BMW Σειρά 2 Convertible

Διαβάστηκε από 317864 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/10/2014

Η BMW Σειρά 2 Convertible συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης Σειράς 1, ένα πολύ επιτυχημένο μοντέλο που σημείωσε περισσότερες από 130.000 πωλήσεις παγκοσμίως. Με μήκος 4.432 χλστ., η «ανοικτή» BMW Σειρά 2 είναι μακρύτερη κατά 72 χλστ. από την BMW Σειρά 1 Convertible, το μοντέλο, δηλαδή, του οποίου ουσιαστικά αποτελεί τον διάδοχο, γεγονός που ευνοεί σημαντικά την ευρυχωρία. Επιπλέον, ο χώρος πρόσβασης στα πίσω καθίσματα έχει διευρυνθεί κατά 11 χλστ. σε σχέση με την Σειρά 1, με τη διαδικασία επιβίβασης να διευκολύνεται περαιτέρω με την στάνταρ λειτουργία Easy Entry.

Αμάξωμα
Το αμάξωμα της BMW Σειρά 2 Converible, τυπικό παράδειγμα ενός βαυαρικού «ανοικτού» μοντέλου, έχει συντελεστή Cd 0.31, γεγονός που το καθιστά το νέο μοντέλο το πιο αεροδυναμικό όχημα της κλάσης του. Το αμάξωμά της έχει 20% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από το αντίστοιχο της BMW Σειρά 1 Cabrio, ενώ έχει υπάρξει και αύξηση 10% στη δύναμη στρέβλωσης.

Υφασμάτινη οροφή
Η υφασμάτινη οροφή ανοιγοκλείνει σε 20 δλ. με το πάτημα ενός κουμπιού, με τη διαδικασία να πραγματοποιείται και εν κινήσει μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Με το έξτρα σύστημα Comfort Access, το παραπάνω μπορεί να γίνει με τηλεχειρισμό. Η ηχομόνωση είναι βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν κατά 5 dB μπροστά και κατά 7 dB πίσω. Η οροφή αποθηκεύεται στο πορτμπαγκάζ, μειώνοντας τη χωρητικότητά του από τα 335 στα 280 λτ, δύο τιμές που είναι μεγαλύτερες από εκείνες της Σειρά 1 Cabrio κατά 30 και 20 λτ., αντίστοιχα. Μεγαλύτερο, όμως, είναι και το άνοιγμα του χώρου αποσκευών (κατά 35 χλστ.) ανάμεσα στα δύο πίσω φώτα και κατά 150 χλστ. στο πλάτος (450 χλστ.) και κατά 28 χλστ. στο ύψος (246 χλστ.) για την φόρτωση μέσα από την καμπίνα, όταν τα πίσω καθίσματα είναι πεσμένα.

Κινητήρες - Εκδόσεις
Μαζί με την Σειρά 2 Convertible, ντεμπούτο σε compact διαστάσεων μοντέλο της BMW, θα κάνει και το 2λιτρο diesel TwinPower Turbo μοτέρ του Ομίλου, το οποίο στην BMW 220d Convertible αποδίδει 190 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 400 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,5 δλ. με το μηχανικό 6άρι κιβώτιο και σε 7,4 δλ. με το 8άρι αυτόματο Steptronic. Ανάλογα με τα ελαστικά, η κατανάλωση κυμαίνεται από 4,4 έως 4,7 λτ./100 χλμ. (4,1-4,4 λτ./100 χλμ. με αυτόματο), ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 116-124 γρ./χλμ. (108-116 γρ./χλμ. με αυτόματο).

Στη βάση της γκάμας τοποθετείται η BMW 220i Convertible, η οποία φέρει ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης, ισχύος 184 ίππων στις 5.000-6.250 σ.α.λ. και ροπής 270 Nm στις 1.250-4.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ. γίνεται σε 7,5 δλ. (7,6 δλ. με Steptronic), με την κατανάλωση να βρίσκεται ανάμεσα στα 6,5 και 6,8 λτ./100 χλμ. (6,2-6,4 λτ./100 χλμ. με αυτόματο). Οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 152-159 γρ./χλμ. (144-149 γρ./χλμ. με Steptronic).

Το ίδιο 2λιτρο μοτέρ βενζίνης βρίσκεται και στην BMW 228i Convertible, στην οποία χάρη στην τεχνολογία TwinPower Turbo αποδίδει 245 ίππους στις 5.000-6.500 σ.α.λ. και 350 Nm στις 1.250-4.800 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 6,1 δλ., την ίδια ώρα που η κατανάλωση βρίσκεται στα 6,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 159 γρ./χλμ. Με το προαιρετικό κιβώτιο Steptronic, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 6,0 δλ., η κατανάλωση πέφτει στα 6,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 154 γρ./χλμ.

Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η BMW M235i Convertible, η οποία εξοπλίζεται με τον 6κύλινδρο σε σειρά M Performance TwinPower Turbo κινητήρα των 3,0 λίτρων. Όπως και στην έκδοση Coupe, αποδίδει 326 ίππους στις 5.800-6.000 σ.α.λ., με την μέγιστη ροπή των 450 Nm να επιτυγχάνεται στις 1.300-4.500 σ.α.λ. Με το στάνταρ 6άρι μηχανικό κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,2 δλ. (5,0 δλ. με το 8άρι αυτόματο), ενώ η κατανάλωση βενζίνης βρίσκεται στα 8,5 λτ./100 χλμ. (7,9 λτ./100 χλμ. με το Steptronic). Οι εκπομπές CO2 είναι 199 γρ./χλμ. με μηχανικό και 184 γρ./χλμ. με αυτόματο κιβώτιο. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Audi TT Roadster
Audi A6 Facelift
Audi A7 Facelift
Audi TT Sportback Concept
Bentley Mulsanne Speed
BMW Σειρά 2 Convertible
BMW X6
Citroen C1 Urban Ride Concept
Citroen Divine DS Concept
Dacia Dokker & Lodgy Stepway
Dacia Sandero Black Touch & Duster Air
Ferrari 458 Speciale A
Fiat 500X
Ford C-MAX & Grand C-MAX Facelift
Ford S-MAX
Ford Edge
Honda Jazz
Honda Civic Facelift & Sport
Honda Civic Type R Concept II
Honda HR-V
Honda CR-V Facelift
Hyundai i20
Infiniti Q70 Facelift
Infiniti Q80
Jaguar XE
Kia Rio Facelift
Kia Venga Facelift
Kia Sorento
Kia Optima T-Hybrid Concept
Land Rover Discovery Sport
Land Rover Range Rover Evoque SW1
Mazda2
Mazda MX-5
Mercedes-Benz B-Class Facelift
Mercedes-Benz CLS Facelift
Mercedes-AMG C63
Mercedes-AMG GT
Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S
MINI 5θυρο
Nissan Pulsar
Nissan 370Z NISMO Facelift
Opel Corsa
Opel Adam S
Opel Mokka 1.6 CDTI 136 PS
Opel Insignia & Zafira Tourer 2.0 CDTI 170 PS
Peugeot 508 Facelift
Peugeot 208 HYbrid Air 2L concept
Peugeot Quartz concept
Porsche Cayenne Facelift
Renault Clio Initiale Paris
Renault Espace
Renault EOLAB Concept
SEAT Leon ST X-Perience
Skoda Fabia
Skoda Fabia Combi
smart fortwo & forfour
SsangYong XIV-Air & XIV-Adventure Concept
Suzuki Vitara
Toyota C-HR Concept
VW Polo GTI Facelift
VW Golf Alltrack
VW Passat
VW Passat GTE
VW Touareg Facelift
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: ΕΚΘΕΣΕΙΣ

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Nissan μετατρέπει το Urvan σε όχημα αντιμετώπισης καταστροφών

2η Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου του AutoΤρίτη

Έρχεται η 2η Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου

2η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του AutoΤρίτη

Η 1η ψηφιακή Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου

To Nissan e-NV200 Evalia στην Έκθεση Αυτοκινήτου!

To Peugeot e-208 στην Έκθεση Αυτοκινήτου!

Το Hyundai Kona Electric στην Έκθεση Αυτοκινήτου!

Το Kia Sportage στην Έκθεση Αυτοκινήτου!

Το Kia Rio στην Έκθεση Αυτοκινήτου!