H νέα Fabia διαθέτει πλέον αρκετές «γωνιές» τόσο μπροστά, όσο και στο πίσω τμήμα της, ενώ το αμάξωμα της φέρει και αρκετές νευρώσεις, που χαρίζουν στο νέο τσέχικο μικρό ένα πιο σύγχρονο στιλ, αναφορικά με το παρελθόν.
Το πορτμπαγκάζ της νέας Fabia έχει όγκο 330-1.150 λτ. (το μεγαλύτερο της κατηγορίας), εσωτερικό πλάτος 960 χλστ. (+20 χλστ. από πριν), ενώ το πίσω άνοιγμά του εκτείνεται στα 1.098 χλστ.
Στο εσωτερικό της νέας Skoda Fabia κυριαρχεί η λιτή σχεδίαση και η υψηλή λειτουργικότητα, ενώ αναμένουμε εκ νέου προσεγμένη ποιότητα υλικών και συναρμογής.
Η νέα Fabia είναι το 1ο μοντέλο της Skoda που εξοπλίζεται με την τεχνολογία «MirrorLink», η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τις smartphone εφαρμογές μέσω του συστήματος infotainment του αυτοκινήτου.
Skoda Fabia
Διαβάστηκε από317861αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/10/2014
H νέα Fabia διαθέτει πλέον αρκετές «γωνιές» τόσο μπροστά, όσο και στο πίσω τμήμα της, ενώ το αμάξωμα της φέρει και αρκετές νευρώσεις, που χαρίζουν στο νέο τσέχικο μικρό ένα πιο σύγχρονο στιλ, αναφορικά με το παρελθόν. Επιπλέον, η νέα Fabia πατά στην πλατφόρμα του ανανεωμένου Polo, γεγονός που την κάνει πιο ελαφριά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο κατά 65 κιλά περίπου, φτάνοντας τα 980 κιλά με τον νέο 1.000άρη κινητήρα.
Ανανέωση έχουμε και στους κινητήρες της νέας Fabia, με την αρχική επιλογή να αποτελεί ο 1.000άρης 3κύλινδρος των 60 και 75 ίππων της VW, ενώ πιο πάνω θα δούμε τον 1,2 TSI με 90 και 100 ίππους. Νέοι είναι και οι diesel, τεχνολογίας Euro6, με 3 κυλίνδρους στα 1,4 λίτρα, αλλά και απόδοση 75, 90 και 105 ίππων. Μέσα στο 2015, η έκδοση Greenline του 1,4 TDI 75 PS θα καταναλώνει μόνο 3,1 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 82 γρ./χλμ.).
H δομή και η μορφή του ταμπλό της νέας Fabia αποτελεί ένα τυπικό δείγμα της λογικής που διέπει τα μοντέλα της Skoda. Κυριαρχεί η λιτή σχεδίαση και η υψηλή λειτουργικότητα, ενώ αναμένουμε εκ νέου προσεγμένη ποιότητα υλικών και συναρμογής. Αναβαθμισμένη θα είναι και η ευρυχωρία, καθώς το εσωτερικό μήκος της καμπίνας διευρύνθηκε κατά 8 χλστ., αγγίζοντας πλέον τα 1.674 χλστ. Από την άλλη, το ύψος μειώθηκε κατά 8 χλστ, ενώ το εσωτερικό πλάτος έχει μεγαλώσει κατά 21 χλστ. μπροστά (1.401 χλστ.) και κατά 2 χλστ. πίσω (1.386 χλστ.).
Η 3η γενιά της Skoda Fabia διαθέτει και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της μικρής κατηγορίας, καθώς η χωρητικότητά του αυξήθηκε κατά 15 λτ., αγγίζοντας πλέον τα 330 λτ. Αν πάλι, αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, δημιουργείται ένας χώρος φόρτωσης όγκου 1.150 λτ. Το πορτμπαγκάζ έχει εσωτερικό πλάτος 960 χλστ. (+20 χλστ. από πριν), ενώ το άνοιγμά του πίσω εκτείνεται στα 1.098 χλστ., με τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης να διευκολύνεται περαιτέρω από το χαμηλό του κατώφλι.
Σε ό,τι αφορά στην εργονομία – ευχρηστία, το εσωτερικό της νέας Skoda Fabia διαθέτει έως και 17 εφαρμογές αυτού που η εταιρεία αποκαλεί «Simply Clever», που περιλαμβάνουν ακόμα και μία ξύστρα πάγου που βρίσκεται στο άνοιγμα του ρεζερβουάρ. Επιπλέον, η νέα Fabia είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που εξοπλίζεται με την τεχνολογία «MirrorLink», η οποία επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τις smartphone εφαρμογές του μέσω του συστήματος infotainment του αυτοκινήτου. Αλλα νέα χαρακτηριστικά της καινούργιας Fabia είναι η συσκευή multimedia της κεντρικής κονσόλας, οι μεγαλύτερες θήκες των πίσω θυρών και διάφορα σημεία συγκράτησης στην καμπίνα και στο χώρο αποσκευών.