Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/4/2011
Παρουσίαση
Νέα ήθη
Renault
Διαβάστηκε από 24549 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2011
Η κατάσταση στην αγορά αυτοκινήτου λόγω της κρίσης που έχει πλήξει την ελληνική οικονομία, έχει επηρεάσει και την αγορά των μακροχρόνιων μισθώσεων. Όχι μόνο όσον αφορά στις αγοραστικές προτεραιότητες, αλλά και αναφορικά με την φορολογική αντιμετώπιση του κλάδου.
Η ασφάλεια σε πρώτο πλάνο
1. Το μερίδιο πωλήσεων αυτοκινήτων leasing για το πρώτο τρίμηνο ανέρχεται περίπου στο 19% του όγκου πωλήσεων μας. Ενδεικτικά, να σας αναφέρουμε ότι το 13,56% των περσινών πωλήσεων μας ήταν αυτοκίνητα leasing.
2. Τα πλεονεκτήματά μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι ότι τα μοντέλα μας είναι πολύ γνωστά στο ευρύ κοινό, καταξιωμένα πανευρωπαϊκά διαθέτοντας αποδοτικούς και ταυτόχρονα οικονομικούς κινητήρες, όπως για παράδειγμα το Clio 1.2lt TCE.Nα τονίσουμε ότι η Renault δίνει μεγάλη σημασία στον τομέα της ασφάλειας και για αυτό το λόγο, είναι ίσως η μόνη εταιρεία με τόσες διακρίσεις στον τομέα αυτό, σε όλα τα μοντέλα της. Συγκεκριμένα, να αναφέρουμε ότι το Renault Clio είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει ψηφιστεί "αυτοκίνητο της χρονιάς" δύο φορές (1990-2006) και το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που απέσπασε 4 και στην συνέχεια 5 αστέρια στα τεστ του Euro NCAP. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι από το 1990 έχουν κατασκευαστεί 9 εκατομμύρια Clio. 
3. Σε μία αγορά τόσο ανταγωνιστική όσο είναι η συγκεκριμένη, η κύρια πρόταση μας είναι ο πλούσιος εξοπλισμός που διαθέτουν όλα τα μοντέλα μας, ακόμη και από την βασική τους έκδοση. Έχουμε ξεκινήσει από τις αρχές του 2011 να ερχόμαστε σε επαφή με εταιρείες που διαθέτουν μεγάλους στόλους αλλά και με μικρότερες μέσω του επίσημου δικτύου μας. Στόχος μας είναι να γνωρίσουν τα προϊόντα μας και να τα οδηγήσουν έτσι, ώστε να έχουν μία ολοκληρωμένη άποψη για το αυτοκίνητο που ίσως επιλέξουν για τα επόμενα χρόνια. Η PGA ΕΛΛΑΔΑ θεωρεί ότι τα αυτοκίνητά μας πρέπει να παρουσιάζονται στις εταιρείες, ώστε να μπορούν να έχουν πλήρη γνώση για τα προϊόντα μας και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από την γκάμα Renault (ενεργητική και παθητική ασφάλεια, χαμηλή κατανάλωση, επιδόσεις, άνεση, κ.α). Επίσης, η εταιρική πολιτική μας προς τις εταιρείες LTR είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική για το 2011. 
4. Το 2011 θα είναι μία δύσκολη χρονιά και για την αγορά των εταιρικών πωλήσεων καθώς δεν αναμένεται καμία αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά . Θεωρούμε ότι θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα με το 2010. Οι εταιρείες είναι διστακτικές και κρατούν μια στάση αναμονής. Διστακτικότητα που μεταφράζεται σε παράταση των υπαρχόντων συμβολαίων και στην μη ανανέωση των στόλων τους. Το περσινό φορολογικό νομοσχέδιο προκάλεσε μία ταραχή στην συγκεκριμένη αγορά αφού πλέον θα υπάρχει φορολόγηση του χρήστη( σε μοντέλα με εργοστασιακή τιμολογιακή αξία άνω των 15.000,00 ευρώ). 
Επιπλέον η έκπτωση θα είναι 70% για τις δαπάνες Ι.Χ αυτοκινήτων έως 1.600 κυβικά και 35% για οχήματα μεγαλύτερου κυβισμού άνω των 1.600 κυβικών). Σαφώς θα υπάρξει στροφή των εταιρειών σε αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού (όπου διαθέτουμε πληθώρα λύσεων όπως για παράδειγμα τα Clio 1.2lt TCE και Megane 1.4lt TCE. Για το 2012 και κυρίως για το δεύτερο εξάμηνο, αναμένουμε μία ανάκαμψη στη συγκεκριμένη αγορά. Τέλος η μίσθωση των φορτηγών, ένα μέτρο που κάποια στιγμή θα ξεκινήσει και στην ελληνική αγορά, θα δώσει τεράστια ώθηση στο συγκεκριμένο κομμάτι. 
Ιουλία Κοτζαμάνη
Advertising Supervisor PGA ΕΛΛΑΔΑ

 
 AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι σημαίνει «Αγοράζω με Leasing»
Κατηγορίες Leasing
Η νέα πραγματικότητα… και τι έχει επηρεάσει
Τα άλλα πλεονεκτήματα παραμένουν
Παράγοντες που διαμορφώνουν το μίσθωμα
Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στο μίσθωμα
Η γνώμη των ειδικών:
Opel
Toyota
VW-Audi
Renault
Mercedes
Volvo
Fiat Auto Hellas
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Alfa Romeo Giulietta
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Opel Insignia
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Volvo S60