facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Peugeot 107 1.0: Φινετσάτο

Διαβάστηκε από 90350 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2013

Κατανάλωση: 5.4 λτ./100 χλμ


Το γαλλικό μίνι αποτελεί μια από τις εμπορικές επιτυχίες της γαλλικής φίρμας, καθώς είναι διαθέσιμο σε 48 χώρες, με την παραγωγή του να ξεπερνάει τα 665.000 αυτοκίνητα. Το facelift έφερε για το 107, ένα νέο ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο τμήμα, μιας κι έχουν διαφοροποιηθεί ο προφυλακτήρας, τα φανάρια και το καπό. 
Ικανοποιεί ο κινητήρας
Το Peugeot 107 κινείται από έναν 3κύλινδρο, ενός λίτρου κινητήρα, η απόδοση του οποίου ανέρχεται στους 68 ίππους. Το νούμερο μπορεί να σας ξεγελάει, εντούτοις όμως, το γαλλικό μίνι κινείται σβέλτα. Βέβαια, αν θελήσετε να κινηθείτε ελάχιστα πιο γρήγορα με το 107, σίγουρα δεν πρόκειται να απολαύσετε την χαμηλή κατανάλωση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Εμείς κατά τη διάρκεια της μέτρησης κατανάλωσης και κινούμενοι σε κανονικούς ρυθμούς οδήγησης, είδαμε 5,4 λτ./100χλμ. ΠαρΆ όλα αυτά ,το μεγάλο όφελος επέρχεται από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας ελεώ των μόλις 99 γρ./χλμ. 
Στα γαλλικά πρότυπα 
Η ανανέωση του μοντέλου περιορίστηκε μόνο στο θεαθήναι, μιας και τα οδηγικά χαρακτηριστικά έχουν μείνει αναλλοίωτα, με το 107 να παραμένει ευχάριστο κι ασφαλές. Το στοιχείο του σαφώς κι είναι η πόλη, με το άμεσο τιμόνι να βοηθά τον οδηγό μέσα τους γεμάτους κίνηση δρόμους και στο παρκάρισμα. Η σφιχτή ανάρτηση έχει προσανατολισμό την άνεση, εξασφαλίζοντας παράλληλα πολύ καλή σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Όταν τελειώσουν οι ευθείες και έρθουν οι στροφές, ο οδηγός δεν θα αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα, μιας και μόνο σε ακραίες καταστάσεις, η υποστροφή θα κάνει την εμφάνιση της. 
Φρεσκαρισμένο εσωτερικό
Στο θάλαμο των επιβατών του ανανεωμένου 107, οι αλλαγές που εντοπίζονται αφορούν στην αντικατάσταση όλων των γκρι πλαστικών επιφανειών που υπήρχαν στο προγενέστερο 107 με μαύρες, στην τοποθέτηση νέων υφασμάτινων επενδύσεων στα καθίσματα και στην αλλαγή του επιλογέα των ταχυτήτων. Ποιοτικά, παρέμεινε ως είχε σε ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ οι «γυμνές» μεταλλικές επιφάνειες στις πόρτες στο μοβ Plum χρώμα του αμαξώματος ενισχύουν το νεανικό στιλ του αυτοκινήτου. Από πλευράς εργονομίας, μειονέκτημα αποτελεί η απουσία δεύτερου διακόπτη (από την πλευρά του οδηγού) για το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού. Σε επίπεδο χώρων, 4 επιβάτες θα μετακινηθούν δίχως ιδιαίτερες παραχωρήσεις. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Toyota Yaris HSD: Μικρό αλλά θαυματουργό
Hyundai i20 1,1 CRDi: Διαπρέπει…
Kia Picanto 1.0: Μεγαλύτερο και ωριμότερο
Skoda Fabia 1.2 TDI: Ο Τσέχος Σκρούτζ
VW Polo 1.2 TDI: Με λάβαρο την οικονομία
Peugeot 107 1.0: Φινετσάτο
Smart Fortwo: City Demon
Renault Clio 0.9 Energy TCe: H αυτοκρατορία συνεχίζεται…
SEAT Ibiza 1,2 TDI: Νεανικό κι οικονομικό
Suzuki Alto: Το εναλλακτικό της πόλης
Fiat Panda TwinAir: Το τρίτο το καλό!
Οι νέες τεχνολογίες των μοντέλων…
Οδηγούμε οικολογικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SEAT IBIZA | SKODA FABIA | SMART EQ FORTWO | SUZUKI ALTO | TOYOTA YARIS | VOLKSWAGEN POLO |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr