Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
Θέματα αγοράς mtx
Ίσα μέτρα και σταθμά
Peugeot: 307 1,6 5d XS (2007) VS 206+ 1,1 3d Urban
Διαβάστηκε από 19697 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
307 1,6
(+): Επιδόσεις, χώροι επιβατών, άνεση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα υλικών στο εσωτερικό
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, ατέλειες στο φινίρισμα
Εξωτερικά, το 307 και το 206+ εμφανίζουν σχεδιαστικές ομοιότητες κυρίως στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, όπου μοιάζουν σε μεγάλο βαθμό. Κάτι αντίστοιχο δεν ισχύει στο θάλαμο των επιβατών, όπου στην περίπτωση του μικρομεσαίου Peugeot, την ποιότητα αναβαθμίζει το αφρώδες υλικό στο ταμπλό, έναντι των σκληρών πλαστικών με την όχι ευχάριστη υφή στο 206+. Παράλληλα, στο μικρό Peugeot ενδέχεται να ξενίσουν η θέση οδήγησης και κάποιες ατέλειες στην εργονομία. Επίσης, οι φιλοξενούμενοι του 307 έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους χώρους και θα νιώσουν συνολικά πιο άνετα, ενώ και για τις αποσκευές τους ο αντίστοιχος χώρος είναι μεγαλύτερος.
206+ 1,1
(+): Άνεση, οδική συμπεριφορά, αίσθηση τιμονιού, χώρος αποσκευών
(-): Αίσθηση επιλογέα και πεντάλ φρένων, επιδόσεις, λιτό εσωτερικό, θέση οδήγησης, θόρυβος κινητήρα
Οδηγώντας τα δύο γαλλικά αυτοκίνητα, το πρώτο στοιχείο που θα εκτιμηθεί είναι η προσφερόμενη άνεση από την ανάρτηση. Ακόμη επιδεικνύουν πολύ καλή σταθερότητα ανεξαρτήτως της διαδρομής, όμως το 307 εμφανίζεται πιο "σίγουρο" και ουδέτερο σε απότομες αλλαγές φορτίων. Μεγάλη διαφορά υπέρ του μικρομεσαίου Peugeot υπάρχει στις επιδόσεις, λόγω του πιο δυνατού 1.600άρη κινητήρα, έναντι του παλαιάς τεχνολογίας 8βάλβιδου μοτέρ των 1,1 λτ. του 206+, ο οποίος ωστόσο αρκείται σε λιγότερες ποσότητες βενζίνης.
Συχνότερες βλάβες 307
Μηχανικά μέρη, ψύξη, συμπλέκτης, τιμόνι, αερόσακοι, κλιματισμός, ηχοσύστημα και στους διακόπτες - χειριστήρια
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο307206+
Κυβισμός (κ.εκ.)1.5871.124
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)112/5.760 61/5.450
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)152/4.020102/3.400
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)11,516,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)11,215,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)17,927,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)190159
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*7,25,7
Βάρος (κιλά)1.248975
Εξοπλισμός - τιμή
ESPo -
Αερόσακοι62
Ρυθμιζόμενο τιμόνι -
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα22
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτεςo
Air condition
Ηχοσύστημαo
Τιμή από (ευρώ)**8.1008.210
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού10818
Κεφάλι πίσω65-35
Πλάτος εμπρός1.4281.350
Πλάτος πίσω1.3861.285
Πόδια πίσω10955
Χώρος αποσκευών (λτ.)341285
Εγγυήσεις (έτη)
Μηχανικά μέρη -***2
Βαφή1***3
Αντιδιαβρωτική10***12
*Εργοστασιακές μετρήσεις, •: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται, **συμπεριλαμβάνεται το όφελος των 2.500 ευρώ από την απόσυρση *** έτη εγγύησης που απομένουν

 
 Μικρομεσαίο μεταχειρισμένο ή καινούργιο μικρό σε παραπλήσια τιμή (με απόσυρση)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet: Lacetti 1,6 5d SE (2007) VS Aveo 1,2 3d Base
Citroen: C4 1,6 5d Elegance (2007) VS C3 1,1 Airdream Confort
Fiat: Bravo 1,4 90hp Active (2007) VS Grande Punto 1,2 65hp 5d Active
Ford: Focus 1,6 5d Sport Plus (2006) VS Fiesta 1,25 5d Ambiente
Honda: Civic 1,4 5d Sport (2007) VS Jazz 1,2 Trend
Hyundai: i30 1,4 Classic (2007) VS i20 1,2 L 5d
Mitsubishi: Lancer 1,6 Comfort (2006) VS Colt 1,1 3d Inform
Nissan: Tiida 1,6 5d Motiva (2007) VS Micra 1,2 3d Motiva
Peugeot: 307 1,6 5d XS (2007) VS 206+ 1,1 3d Urban
Renault: Megane II 1,6 5d Authentic (2007) VS Clio 1,2 3d Expression
Seat: Leon 1,6 MPI Reference (2006) VS Ibiza 1,2 Reference
Toyota: Auris 1,6 5d Casual (2007) VS Yaris 1,0 5d Terra
VW: Golf 1,6 FSI 5d Trendline (2006) VS Polo 1,2 5d Trendline