Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
Θέματα αγοράς mtx
Ίσα μέτρα και σταθμά
Nissan: Tiida 1,6 5d Motiva (2007) VS Micra 1,2 3d Motiva
Διαβάστηκε από 19697 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Tiida 1,6 5d
(+): Επιδόσεις, άνεση ανάρτησης και καθισμάτων, χώρος για τα γόνατα πίσω, θόρυβος κινητήρα
(-): Μικρός χώρος αποσκευών, αίσθηση τιμονιού, κλίσεις στις στροφές, οδηγική αίσθηση
Τα μοντέλα της Nissan αν και εξωτερικά δεν παρουσιάζουν κανένα κοινό χαρακτηριστικό, εν τούτοις μοιράζονται κοινή πλατφόρμα, η οποία στην περίπτωση του Tiida έχει επιμηκυνθεί, με αποτέλεσμα να διαθέτει μεγαλύτερο μήκος και μεταξόνιο κατά 498 χλστ. και 170 χλστ. αντίστοιχα. Σχεδιαστικά το Micra παρουσιάζει πιο νεανικό ύφος απέναντι στο πιο συντηρητικό και οικογενειακό προφίλ του Tiida. Ανάλογη εικόνα αντικρίζει κανείς στο εσωτερικό, όπου αυτό του μικρομεσαίου Nissan είναι πιο προσεγμένο τόσο σε υλικά, όσο και σε συναρμολόγηση, προσφέροντας παράλληλα αισθητά περισσότερους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες του.
Micra 1,2
(+): Επιδόσεις, οδηγική αίσθηση, ευελιξία, σχεδίαση
(-): Θόρυβος κινητήρα, χώροι, ατέλειες στο φινίρισμα
Κάτι τέτοιο δεν ισχύει και για το πορτ μπαγκάζ, το οποίο είναι μικρό και στα δύο αυτοκίνητα, αν και ο ωφέλιμος όγκος του μπορεί να μεγαλώσει με τη μετακίνηση του πίσω συρόμενου καθίσματος. Στο δρόμο ο οδηγός του Micra θα εξοικειωθεί γρήγορα με το αυτοκίνητο, εκτιμώντας δεόντως την ευελιξία του και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Από την άλλη πλευρά, το Tiida με τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, απορροφάει με χαρακτηριστική ευκολία τις ανωμαλίες των δρόμων, αλλά στερείται οδηγικής αίσθησης. Επίσης τα μηχανικά σύνολα των 1,6 και 1,2 λτ. διακρίνονται για τις επιδόσεις και τη "ζωντάνια" τους, αλλά και τον αισθητό θόρυβο.
Συχνότερες βλάβες Tiida
Για το Tiida δεν υπάρχουν στοιχεία, ωστόσο στα Nissan οι πιο συνήθεις βλάβες παρουσιάζονται στα μηχανικά μέρη, στον εγκέφαλο και σε ηλεκτρικές λειτουργίες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΜοντέλοTiidaMicra
Κυβισμός (κ.εκ.)1.5981.240
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)117/5.98088/5.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)163/4.450123/3.150
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)10,811,8
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)10,611,6
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)16,219,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)186167
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 6,95,9
Βάρος (κιλά)1.2281.016
Εξοπλισμός - τιμή
ESPoo
Αερόσακοι22
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλ. παράθυρα4
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτεςo
Air condition
Ηχοσύστημαo
Τιμή από (ευρώ)**8.0008.020
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού59 95
Κεφάλι πίσω9-18
Πλάτος εμπρός1.3741.335
Πλάτος πίσω1.3461.270
Πόδια πίσω16675
Χώρος αποσκευών (λτ.)272237
Εγγυήσεις (έτη)
Μηχανικά μέρη1***3
Βαφή1***3
Αντιδιαβρωτική10***12
*Εργοστασιακές μετρήσεις, •: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται, **συμπεριλαμβάνεται το όφελος των 2.500 ευρώ από την απόσυρση *** έτη εγγύησης που απομένουν

 
 Μικρομεσαίο μεταχειρισμένο ή καινούργιο μικρό σε παραπλήσια τιμή (με απόσυρση)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Chevrolet: Lacetti 1,6 5d SE (2007) VS Aveo 1,2 3d Base
Citroen: C4 1,6 5d Elegance (2007) VS C3 1,1 Airdream Confort
Fiat: Bravo 1,4 90hp Active (2007) VS Grande Punto 1,2 65hp 5d Active
Ford: Focus 1,6 5d Sport Plus (2006) VS Fiesta 1,25 5d Ambiente
Honda: Civic 1,4 5d Sport (2007) VS Jazz 1,2 Trend
Hyundai: i30 1,4 Classic (2007) VS i20 1,2 L 5d
Mitsubishi: Lancer 1,6 Comfort (2006) VS Colt 1,1 3d Inform
Nissan: Tiida 1,6 5d Motiva (2007) VS Micra 1,2 3d Motiva
Peugeot: 307 1,6 5d XS (2007) VS 206+ 1,1 3d Urban
Renault: Megane II 1,6 5d Authentic (2007) VS Clio 1,2 3d Expression
Seat: Leon 1,6 MPI Reference (2006) VS Ibiza 1,2 Reference
Toyota: Auris 1,6 5d Casual (2007) VS Yaris 1,0 5d Terra
VW: Golf 1,6 FSI 5d Trendline (2006) VS Polo 1,2 5d Trendline