Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/4/2011
Παρουσίαση
Νέα ήθη
Η γνώμη των ειδικών:
Διαβάστηκε από 24549 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2011
Ρωτήσαμε τους υπεύθυνους διαχείρισης εταιρικών στόλων των ελληνικών εταιρειών αυτοκινήτου, να μας πουν τη γνώμη τους για: 
1. Τι μερίδιο πωλήσεων αποτελούν τα αυτοκίνητα Leasing στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας που εκπροσωπούν.
2. Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των μοντέλων τους στην αγορά εταιρικών πωλήσεων;
3. Τι μεθόδους marketing χρησιμοποιούν για να αναβαθμίσουν τη 
μεταπωλητική αξία του προϊόντος, κάνοντάς το ανταγωνιστικό στην αγορά leasing;
4. Πώς αναμένουν να εξελιχθεί αυτό το κομμάτι της αγοράς μέσα στο 2011-2012;

 
 AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι σημαίνει «Αγοράζω με Leasing»
Κατηγορίες Leasing
Η νέα πραγματικότητα… και τι έχει επηρεάσει
Τα άλλα πλεονεκτήματα παραμένουν
Παράγοντες που διαμορφώνουν το μίσθωμα
Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στο μίσθωμα
Η γνώμη των ειδικών:
Opel
Toyota
VW-Audi
Renault
Mercedes
Volvo
Fiat Auto Hellas
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Alfa Romeo Giulietta
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Opel Insignia
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Volvo S60