• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Hyundai i10 επικρατεί κατά κράτος του up! σε επιδόσεις.

Το 3κύλινδρο μοτέρ του up! με τους 75 ίππους χαρακτηρίζεται από την ποιοτική λειτουργία.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Πιο σβέλτο το i10, πιο οικονομικό το up!

99.325 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/7/2014

Ο ατμοσφαιρικός, 4κύλινδρος και 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 1.248 κ.εκ. του Hyundai i10 έχει 87 «άλογα» και συνδυάζεται με νέο 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Εύρωστο και ροπάτο χαμηλά, το i10 εμφανίζει γρήγορες επιδόσεις, με τις ρεπρίζ να είναι οι γρηγορότερες στην κατηγορία μεταξύ των ατμοσφαιρικών επιλογών. Ο οδηγός θα εκτιμήσει και την πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα. Ωστόσο τα 4,9 λτ./100 χλμ. για την κατανάλωση είναι ένα «τσιμπημένο» νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά πάντα μέσα σε οικονομικά πλαίσια. Οι εκπομπές CO2 είναι στα 114 γρ./χλμ.


Το 3κύλινδρο, 12βάλβιδο, μοτέρ του up! έχει ιπποδύναμη 75 ίππων (υπάρχει και έκδοση 60 ίππων), ενώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωσή του δεν υπερβαίνει τα 4,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 108 γρ./χλμ. Οι επιδόσεις υστερούν έναντι του i10, αλλά ο κινητήρας του up! διακρίνεται για την οικονομία και για την ποιοτική του λειτουργία. Η απόκριση στο γκάζι είναι σχετικά καλή, αν και η μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (ειδικά στις 2 τελευταίες σχέσεις) κάνει απαραίτητη την κίνηση με μία ταχύτητα κάτω. 

 
  • sotiris

    30 χρόνια διαβάζω περιοδικά δεν διάβασα ποτέ ενα μοντέλο της VW να βγεί έστω μέτριο.

      54
  • ηλιασ

    hundai ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

      42
  • ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    πόσο αβαντα στην vw πια έλεος , προσπαθείτε να βγάλετε πρώτο ένα αποτυχημένο ακόμα μικρό της vw. μαζευτείτε λιγο εκτείθεστε

      42
  • Θανασης

    Ενταξει το καταλαβαμε.θα κανουμε συγκριτικο ακομα και με παπακι και το up.

      41
  • xristos

    Μετά από αυτό το άρθρο, το site διαγράφεται από τα "αγαπημένα" μου. Εφόσον στο συμπέρασμα δεν τολμάτε να πείτε ΞΕΚΑΘΑΡΑ (παρά μόνο με μισόλογα) ότι το vw υπολείπεται στο συγκριτικό, εγώ δεν έχω κανένα λόγο να ξανακλικάρω στο autotriti.

      38
  • Χρήστος

    Νομίζω πως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ του i10 και του UP. Το UP είναι ένα γυμνό κονσερβοκούτι και απορώ που μιλάτε κιόλας για ποιότητα. Ποια ποιότητα; Στο γυμνό μέταλλο ή στα πλαστικά που είναι σαν αυτά στα playmobile;

      38
  • Νίκος

    Υπάρχουν ένα σωρό μοντέλα και μάρκες(μικρές, μεγάλες) αυτοκινήτων να παρουσίασετε και να συγκρίνετε και εσείς έχετε κολλήσει σε πέντε μοντέλα. ΕΛΕΟΣ....ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ.

      28
  • DIM

    Autotriti μπορείτε σας παρακαλώ να μας εξηγήσετε πως είναι και με τι κριτήρια το up κυρίαρχο όπως μας λέτε στον πρόλογο σας.

      27
  • sppan7

    "Πιο οικονομικό το up" ...με τη βοήθεια λογισμικού!

      26
  • Νίκος

    Γιατί δεν αναφέρετε στα συγκριτικά και τα κόστη συντήρησης να έχουμε μία άποψη; 7.500-15.000-30.000-60.000

      24
  • BABIS

    ΤΟ Ι10 ΤΟ ΕΧΩ 1.5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ UΡ 1 ΧΡΟΝΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 2 ΜΙΝΙ.ΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕST DRIVE ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ HYUNDAI ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.ΧΩΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

      6
  • cranky

    #vagelis φίλε περισσότερο επικίνδυνος είναι αυτός που κινείται με 160 (όριο 120 σου θυμίζω) παρά αυτός με το μίνι που θα κινείται στην εθνική με νόμιμες ταχύτητες.

      4
  • vagelis

    Το θεμα δεν ειναι αν ειναι καλα το θεμα ειναι οτι οι Ελληνες τα χρησιμοποιουν και για οικογενειακα κι οχι μες την πολη.Γεγονος που τα καθιστα επικινδυνα για τους ιδιους αλλα και για τους υπολοιπους Για περαστε στην εθνικη με 160 διπλα απο ενα τετοιο.Εχει βγει απτην πορεια του.Και μην μου πειτε οτι τα βλεπετε να κυκλοφορουν μονο ως πολης.Μονο ως πολης δε χρησιμοποιουνται

      4
  • Ακης

    Πάντως το up με το φυσικό αέριο (CNG) είναι super οικνομικό αμάξι! Κάτω από 2,5 ευρώ τα 100χλμ!!!

      3