Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
Θέματα αγοράς mtx
Ίσα μέτρα και σταθμά
Hyundai: i30 1,4 Classic (2007) VS i20 1,2 L 5d
Διαβάστηκε από 19697 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
i30 1,4:
(+): Ποιότητα κύλισης, άνεση, οδική συμπεριφορά, πλούσιος βασικός εξοπλισμός, επιδόσεις και ποιότητα
(-): Επαναφορά τιμονιού, αίσθηση επιλογέα των ταχυτήτων και θέση οδήγησης

Ξεκινώντας από το μικρομεσαίο Hyundai του 2007, δεν έχει γίνει σε αυτό καμία αλλαγή μέχρι σήμερα, ενώ, παράλληλα, σύμφωνα με την έρευνα Auto Check, εμφανίζει χαμηλή συχνότητα εμφάνισης βλαβών. Το πιο καινούργιο και νεανικό i20 παρουσιάζεται πιο σύγχρονο σε σχέση με το Getz, το οποίο συνεχίζει να διατίθεται παράλληλα σε χαμηλές τιμές. Όσον αφορά στον εξοπλισμό, το i30 1,4 (2007) είναι πληρέστερο από το i20 1,2 L, καθώς το μικρομεσαίο Hyundai περιελάμβανε από τη βασική του έκδοση -εκτός άλλων- και ESP. Στο εσωτερικό, η ποιότητα του i30 είναι πιο προσεγμένη και αναβαθμίζεται από το μαλακό πλαστικό που συναντάται ταμπλό, ενώ και στον τομέα των χώρων, το i30 σημειώνει προβάδισμα, καθιστώντας τις μετακινήσεις έως 5 επιβατών πιο άνετες, χωρίς ωστόσο το i20 να υπολείπεται σημαντικά.
i20 1,2: (+): Σχέση τιμής - αξίας, χώρος αποσκευών, εργονομία, επιδόσεις, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά (-): Ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό, άνεση καθισμάτων, ξερή απόσβεση ανάρτησης
Διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων της Hyundai υπάρχουν και στο δρόμο, με το μικρότερο μοντέλο να έχει πιο σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση και στο μικρομεσαίο να είναι μαλακότερη. Έτσι, το i20 είναι λίγο πιο ενδιαφέρον στην οδήγηση, χωρίς να όμως και πάλι να ξεχωρίζει σε αυτή την περίπτωση, ενώ το i30 προσφέρει υψηλότερη άνεση, η οποία θα εκτιμηθεί περισσότερο τόσο στις αστικές μετακινήσεις, όσο και στα ταξίδια.

Συχνότερες βλάβες i30

Στον κλιματισμό και σε στεγανότητα (π.χ. φωτιστικών σωμάτων).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλοi30i20
Κυβισμός (κ.εκ.)1.3961.248
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)109/6.200*81/5.990
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)137/5.000*132/4.110
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)11,912,2
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)11,912,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)18,622,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)187165
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,15,2
Βάρος (κιλά)1.2691.055
Εξοπλισμός - τιμή
ESPo
Αερόσακοι66
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα42
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτεςoo
Air condition
Ηχοσύστημα
Τιμή από (ευρώ)**7.4007.990
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού1230
Κεφάλι πίσω1015
Πλάτος εμπρός1.4011.345
Πλάτος πίσω1.369 1.324
Πόδια πίσω12467
Χώρος αποσκευών (λτ.)340295
Εγγυήσεις (έτη)
Μηχανικά μέρη1***3
Βαφή1***3
Αντιδιαβρωτική4***6
*Εργοστασιακές μετρήσεις, •: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται, **συμπεριλαμβάνεται το όφελος των 2.500 ευρώ από την απόσυρση *** έτη εγγύησης που απομένουν

 
 Μικρομεσαίο μεταχειρισμένο ή καινούργιο μικρό σε παραπλήσια τιμή (με απόσυρση)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet: Lacetti 1,6 5d SE (2007) VS Aveo 1,2 3d Base
Citroen: C4 1,6 5d Elegance (2007) VS C3 1,1 Airdream Confort
Fiat: Bravo 1,4 90hp Active (2007) VS Grande Punto 1,2 65hp 5d Active
Ford: Focus 1,6 5d Sport Plus (2006) VS Fiesta 1,25 5d Ambiente
Honda: Civic 1,4 5d Sport (2007) VS Jazz 1,2 Trend
Hyundai: i30 1,4 Classic (2007) VS i20 1,2 L 5d
Mitsubishi: Lancer 1,6 Comfort (2006) VS Colt 1,1 3d Inform
Nissan: Tiida 1,6 5d Motiva (2007) VS Micra 1,2 3d Motiva
Peugeot: 307 1,6 5d XS (2007) VS 206+ 1,1 3d Urban
Renault: Megane II 1,6 5d Authentic (2007) VS Clio 1,2 3d Expression
Seat: Leon 1,6 MPI Reference (2006) VS Ibiza 1,2 Reference
Toyota: Auris 1,6 5d Casual (2007) VS Yaris 1,0 5d Terra
VW: Golf 1,6 FSI 5d Trendline (2006) VS Polo 1,2 5d Trendline