Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
Θέματα αγοράς mtx
Ίσα μέτρα και σταθμά
Ford: Focus 1,6 5d Sport Plus (2006) VS Fiesta 1,25 5d Ambiente
Διαβάστηκε από 19697 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Focus 1,6: (+): Οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση, ποιότητα υλικών, χώροι (-): Ατέλειες στη συναρμογή, απόδοση κινητήρα
Τόσο το Focus (μοντέλο του 2006 πριν την ανανέωση) όσο και το μικρότερο αλλά νεότερο Fiesta αποτελούν αξιόλογες προτάσεις, με το Fiesta να προσελκύει εκείνους που αναζητούν περισσότερο νεανική εμφάνιση απέναντι στο πιο "συγκρατημένο" αλλά σύγχρονο Focus, γεγονός που αφορά και στην εικόνα του εσωτερικού τους. Σε αυτό η ποιότητα κατασκευής είναι εξίσου πολύ καλή και στα δύο αυτοκίνητα, όπου έχει γίνει χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό, με το Focus να είναι πιο προσεγμένο σε φινίρισμα.
Fiesta 1,25
(+): Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα αφρώδους υλικού στο ταμπλό
(-): Χώροι επιβατών, ατέλειες στο φινίρισμα και στην εργονομία
Από πλευράς χώρων, το μικρομεσαίο Ford είναι αισθητά πιο άνετο και δίνει τη δυνατότητα μεταφοράς ενός τρίτου επιβάτη στο πίσω κάθισμα, όπως και περισσότερων αποσκευών στο κατά 90 λτ. μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ του. Οδηγώντας τα δύο Ford, εκτιμάται άμεσα η ασφάλεια που αποπνέουν και η σταθερότητά τους σε κάθε είδους διαδρομή. Το μεν Fiesta κερδίζει σε ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις, όπως είναι λογικό, λόγω των μικρότερων διαστάσεών του, ενώ το "πάτημα" και η οδηγική αίσθηση που προσφέρει το Focus είναι ανώτερα και από τα καλύτερα της κατηγορίας του. Τέλος, όσον αφορά στους κινητήρες, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος του Focus υπερέχει σε επιδόσεις έναντι του πιο οικονομικού σε κατανάλωση μοτέρ του Fiesta.
Συχνότερες βλάβες Focus
Στην τροφοδοσία, στα μηχανικά μέρη, στο τιμόνι, στο δυναμό - εναλλάκτη και σε στεγανότητα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΜοντέλοFOCUSFIESTA
Κυβισμός (κ.εκ.)1.5961.242
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)100/6.000*82/5.800*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)140/4.000* 114/4.200*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)11,9*13,3
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) - -
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) - -
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)180168
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 6,75,7
Βάρος (κιλά)1.150*965*
Εξοπλισμός - τιμή
ESPo
Αερόσακοι65
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα4o
Κεντρικό κλείδωμαo
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air conditiono
Ηχοσύστημαo
Τιμή από (ευρώ)**8.4008.545
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού5536
Κεφάλι πίσω-1010
Πλάτος εμπρός1.4201341
Πλάτος πίσω1.3901250
Πόδια πίσω13565
Χώρος αποσκευών (λτ.)385295
Εγγυήσεις (έτη)
Μηχανικά μέρη - ***2
Βαφή - ***2
Αντιδιαβρωτική9 ***12
*Εργοστασιακές μετρήσεις, •: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται, **συμπεριλαμβάνεται το όφελος των 2.500 ευρώ από την απόσυρση *** έτη εγγύησης που απομένουν

 
 Μικρομεσαίο μεταχειρισμένο ή καινούργιο μικρό σε παραπλήσια τιμή (με απόσυρση)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet: Lacetti 1,6 5d SE (2007) VS Aveo 1,2 3d Base
Citroen: C4 1,6 5d Elegance (2007) VS C3 1,1 Airdream Confort
Fiat: Bravo 1,4 90hp Active (2007) VS Grande Punto 1,2 65hp 5d Active
Ford: Focus 1,6 5d Sport Plus (2006) VS Fiesta 1,25 5d Ambiente
Honda: Civic 1,4 5d Sport (2007) VS Jazz 1,2 Trend
Hyundai: i30 1,4 Classic (2007) VS i20 1,2 L 5d
Mitsubishi: Lancer 1,6 Comfort (2006) VS Colt 1,1 3d Inform
Nissan: Tiida 1,6 5d Motiva (2007) VS Micra 1,2 3d Motiva
Peugeot: 307 1,6 5d XS (2007) VS 206+ 1,1 3d Urban
Renault: Megane II 1,6 5d Authentic (2007) VS Clio 1,2 3d Expression
Seat: Leon 1,6 MPI Reference (2006) VS Ibiza 1,2 Reference
Toyota: Auris 1,6 5d Casual (2007) VS Yaris 1,0 5d Terra
VW: Golf 1,6 FSI 5d Trendline (2006) VS Polo 1,2 5d Trendline