Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
Θέματα αγοράς mtx
Ίσα μέτρα και σταθμά
Toyota: Auris 1,6 5d Casual (2007) VS Yaris 1,0 5d Terra
Διαβάστηκε από 19697 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Auris 1,6
(+): Σχεδίαση εσωτερικού, ποιότητα κύλισης, φρένα, επιδόσεις, άνεση
(-): Ποιότητα και φινίρισμα πλαστικών στο εσωτερικό, θέση οδήγησης
Το Auris του 2007 δεν έχει αλλάξει μέχρι σήμερα, εξαιρουμένου μόνο του νέου Valmematic κινητήρα των 1,6 λτ., φιλοσοφίας Optimal Drive, με το 6τάχυτο παράλληλα κιβώτιο. Το Yaris με την πιο μοντέρνα σχεδίαση και τις μικρότερες διαστάσεις θα εξυπηρετήσει περισσότερο εκείνους που θέλουν ένα πιο νεανικό και ευέλικτο αυτοκίνητο για τις αστικές μετακινήσεις. Μοντέρνα στοιχεία συναντώνται στο εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων, με την ποιότητα των σκληρών πλαστικών να μην ικανοποιεί τους πιο απαιτητικούς. Προβάδισμα σημειώνει το μικρομεσαίο Toyota στους προσφερόμενους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές και το Yaris ως προς την πρακτικότητα, λόγω του συρόμενου πίσω καθίσματος και των περισσότερων αποθηκευτικών χώρων.
Yaris 1,0
(+): Πρακτικότητα και σχεδίαση εσωτερικού, κατανάλωση, ευελιξία
(-): Ποιότητα πλαστικών στο εσωτερικό, τραχύτητα κινητήρα, θέση οδήγησης
Οδηγώντας τα δύο μοντέλα, γίνεται άμεσα αντιληπτός ο προσανατολισμός τους στην άνεση και στην ευκολία στην οδήγηση, ενώ τo Auris παρουσιάζεται περισσότερο ασφαλές, ξεκούραστο και σταθερό σε πιο υψηλές ταχύτητες. Από πλευράς κινητήρων, το 3κύλινδρο μοτέρ του 1,0 λτ. του Yaris είναι κατά πολύ πιο οικονομικό σε βενζίνη από το δυνατότερο και με αισθητά πιο σβέλτες επιδόσεις μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. του Auris.
Συχνότερες βλάβες Auris
Το Auris εμφανίζει συχνότερες βλάβες στα μηχανικά μέρη, στην ψύξη και στο εσωτερικό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΜοντέλοAurisYaris
Κυβισμός (κ.εκ.)1.598998
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)130/5.91072/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)168/5.07098/3.480
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)10,215,7
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)11,315,3
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)16,728,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)190155
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*7,15,0
Βάρος (κιλά)1.2791.029
Εξοπλισμός - τιμή
ESPoo
Αερόσακοι42
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα22
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτεςo
Air condition
Ηχοσύστημα
Τιμή από (ευρώ)**9.80010.140
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού4162
Κεφάλι πίσω00
Πλάτος εμπρός1.3631.351
Πλάτος πίσω1.3611.313
Πόδια πίσω12393
Χώρος αποσκευών (λτ.)354272
Εγγυήσεις (έτη)
Μηχανικά μέρη4***6
Βαφή1***3
Αντιδιαβρωτική10***12
*Εργοστασιακές μετρήσεις, •: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται, **συμπεριλαμβάνεται το όφελος των 2.500 ευρώ από την απόσυρση *** έτη εγγύησης που απομένουν

 
 Μικρομεσαίο μεταχειρισμένο ή καινούργιο μικρό σε παραπλήσια τιμή (με απόσυρση)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet: Lacetti 1,6 5d SE (2007) VS Aveo 1,2 3d Base
Citroen: C4 1,6 5d Elegance (2007) VS C3 1,1 Airdream Confort
Fiat: Bravo 1,4 90hp Active (2007) VS Grande Punto 1,2 65hp 5d Active
Ford: Focus 1,6 5d Sport Plus (2006) VS Fiesta 1,25 5d Ambiente
Honda: Civic 1,4 5d Sport (2007) VS Jazz 1,2 Trend
Hyundai: i30 1,4 Classic (2007) VS i20 1,2 L 5d
Mitsubishi: Lancer 1,6 Comfort (2006) VS Colt 1,1 3d Inform
Nissan: Tiida 1,6 5d Motiva (2007) VS Micra 1,2 3d Motiva
Peugeot: 307 1,6 5d XS (2007) VS 206+ 1,1 3d Urban
Renault: Megane II 1,6 5d Authentic (2007) VS Clio 1,2 3d Expression
Seat: Leon 1,6 MPI Reference (2006) VS Ibiza 1,2 Reference
Toyota: Auris 1,6 5d Casual (2007) VS Yaris 1,0 5d Terra
VW: Golf 1,6 FSI 5d Trendline (2006) VS Polo 1,2 5d Trendline