• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Skoda Octavia G-Tec με κινητήρα διπλού καυσίμου για φυσικό αέριο, που «καίει» 3,8 ευρώ/100 χλμ.

H αεριοκίνητη Skoda Οctavia διακρίνεται για τη σταθερότητα, το σίγουρο «πάτημά», αλλά και τη στιβαρή αίσθηση που χαρίζει σε οδηγό και επιβάτες.

Το χαρακτηριστικό λογότυπο στο πίσω μέρος του μοντέλου, το ξεχωρίζει από την υπόλοιπη γκάμα.

Για τον οικογενειάρχη που αποζητά την οικονομία καυσίμου και χρημάτων η Skoda Octavia G-Tec αποτελεί μια πολύ καλή λύση στην κλάση.

Δοκιμή: Skoda Octavia 1,4 TSI με CNG

Διαβάστηκε από 21699 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/6/2017

Δοκιμάζουμε τη νέα Skoda Octavia G-Tec που καίει φυσικό αέριο και συνδυάζει τον οικογενειακό χαρακτήρα με την κορυφαία οικονομία κίνησης, των μόλις 3,8 ευρώ για κάθε 100 χλμ. Με αυτονομία 1.330 χλμ. θα ξεχάσετε πως είναι τα βενζινάδικα.

 
What is new
- Κινητήρας διπλού καυσίμου με 110 άλογα
- Μέση κατανάλωση 3,8 ευρώ/100 χλμ. 
- Έχει αυτονομία 1.330 χλμ.
- Τιμή από 19.900 ευρώ
 
Η Skoda Octavia αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη στα μεσαία οικογενειακά δίνοντας έμφαση στην ευρυχωρία, στην πρακτικότητα, στην άνεση, στην στιβαρότητα και στο κορυφαίο Value for Money. Η έκδοση G-Tec, με κινητήρα διπλού καυσίμου που λειτουργεί με φυσικό αέριο ή με βενζίνη όταν εξαντληθεί το απόθεμα του πρώτου, πέρα από τα παραπάνω έρχεται να προσθέσει και την κορυφαία οικονομία καυσίμου, αποτελώντας την ιδανική επιλογή για επαγγελματίες οδηγούς, αλλά και ιδιώτες, που κάθε χρόνο βλέπουν στο κοντέρ τους να έχουν προστεθεί πάνω από 15.000 χλμ. Αισθητικά, η έκδοση της Octavia με φυσικό αέριο (CNG) δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου, διατηρώντας την κομψότητα του 4,659 μ. αμαξώματος που έχει τις αναλογίες σεντάν.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Σχιστοματης

    1) Ελαχιστο δικτυο ανεφοδιασμου CNG που δεν προκειται να αυξηθει γιατι η ηλεκτροκινηση κερδιζει εδαφος, 2) τα σενταν πεθαινουν, 3) μη αξιοπιστο, 4) ασχημο

      39
  • ΝΒ

    ΟΠΩΣ ΚΆΝΑΤΕ ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ SKODA ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΌ ΑΈΡΙΟ ΠΟΛΎ ΚΑΛΉ.... ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑΤΕ ΝΑ ΚΆΝΕΤΕ ΤΟ ΊΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΌΛΟΙΠΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΝ ΜΕ ΦΥΣΙΚΌ ΑΈΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΑΓΟΡΆ; ΣΕ ΈΝΑ ΤΕΣΤ ΌΛΑ ΜΑΖΊ ΑΝ ΓΊΝΕΤΑΙ.....

      6
  • St

    Δεν συμφωνώ πως η ηλεκτροκίνηση θα έρθει σύντομα....υπάρχουν τόσα συμφέροντα στα πετροχημικά καυσιμα! τόσοι αγωγοί , τοσοι πολεμοι...δεν γινονται χωρίς λογο! Πάντως αν υπηρχε ένας σταθμός ανεφοδιασμού φυσικού αερίου σε κάθε μεγαλη πολη ή πρωτεύουσας νομού , θα πουλάγανε ..και αυτοκίνητα χωρίς διπλο καυσιμο, να χρησιμοποιουν μονο φυσικο αέριο! παρεμπιπτόντως το 1990 όταν πρωτοβγήκε η αμολυβδη, πολλοι νομοι στην ελλαδα δεν ειχαν τετοια βετζίνη, επίσης πολλες συκοφαντίες για τους καταλύτες , ότι είναι καρκινογόνοι , ότο μυριζουν ...και πολλα άλλα λεγοταν και από σοβαρους δημοσιογράφους .Τελικά αν το φυσικό αέριο κοστίζει τα μισά από ότι η βετζίνη και το ντίζελ ..γιατί όχι ....

      4
  • Tasos

    Τα πρατήρια θα αυξηθούν γρήγορα κατατχήν.Το μη αξιόπιστο σε αυτή τη γενιά δεν ισχύει όλοι μιλάνε με τα καλύτερα λόγια.Για τα σεντάν συμφωνώ τέλος η εμφάνιση είναι υποκειμενική πάντα Το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικά οικονομικό αφού με ένα ντεπόζιτο φυσικό αέριο βγάζεις 300 χλμ και άνω,καλό στο δρόμο γιατί φοράει την α ανάρτηση των πολλαπλών,ενώ έχει πραγματικά τεράστιους χώρους και άψογη ποιότητα.

      2
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Τώρα που οι δρόμοι θα είναι ευρωπαϊκοί (στο εθνικό δίκτυο), προτείνω να γίνει αξονάτη και μπροστά, έτσι για περισσότερη οικονομία στην κατασκευή, χώρια που θα πηγαίνει και τραίνο (κούτσουρο κανονικό).Σε καμιά λακουβίτσα, σαν και αυτές της εγνατίας (έχει καλές στη δεξιά λωρίδα), είναι η μέθοδος να μην κοιμάται ο οδηγός (άρα δεν θέλει και το fatigue detection).Ελλαδάρα ... κατά το ζωάρα...:-)

     
  • vg

    Το αν είναι όμορφο ή άσχημο είναι υποκειμενικό. Το δίκτυο των πρατηρίων θα αυξηθεί. Πολλαπλούς συνδέσμους δεν έχει, ένα πισωγύρισμα σε σχέση με το παρελθόν. Από χώρους απλά δε πιάνεται σε αυτή την κατηγορία. Ποιοτικά είναι μέρα με τη νύχτα σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα, αν κάποιος έχει μείνει στη δεκαετία του '90 να ξυπνήσει και να πάψει να γράφει ασυναρτησίες. Έχω με 190.000+ το 5άρι octavia από το 2006 και δε κάνει κιχ.