Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/4/2011
Παρουσίαση
Νέα ήθη
Fiat Auto Hellas
Διαβάστηκε από 24549 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2011
Η κατάσταση στην αγορά αυτοκινήτου λόγω της κρίσης που έχει πλήξει την ελληνική οικονομία, έχει επηρεάσει και την αγορά των μακροχρόνιων μισθώσεων. Όχι μόνο όσον αφορά στις αγοραστικές προτεραιότητες, αλλά και αναφορικά με την φορολογική αντιμετώπιση του κλάδου.
Δημήτρης Χανάζογλου
Δ/ντής Εταιρικών Πωλήσεων και Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων Fiat Auto Hellas
Πλήρη γκάμα καταξιωμένων εμπορικά μοντέλων
1. Οι πωλήσεις σε εταιρείες μακροχρόνιας ενοικίασης οχημάτων αποτελούν σε μέση ετήσια βάση το 16% των συνολικών πωλήσεων των μαρκών του Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo, Lancia και Abarth). 
2. Διαθέτουμε μια πλήρη γκάμα καταξιωμένων εμπορικά μοντέλων που καλύπτουν τις διάφορες ανάγκες μια επιχείρησης. Για παράδειγμα στην κατηγορία των "working tools" τα Fiat Panda και Fiat Grande Punto έχουν μια παραδειγματική εμπορική πορεία, ενώ η Alfa Romeo Giulietta έχει τύχει ιδιαίτερα θετικής αποδοχής από την κατηγορία των ανώτερων και ανώτατων στελεχών.
3. Η συνταγή αναβάθμισης της υπολειμματικής αξίας αποτελείται από μια περίπλοκη και διαχρονική διαδικασία παρόλο που μαθηματικά ορίζεται από την προσφορά και την ζήτηση ενός μοντέλου κυρίως στην δευτερογενή αγορά (αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων). Δηλαδή, ο κατασκευαστής πρέπει να στοχεύει στο να δημιουργήσει ζήτηση στα μοντέλα του και ως μεταχειρισμένα. Αυτό, για να πετύχει, πρέπει σε κάθε consumer touch-point να προβάλλεται η αξία στα προϊόντα, και να αναβαθμίζεται η εικόνα τους. Κυρίως όμως, θεωρώ τρεις παραμέτρους ως τις πιο σημαντικές που επηρεάζουν τη δευτερογενή ζήτηση: After sales service, κατασκευαστική ποιότητα, και συνέπεια στην τιμολογιακή πολιτική των οχημάτων. Και οι τρεις παράμετροι χρειάζονται σημαντική οικονομική επένδυση με μακροπρόθεσμη απόδοση και όχι μόνο ασπασμό της θεωρίας. Έχουμε καταφέρει να τις τηρούμε σε πολύ σημαντικό βαθμό και η αγορά μας έχει ανταμείψει για αυτό.
4. Το 2011 θεωρώ ότι η συγκεκριμένη αγορά θα παραμείνει τουλάχιστον στάσιμη. Θα υπάρξουν μαζικές αντικαταστάσεις στόλων λόγω επέκτασης της μίσθωσης τα προηγούμενα έτη, που αν δεν εξισορροπηθεί από μια απευχόμενη αύξηση του ρυθμού ανεργίας πιθανόν να δούμε και αύξηση στην αγορά. Θεωρώ ότι η αγορά έχει βρει ένα σημείο ισορροπίας (περίπου 25.000 οχήματα ετησίως) με το δεδομένο οικονομικό περιβάλλον. Όπως ανέφερα, η εν λόγω αγορά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανεργία, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ρυθμό ανάπτυξης του ΑΕΠ. Συνεπάγεται λοιπόν ότι η απάντηση στο πότε θα δούμε πραγματική αύξηση στην αγορά του leasing αλλά και στην εν γένει αγορά αυτοκινήτου (και όχι τυχαίους "θορύβους") είναι και η απάντηση στην ερώτηση: πότε θα μπει η χώρα μας σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης;...

 
 AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τι σημαίνει «Αγοράζω με Leasing»
Κατηγορίες Leasing
Η νέα πραγματικότητα… και τι έχει επηρεάσει
Τα άλλα πλεονεκτήματα παραμένουν
Παράγοντες που διαμορφώνουν το μίσθωμα
Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στο μίσθωμα
Η γνώμη των ειδικών:
Opel
Toyota
VW-Audi
Renault
Mercedes
Volvo
Fiat Auto Hellas
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Alfa Romeo Giulietta
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Opel Insignia
AΓΟΡAΖΩ ΜΕ LEASING Volvo S60