facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

VW Polo 1.2 TDI: Με λάβαρο την οικονομία

Διαβάστηκε από 90301 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2013

Κατανάλωση: 5.2 λτ./100 χλμ

Το VW Polo, εφοδιασμένο με τον κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,2 λίτρων προσπαθεί να κερδίσει κι εκείνο το αγοραστικό κοινό που δεν έχει ενδώσει στις αρετές του δημοφιλούς μοντέλου. Βεβαίως ο ανταγωνισμός που έχει απέναντι του, είναι σκληρός, πλην όμως, το Polo έχει να αντιπαρατάξει τις γνωστές γερμανικές αρετές του. 
Στιβαρό εσωτερικό
Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, έρχεστε αντιμέτωποι με μια στιβαρή κατασκευή, προσεγμένο φινίρισμα, καθώς και ποιοτικά υλικά, τα οποία απαρτίζουν τον υπόλοιπο εσωτερικό διάκοσμο. Η θέση οδήγησης κινείται στα γνωστά πρότυπα του ομίλου VW και αναμφίβολα θα βρείτε εύκολα τη θέση που σας βολεύει, τόσο λόγω των αρκετών ρυθμίσεων του καθίσματος, όσο και του τηλεσκοπικού τιμονιού. Το γερμανικό μικρό θα φιλοξενήσει εύκολα 4 επιβάτες, με το χώρο αποσκευών των 280 λίτρων, να χαρακτηρίζεται από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας του. 
Αξιοπρεπής...
... είναι ο 3κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 75 ίππων και των 1,2 λίτρων, ο οποίος διαθέτει και πλούσια ροπή που σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα και να προσπερνάς με ασφάλεια σε κάθε τύπο διαδρομής. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σφιχτό κούμπωμα και σίγουρα δε θα το χαρακτηρίζαμε και «βούτυρο», αλλά παρά τη σκληρότητα που το διακρίνει, είναι ακριβές στο κούμπωμα των σχέσεων. 
Τα 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε 13,4 δτ., ενώ η κατανάλωση άγγιξε τα 5,2 λτ./100 χλμ. Βέβαια μπορεί οι επιδόσεις να ικανοποιούν τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας, αλλά ο παραγόμενος θόρυβος από τον κινητήρα θα σας ενοχλήσει αρκετά. 
Στο δρόμο;
Όπως ακριβώς μας έχει συνηθίσει o όμιλος VW. Το Polo προσφέρει καλή οδική συμπεριφορά με κύριο γνώμονα την ασφάλεια. Η ανάρτηση έχει σαφή προσανατολισμό στην άνεση, καθώς είναι μαλακή, αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν αλλοιώνει το κράτημα του αυτοκινήτου. Η υποστροφή είναι αυτή που κάνει πρώτη την εμφάνιση της, αλλά προοδευτικά, χωρίς δείγματα υπερστροφής, ακόμα κι αν αφήσεις το γκάζι. Βέβαια, ακόμα και στην υπερβολή, το ESP είναι εκεί για να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη. Το τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση, ενώ τα αρκετά καλά φρένα ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Toyota Yaris HSD: Μικρό αλλά θαυματουργό
Hyundai i20 1,1 CRDi: Διαπρέπει…
Kia Picanto 1.0: Μεγαλύτερο και ωριμότερο
Skoda Fabia 1.2 TDI: Ο Τσέχος Σκρούτζ
VW Polo 1.2 TDI: Με λάβαρο την οικονομία
Peugeot 107 1.0: Φινετσάτο
Smart Fortwo: City Demon
Renault Clio 0.9 Energy TCe: H αυτοκρατορία συνεχίζεται…
SEAT Ibiza 1,2 TDI: Νεανικό κι οικονομικό
Suzuki Alto: Το εναλλακτικό της πόλης
Fiat Panda TwinAir: Το τρίτο το καλό!
Οι νέες τεχνολογίες των μοντέλων…
Οδηγούμε οικολογικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SEAT IBIZA | SKODA FABIA | SMART EQ FORTWO | SUZUKI ALTO | TOYOTA YARIS | VOLKSWAGEN POLO |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr