6 φωτογραφίες »

Peugeot 9X8: Νέο τετρακίνητο hypercar 680 ίππων

2.327 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2021)

Η Peugeot αποκάλυψε το νέο 9X8, το τελευταίας γενιάς Hypercar που πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (FIA World Endurance Championship - WEC) το 2022.

Οι Γάλλοι παρουσίασαν ένα υπέρ-αποδοτικό αγωνιστικό πρωτότυπο με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας και τετρακίνηση που ενσαρκώνει την στρατηγική «Neo-Performance» της Peugeot, την οποία σκοπεύει να ενσωματώσει τόσο στα συμβατικά μοντέλα που κυκλοφορούν στο δρόμο όσο και στα αγωνιστικά. Το Peugeot 9X8, το πιο πρόσφατο δημιούργημα της μάρκας για συμμετοχή στο πρωτάθλημα αντοχής, είναι ο άμεσος διάδοχος του 905, του νικητή στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans το 1992 και 1993, και του 908, που κέρδισε το French Classic το 2009.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »


Το νέο πρωτότυπο είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των μηχανολόγων της Peugeot Sport και του σχεδιαστικού τμήματος της γαλλικής φίρμας και δίνει μία πρόγευση της νέας εποχής των αγώνων αυτοκινήτου, χάρη στις ρευστές του γραμμές, την απουσία πίσω πτέρυγας και τα εμφανή σημάδια της εταιρικής ταυτότητας της μάρκας, όπως για παράδειγμα τα φώτα που θυμίζουν «νυχιές». Η προσέγγισή της γαλλικής ομάδας οδηγήθηκε από τους κανονισμούς της FIA (Fédération Internationale de l΄Automobile) και την ACO (Automobile Club de l΄Ouest) για τη νέα κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH), η οποία διαδέχεται την προηγούμενη κατηγορία πρωτοτύπων LMP1. Σημειωτέον πως το νέο ντιζάιν είναι απόρροια της μεγαλύτερης ευελιξίας που αφήνουν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί, σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική, αφού επιτρέπει νέες ριζοσπαστικές προσεγγίσεις και ευνοεί τη δημιουργία πιο καινοτόμων αυτοκινήτων, αφήνοντας το περιθώριο για ακόμα μεγαλύτερη συμβολή των σχεδιαστικών τμημάτων.Το Selenium Grey και η αντίθεση έντονου πράσινου/κίτρινου Kryptonite τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του, αντανακλούν το χρωματικό μοτίβο που έχει ήδη επιλεγεί για τα νέα  508 και 508 SW Peugeot Sport Engineered.

«Καρδιά» του ομολογουμένως εντυπωσιακού hypercar ένα υβριδικό σύστημα συνολικής απόδοσης 680 ίππων που περνά την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Στον εμπρόσθιο άξονα συναντούμε ένα twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,6 λτ., ενώ πίσω εδράζεται ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 200 kW (272 άλογα), που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 900 Volt. Υπεύθυνα για την μετάδοση της κίνησης είναι το σειριακό κιβώτιο 7 ταχυτήτων της Peugeot Sport και ένας μειωτήρας μιας σχέσης για τον ηλεκτροκινητήρα.

Όσον αφορά στο όνομα του νέου Hypercar της Peugeot, το «9» είναι η συνέχεια της σειράς που χρησιμοποίησε η μάρκα στα τελευταία αγωνιστικά αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος στα πρωταθλήματα αντοχής, δηλαδή το 905 και το 908, το «X» συμβολίζει την εξηλεκτρισμένη τεχνολογία κίνησης και στους 4 τροχούς και, τέλος, το «8» είναι το πρόθεμα που χρησιμοποιείται σε όλα τα ονόματα των σημερινών μοντέλων της μάρκας, από το 208 και το 2008, μέχρι τα 308, 3008, 5008 και φυσικά, το 508 που πρόσφατα υπέστη τις περιποιήσεις των μηχανικών και των σχεδιαστών που έφτιαξαν το Hypercar, και έγινε το πρώτο σπορ μοντέλο της μάρκας με την επιγραφή Peugeot Sport Engineered.
 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κατηγορία : Le Mans Hypercar (LMH)
Μήκος: 5.000 χλστ.
Πλάτος: 2.080 χλστ.
Ύψος: 1.180 χλστ.
Μεταξόνιο: 3.045 χλστ.
Κινητήριο σύνολο: Peugeot HYBRID4 500 kW (με σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς)
Πίσω κινητήρας: 2.6 λτ. twin-turbo V6 (680 άλογα), βενζινοκινητήρας εσωτερικής καύσεως + σειριακό κιβώτιο 7 ταχυτήτων
Εμπρός κινητήρας: ηλεκτροκινητήρας/γεννήτρια ισχύος 200 kW + μειωτήρας μίας σχέσης
Μπαταρία: Υψηλής τάσεως 900 Volt σχεδιασμένη από την Peugeot Sport, από κοινού με την Total Energies/Saft
Καύσιμο και λιπαντικά: Total Energies

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »

ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL