Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
Θέματα αγοράς mtx
Ίσα μέτρα και σταθμά
VW: Golf 1,6 FSI 5d Trendline (2006) VS Polo 1,2 5d Trendline
Διαβάστηκε από 19697 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Golf 1,6 FSI
(+): Ποιότητα κατασκευής, στιβαρότητα πλαισίου, οδική συμπεριφορά, χώροι, εργονομία, θέση οδήγησης
(-): Τραχύτητα κινητήρα, συντηρητική εικόνα
Το προγενέστερο Golf με τον FSI κινητήρα των 1,6 λτ. παραμένει μια αξιόλογη πρόταση για το κοινό που αναζητά ένα σύγχρονο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Εξίσου ανταγωνιστικό και με βελτιωμένη συνολικά εικόνα εμφανίζεται το καινούργιο Polo, το οποίο δίνει την εντύπωση και οπτικά ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το εσωτερικό του νέου μικρού γερμανικού μοντέλου, το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από εκείνο του παλαιότερου Golf σε ποιότητα κατασκευής, δείχνοντας παράλληλα πιο "φρέσκο" αισθητικά. Στους διαθέσιμους όμως χώρους, το μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις Golf είναι σε θέση να ικανοποιήσει με περισσότερη άνεση τις ανάγκες 4 ή και 5 ενήλικων επιβατών, όπως ισχύει και για το μεγαλύτερο κατά 70 λτ. πορτ μπαγκάζ.
Polo 1,2
(+): Ποιότητα κατασκευής, άνεση, στιβαρότητα πλαισίου
(-): Ωφέλιμο ύψος πίσω, έλλειψη νεανικού χαρακτήρα, επιδόσεις
Διαφορές υπάρχουν και στο δρόμο, όπου τα δύο VW είναι ασφαλή και άνετα, αλλά το Golf κερδίζει σε σταθερότητα και αποπνέει περισσότερη σιγουριά σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Κλείνοντας με τους κινητήρες, ο FSI με τους 121 πραγματικούς ίππους του Golf προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από το μέτριας ισχύος αλλά οικονομικότερο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,2 λίτρων του Polo.
Συχνότερες βλάβες Golf
Μηχανικά μέρη, εγκέφαλος, κιβώτιο - επιλογέας, ηλεκτρικές λειτουργίες, ψύξη και τροφοδοσία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΜοντέλοGolfPolo
Κυβισμός (κ.εκ.)1.5981.198
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)121/6.01070/5.400*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)156/4.160112/3.000*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)11,414,1*
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)12,5 -
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)18,6 -
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)192165
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,85,5
Βάρος (κιλά)1.3191.067*
Εξοπλισμός - τιμή
ESPo
Αερόσακοι66
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα42
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτεςo
Air condition
Ηχοσύστημαo
Τιμή από (ευρώ)**9.4009.850
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού6931
Κεφάλι πίσω55-9
Πλάτος εμπρός1.3851.365
Πλάτος πίσω1.3601.275
Πόδια πίσω10775
Χώρος αποσκευών (λτ.)350280
Εγγυήσεις (έτη)
Μηχανικά μέρη -***2
Βαφή -***3
Αντιδιαβρωτική9***12
*Εργοστασιακές μετρήσεις, •: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται, **συμπεριλαμβάνεται το όφελος των 2.500 ευρώ από την απόσυρση *** έτη εγγύησης που απομένουν

 
 Μικρομεσαίο μεταχειρισμένο ή καινούργιο μικρό σε παραπλήσια τιμή (με απόσυρση)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet: Lacetti 1,6 5d SE (2007) VS Aveo 1,2 3d Base
Citroen: C4 1,6 5d Elegance (2007) VS C3 1,1 Airdream Confort
Fiat: Bravo 1,4 90hp Active (2007) VS Grande Punto 1,2 65hp 5d Active
Ford: Focus 1,6 5d Sport Plus (2006) VS Fiesta 1,25 5d Ambiente
Honda: Civic 1,4 5d Sport (2007) VS Jazz 1,2 Trend
Hyundai: i30 1,4 Classic (2007) VS i20 1,2 L 5d
Mitsubishi: Lancer 1,6 Comfort (2006) VS Colt 1,1 3d Inform
Nissan: Tiida 1,6 5d Motiva (2007) VS Micra 1,2 3d Motiva
Peugeot: 307 1,6 5d XS (2007) VS 206+ 1,1 3d Urban
Renault: Megane II 1,6 5d Authentic (2007) VS Clio 1,2 3d Expression
Seat: Leon 1,6 MPI Reference (2006) VS Ibiza 1,2 Reference
Toyota: Auris 1,6 5d Casual (2007) VS Yaris 1,0 5d Terra
VW: Golf 1,6 FSI 5d Trendline (2006) VS Polo 1,2 5d Trendline