• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το τιμόνι του i10 «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.

Το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό.

Οδική συμπεριφορά: Ανετα και ευέλικτα

99.326 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/7/2014

Χάρη στις compact διαστάσεις και την ευελιξία τους, τα δύο μίνι της δοκιμής έχουν μια ιδιαίτερη έφεση στην κίνηση της πόλης. Το (νέο) ηλεκτρικό τιμόνι του i10 «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα ευέλικτο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το up! υστερεί. Αντιθέτως χάρη στο μικρό του μήκος παρκάρει για πλάκα. Σε κάθε περίπτωση το Hyundai i10 δεν κρύβει τον προσανατολισμό του προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης. Εκτός πόλης, η πολύ καλή αεροδυναμική του αμαξώματος συμβάλει και αυτή στη μείωση των θορύβων στο εσωτερικό, ενώ παράλληλα, ιδιαίτερης μνείας χρήζει και η σταθερότητα στην εθνική. Στις στροφές οι κλίσεις είναι αισθητές, αλλά το σύνολο παραμένει σταθερό και ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο στις πλέον οριακές καταστάσεις. Φυσικά, πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού αποτελεί το στάνταρ ESP. Το τιμόνι και ο επιλογέας έχουν θετική αίσθηση και το μόνο ουσιαστικά σημείο κριτικής αφορά την απόσταση ακινητοποίησης, που φτάνει τα 41,1 μ. 


Όπως το i10 έτσι και το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό, ενώ πουθενά δε δείχνει άτσαλο ή απρόσεκτο όσον αφορά στη συνδεσμολογία ή στη στιβαρότητα του πλαισίου. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, στις στροφές οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες, στις ευθείες είναι σταθερό και δείχνει σίγουρο, ενώ το μικρότερο ύψος του βοηθά ώστε να μην ενοχλείται από πλευρικούς ανέμους. H αμεσότητα αντιδράσεων στις εντολές που δέχεται από το τιμόνι και η ευστροφία του κινητήρα το καθιστούν ιδιαίτερα ευχάριστο στην γρήγορη οδήγηση σε δρόμο με στροφές, όπου το μικρό του βάρους, τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, οι προοδευτικές αντιδράσεις και το στάνταρ ESP συμβάλουν στην πολύ καλή του εικόνα. Το ίδιο κάνουν και τα φρένα, που με 37,3 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα δείχνουν τα δόντια τους!

 
  • sotiris

    30 χρόνια διαβάζω περιοδικά δεν διάβασα ποτέ ενα μοντέλο της VW να βγεί έστω μέτριο.

      54
  • ηλιασ

    hundai ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

      42
  • ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    πόσο αβαντα στην vw πια έλεος , προσπαθείτε να βγάλετε πρώτο ένα αποτυχημένο ακόμα μικρό της vw. μαζευτείτε λιγο εκτείθεστε

      42
  • Θανασης

    Ενταξει το καταλαβαμε.θα κανουμε συγκριτικο ακομα και με παπακι και το up.

      41
  • xristos

    Μετά από αυτό το άρθρο, το site διαγράφεται από τα "αγαπημένα" μου. Εφόσον στο συμπέρασμα δεν τολμάτε να πείτε ΞΕΚΑΘΑΡΑ (παρά μόνο με μισόλογα) ότι το vw υπολείπεται στο συγκριτικό, εγώ δεν έχω κανένα λόγο να ξανακλικάρω στο autotriti.

      38
  • Χρήστος

    Νομίζω πως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ του i10 και του UP. Το UP είναι ένα γυμνό κονσερβοκούτι και απορώ που μιλάτε κιόλας για ποιότητα. Ποια ποιότητα; Στο γυμνό μέταλλο ή στα πλαστικά που είναι σαν αυτά στα playmobile;

      38
  • Νίκος

    Υπάρχουν ένα σωρό μοντέλα και μάρκες(μικρές, μεγάλες) αυτοκινήτων να παρουσίασετε και να συγκρίνετε και εσείς έχετε κολλήσει σε πέντε μοντέλα. ΕΛΕΟΣ....ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ.

      28
  • DIM

    Autotriti μπορείτε σας παρακαλώ να μας εξηγήσετε πως είναι και με τι κριτήρια το up κυρίαρχο όπως μας λέτε στον πρόλογο σας.

      27
  • sppan7

    "Πιο οικονομικό το up" ...με τη βοήθεια λογισμικού!

      26
  • Νίκος

    Γιατί δεν αναφέρετε στα συγκριτικά και τα κόστη συντήρησης να έχουμε μία άποψη; 7.500-15.000-30.000-60.000

      24
  • BABIS

    ΤΟ Ι10 ΤΟ ΕΧΩ 1.5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ UΡ 1 ΧΡΟΝΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 2 ΜΙΝΙ.ΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕST DRIVE ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΟ HYUNDAI ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.ΧΩΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

      6
  • cranky

    #vagelis φίλε περισσότερο επικίνδυνος είναι αυτός που κινείται με 160 (όριο 120 σου θυμίζω) παρά αυτός με το μίνι που θα κινείται στην εθνική με νόμιμες ταχύτητες.

      4
  • vagelis

    Το θεμα δεν ειναι αν ειναι καλα το θεμα ειναι οτι οι Ελληνες τα χρησιμοποιουν και για οικογενειακα κι οχι μες την πολη.Γεγονος που τα καθιστα επικινδυνα για τους ιδιους αλλα και για τους υπολοιπους Για περαστε στην εθνικη με 160 διπλα απο ενα τετοιο.Εχει βγει απτην πορεια του.Και μην μου πειτε οτι τα βλεπετε να κυκλοφορουν μονο ως πολης.Μονο ως πολης δε χρησιμοποιουνται

      4
  • Ακης

    Πάντως το up με το φυσικό αέριο (CNG) είναι super οικνομικό αμάξι! Κάτω από 2,5 ευρώ τα 100χλμ!!!

      3