Διαβάστηκε από 24549αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2011
Ανδρέας
Σταθογιαννόπουλος
Fleet, Remarketing and Commercial Vehicles Manager GM Hellas
Τα Corsa, Astra και Insignia ήταν και τα τρία Νο 1 στις αντίστοιχες κατηγορίες εταιρικών αυτοκινήτων 1. Η κατηγορία Μακροχρόνιων Μισθώσεων αντιπροσωπεύει περίπου 20% των πωλήσεις της Opel. 2. Η Opel έχει μακρά παράδοση στις εταιρικές πωλήσεις προσφέροντας αυτοκίνητα που διακρίνονται στους παρακάτω τομείς: α. Αξιοπιστία προϊόντος β. Υψηλή ασφάλεια 5 αστέρων Euro Ncap γ. Χαμηλό λειτουργικό κόστος ως αποτέλεσμα της χαμηλής κατανάλωσης, χαμηλών ρύπων, χαμηλού κόστους συντήρησης που εξασφαλίζεται από τα αραιά διαστήματα συντήρησης (προτεινόμενη συντήρησης της Opel είναι κάθε 2 χρόνια ή 60.000 χλμ με ενδιάμεσο service στον 1 χρόνο ή 30.000 χλμ, ), και ελάχιστου χρόνου εκτός λειτουργίας λόγω ανάγκης συντήρησης δ. Υψηλές μεταπωλητικές αξίες με αποτέλεσμα να εξασφαλίζουν χαμηλό κόστος διακράτησης (holding cost) για τους ιδιοκτήτες εταιρικών στόλων ε. Τα μοντέλα Opel προσφέρονται με σημαντική υποστήριξη (εκπτώσεις) μέσω ειδικών προγραμμάτων συμβάλλοντας στο χαμηλό κόστος κτήσης ζ. Υποστηρίζονται από ένα δίκτυο Διανομέων με εξειδικευμένο προσωπικό και μακρά πείρα και γνώση σε υποστήριξη εταιρικών πελατών. Τα Corsa, Astra και Insignia ήταν και τα τρία Νο 1 στις αντίστοιχες κατηγορίες εταιρικών αυτοκινήτων. 3. Ελεγχόμενες εκπτώσεις σε προγράμματα λιανικών πωλήσεων, απορρόφηση μεταχειρισμένων από τους Διανομείς της Opel είναι μερικά από τα προγράμματα που ακολουθούνται. 4. Αναμένεται συρρίκνωση και σε αυτή την αγορά με τους πελάτες να γίνονται περισσότερο ευαίσθητοι σε θέματα τιμής, επιδιώκοντας μακρύτερου χρόνου διακράτησης και χαμηλότερου κυβισμού αυτοκίνητα.