Το προγενέστερο Golf με τον FSI κινητήρα των 1,6 λτ. παραμένει μια αξιόλογη πρόταση για το κοινό που αναζητά ένα σύγχρονο μεταχειρισμένο μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
Εξίσου ανταγωνιστικό και με βελτιωμένη συνολικά εικόνα εμφανίζεται το καινούργιο Polo, το οποίο δίνει την εντύπωση και οπτικά ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το εσωτερικό του νέου μικρού γερμανικού μοντέλου, το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από εκείνο του παλαιότερου Golf σε ποιότητα κατασκευής, δείχνοντας παράλληλα πιο "φρέσκο" αισθητικά.
Στους διαθέσιμους όμως χώρους, το μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις Golf είναι σε θέση να ικανοποιήσει με περισσότερη άνεση τις ανάγκες 4 ή και 5 ενήλικων επιβατών, όπως ισχύει και για το μεγαλύτερο κατά 70 λτ. πορτ μπαγκάζ.
Polo 1,2 (+): Ποιότητα κατασκευής, άνεση, στιβαρότητα
πλαισίου
(-): Ωφέλιμο ύψος πίσω, έλλειψη νεανικού
χαρακτήρα, επιδόσεις
Διαφορές υπάρχουν και στο δρόμο, όπου τα δύο VW είναι ασφαλή και άνετα, αλλά
το Golf κερδίζει σε σταθερότητα και αποπνέει περισσότερη σιγουριά σε πιο γρήγορους ρυθμούς.
Κλείνοντας με τους κινητήρες, ο FSI με τους 121 πραγματικούς ίππους του Golf προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από το μέτριας ισχύος αλλά οικονομικότερο 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,2 λίτρων του Polo.
*Εργοστασιακές μετρήσεις, •: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται, **συμπεριλαμβάνεται το όφελος των 2.500 ευρώ από την απόσυρση *** έτη εγγύησης που απομένουν
Μικρομεσαίο μεταχειρισμένο ή καινούργιο μικρό σε παραπλήσια τιμή (με απόσυρση)