος, να αιχμαλωτίζει τα βλέμματα με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, τα οποία πλαισιώνονται από τα LED φώτα ημέρας. Το νέο λογότυπο της Renault δεσπόζει στη μεγάλη μάσκα, ενώ παρατηρώντας από το προφίλ το Clio, το μάτι θα εστιάσει στις ενσωματωμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες, που του προσδίδουν ένα τόνο 2πορτου κουπέ αυτοκινήτου. Το οφθαλμόλουτρο ωστόσο, θα συνεχιστεί στο οπίσθιο μέρος του Clio που εντυπωσιάζει κι αυτό με την σειρά του, με τα ανάγλυφα φωτιστικά σώματα και τον πίσω προφυλακτήρα που θυμίζει διαχύτη. 
Εσωτερικό, φιλικό στο χρήστη
Το εσωτερικό του Clio αποπνέει την φρεσκάδα της εξωτερικής σχεδίασης, αποτελούμενο από ποιοτικά υλικά με καλή ποιότητα συναρμογής, πλην ελαχίστων σημείων. Στην κεντρική κονσόλα ενσωματώνεται η οθόνη του συστήματος infotainment Media Nav. Σε ικανοποιητικά επίπεδα κινείται και η εργονομία, όπως κι οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες.  
Ανετο και ασφαλές στο δρόμο
Το νέο Clio συνεχίζει την πολύ καλή πορεία του προκατόχου του στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, η οποία παραμένει πολύ καλή και στο νέο μοντέλο. Η ανάρτηση, ως φαίνεται, διαθέτει διττή προσωπικότητα, μιας και καταφέρνει να συνδυάζει εξαιρετικά πολύ καλή ποιότητα κύλισης και εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Για την πρώτη περίπτωση, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος μένουν εκτός της καμπίνας των επιβατών, ενώ στη δεύτερη περίπτωση και μόλις οι στροφές ξεκινήσουν, το Clio, θα περάσει απροβλημάτιστα και σβέλτα από κάθε είδους καμπή. Το ESP δουλεύει διακριτικά και αποτάσσει κάθε υποστροφική τάση. Στον αυτοκινητόδρομο, το Clio αποδίδει επίσης καλά με κύριο χαρακτηριστικό την ευθυβολία, αλλά μελανό σημείο του είναι  ο αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται έντονος σε ταχύτητες ανώτερες των 120 χλμ/ώρα. 
Μικρός και σβέλτος
Η Renault επέλεξε το Clio για να λανσάρει τον ολοκαίνουργιο κινητήρα των 3 κυλίνδρων και των 900 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm. Ικανοποιητικές είναι κι οι επιδόσεις του νέο Clio, μιας κι απαιτούνται μόλις 12,6 δτ για να ολοκληρωθεί η διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα. Το χειροκίνητο 5τάχυτο κιβώτιο δεν θα σας ενθουσιάσει με την αίσθηση που σας παρέχει, αλλά η κλιμάκωση του είναι τέτοια για να προσφέρει το κάτι παραπάνω στον τομέα της κατανάλωσης. Η τελευταία βέβαια στις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε ξεφεύγει από το εργοστασιακό νούμερο των 4,3 λτ.100χλμ, και σε κανονικούς προς σβέλτους ρυθμούς εμείς είδαμε 5,5 λτ./100 χλμ. αλλά να μην ξεχνάμε πως το Clio αποδίδει 90 ίππους, αποτελώντας έτσι το πιο σβέλτο του συγκριτικού (εξαιρείται το Yaris HSD). Ένα ακόμα συν του νέου Renault Clio είναι η απαλλαγή του από την καταβολή τελών κυκλοφορίας λόγω των 99 γρ./χλμ. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Toyota Yaris HSD: Μικρό αλλά θαυματουργό
Hyundai i20 1,1 CRDi: Διαπρέπει…
Kia Picanto 1.0: Μεγαλύτερο και ωριμότερο
Skoda Fabia 1.2 TDI: Ο Τσέχος Σκρούτζ
VW Polo 1.2 TDI: Με λάβαρο την οικονομία
Peugeot 107 1.0: Φινετσάτο
Smart Fortwo: City Demon
Renault Clio 0.9 Energy TCe: H αυτοκρατορία συνεχίζεται…
SEAT Ibiza 1,2 TDI: Νεανικό κι οικονομικό
Suzuki Alto: Το εναλλακτικό της πόλης
Fiat Panda TwinAir: Το τρίτο το καλό!
Οι νέες τεχνολογίες των μοντέλων…
Οδηγούμε οικολογικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SEAT IBIZA | SKODA FABIA | SMART EQ FORTWO | SUZUKI ALTO | TOYOTA YARIS | VOLKSWAGEN POLO |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υβριδικό αυτοκίνητο! Ποιες οι νέες τάσεις και πού οδηγούν;

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Μέχρι και 920 ευρώ: Ποιες είναι οι «κρυφές» χρεώσεις κάθε εταιρείας;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2025 autotriti.gr