facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Οι νέες τεχνολογίες των μοντέλων…

Διαβάστηκε από 90362 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2013

Η εξέλιξη της τεχνολογίας στα μικρά αυτοκίνητα αν μη τι άλλο είναι αλματώδης. Στις κατηγορίες αυτές έχουν περάσει τεχνολογίες τις οποίες, τα προηγούμενα χρόνια τις βρίσκαμε μόνο σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. 
Τα μοντέλα της μεγάλης αυτής δοκιμής οικονομίας, ενσωματώνουν πάνω τους προηγμένη τεχνολογία, η οποία τα βοηθάει να πετύχουν χαμηλές καταναλώσεις, αλλά και εκπληκτικά χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. 
Πάει κι άλλο κάτω…
Μιλάμε για τους κινητήρες με χωρητικότητα μόλις 0,9 λτ. Και σε αυτή τη περίπτωση, ακολουθείται η πεπατημένη της τουρμπίνας και του άμεσου ψεκασμού. Αυτό το δίπτυχο ακολουθεί κι ο 3κύλινδρος κινητήρας του νέου Clio που, από μόλις 0,9 λίτρα, αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm ροπής, με 99 γρ./χλμ. εκπομπές CO2, που του εξασφαλίζουν και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. 
Στη ίδια βάση (κάτω του ενός λίτρου με τούρμπο), είναι και ο κινητήρας TwinAir των 85 ίππων που εξοπλίζει το Fiat Panda, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, όπως προκύπτει από τα 98 γρ./χλμ. εκπομπών CΟ2 που εκλύει στην ατμόσφαιρα. 
Υβριδικά: Και τα μικρά, οικολογικά συνειδητοποιημένα
Στην περίπτωση του Toyota Yaris, αναφερόμαστε στο υβριδικό μοντέλο που ολοκληρώνει τη γκάμα. Με την τεχνολογία Hybrid Synergy Drive, έχουμε συνδυασμό ενός βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου και ενός ηλεκτροκινητήρα με συνδυαστική ισχύ 100 ίππων, με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου κι εκπομπές ρύπων μόλις 79 γρ./χλμ. και  με τη βοήθεια συστημάτων όπως το Start&Stop και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Αλλες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας αποτελούν το σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων (ERG), η ηλεκτρική αντλία νερού, η καδένα χρονισμού χαμηλής τριβής, η ελαφριά πολλαπλή εισαγωγής (με ρητίνες), καθώς και η πολλαπλή εξαγωγής compact διαστάσεων. Σε συνδυασμό με τη χρήση ενός πιο compact E-CVT συστήματος μετάδοσης, αλλά και ενός πιο «μαζεμένου» ηλεκτρικού κινητήρα, το συνολικό μήκος του υβριδικού συστήματος του Yaris έχει περιοριστεί κατά 6%, ενώ είναι ελαφρύτερο κατά 11 κιλά σε σχέση με το σύστημα του Auris HSD. 
Πετρελαιοκίνηση εξ ανατολών 
Η Hyundai προσφέρει έναν 3κύλινδρο 1,1 diesel κινητήρα 75 ίππων, που ενσωματώνεται στο i20. Είναι ένας 16βάλβιδος κινητήρας, άμεσου ψεκασμού με common rail και τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας που πληρώνει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Toyota Yaris HSD: Μικρό αλλά θαυματουργό
Hyundai i20 1,1 CRDi: Διαπρέπει…
Kia Picanto 1.0: Μεγαλύτερο και ωριμότερο
Skoda Fabia 1.2 TDI: Ο Τσέχος Σκρούτζ
VW Polo 1.2 TDI: Με λάβαρο την οικονομία
Peugeot 107 1.0: Φινετσάτο
Smart Fortwo: City Demon
Renault Clio 0.9 Energy TCe: H αυτοκρατορία συνεχίζεται…
SEAT Ibiza 1,2 TDI: Νεανικό κι οικονομικό
Suzuki Alto: Το εναλλακτικό της πόλης
Fiat Panda TwinAir: Το τρίτο το καλό!
Οι νέες τεχνολογίες των μοντέλων…
Οδηγούμε οικολογικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SEAT IBIZA | SKODA FABIA | SMART EQ FORTWO | SUZUKI ALTO | TOYOTA YARIS | VOLKSWAGEN POLO |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr