H Ferrari του μέλλοντος

(9/9/2011)

Μια ομάδα απόφοιτων της Σχολής Καλών Τεχνών της Ιταλίας έφτιαξε τη σχεδιαστική σπουδή με το όνομα EGO και μας έδειξαν πώς φαντάζονται τις Ferrari το 2025. Πάρτε μια ιδέα από το video και το πλήθος φωτογραφιών...

Μια παρέα απόφοιτων της IAAD εμπνεύστηκαν από τις Ferrari του παρελθόντος για να φτιάξουν τη Ferrari του μέλλοντος.

Επιδίωξη του EGO είναι να αναμείξει την απόδοση και το συναίσθημα με την παράδοση και την ομορφιά των Ferrari.

Επιδίωξη του EGO είναι να αναμείξει την απόδοση και το συναίσθημα με την παράδοση και την ομορφιά των Ferrari.

Στο πίσω μέρος του EGO ξεχωρίζουν ο σχεδόν ανύπαρκτος πρόβολος, το σπόιλερ και τα στρογγυλά φώτα LED.

Στο πίσω μέρος του EGO ξεχωρίζουν ο σχεδόν ανύπαρκτος πρόβολος, το σπόιλερ και τα στρογγυλά φώτα LED.

Αλουμινένιο σασί, άφθονα ανθρακονήματα και ένα κεντρικά τοποθετημένο V8 Biturbo μοτέρ. Έτσι φαντάζονται τη Ferrari του μέλλοντος...

Αλουμινένιο σασί, άφθονα ανθρακονήματα και ένα κεντρικά τοποθετημένο V8 Biturbo μοτέρ. Έτσι φαντάζονται τη Ferrari του μέλλοντος...

Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω, ακολουθώντας τη gull-wing λογική.

Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω, ακολουθώντας τη gull-wing λογική.

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι εμπνευσμένη από τη μορφή του cockpit των μαχητικών αεροσκαφών.

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι εμπνευσμένη από τη μορφή του cockpit των μαχητικών αεροσκαφών.

Φουτουριστικά καθίσματα bucket και «γυμνές» επιφάνειες από ανθρακονήματα και αλουμίνιο.

Φουτουριστικά καθίσματα bucket και «γυμνές» επιφάνειες από ανθρακονήματα και αλουμίνιο.

  • 
Μια παρέα απόφοιτων της IAAD εμπνεύστηκαν από τις Ferrari του παρελθόντος για να φτιάξουν τη Ferrari του μέλλοντος.
  • Επιδίωξη του EGO είναι να αναμείξει την απόδοση και το συναίσθημα με την παράδοση και την ομορφιά των Ferrari.
  • Στο πίσω μέρος του EGO ξεχωρίζουν ο σχεδόν ανύπαρκτος πρόβολος, το σπόιλερ και τα στρογγυλά φώτα LED.
  • Αλουμινένιο σασί, άφθονα ανθρακονήματα και ένα κεντρικά τοποθετημένο V8 Biturbo μοτέρ. Έτσι φαντάζονται τη Ferrari του μέλλοντος...
  • Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω, ακολουθώντας τη gull-wing λογική.
  • Η σχεδίαση του ταμπλό είναι εμπνευσμένη από τη μορφή του cockpit των μαχητικών αεροσκαφών.
  • Φουτουριστικά καθίσματα bucket και «γυμνές» επιφάνειες από ανθρακονήματα και αλουμίνιο.
Το EGO είναι ένα αρκτικόλεξο (Emotional Generation One), το οποίο θα μπορούσε να μεταφραστεί στα ελληνικά κάπως έτσι: Συναισθηματική Γενιά Ένα. Αποτελεί μια σχεδιαστική σπουδή για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια compact, ελαφριά Ferrari το 2025. Πίσω από το όλο project βρίσκεται μια παρέα απόφοιτων της Σχολής Καλών Τεχνών του Τορίνο (Istituto d Arte Applicata e Design – IAAD). Οι Salvatore Simonetti, Massimiliano Petrachi και Vincenzo Morlino, αλλά και ο απόφοιτος του Πολυτεχνείου του Μιλάνο Luca Zunino, είναι οι «γονείς» του EGO. Σκοπός τους ήταν να αναμείξουν την υψηλή απόδοση και το έντονο συναίσθημα με την παράδοση και την ομορφιά των οχημάτων της Ferrari.<

Επιδίωξη του EGO είναι να αναμείξει την απόδοση και το συναίσθημα με την παράδοση και την ομορφιά των Ferrari.

Επιδίωξη του EGO είναι να αναμείξει την απόδοση και το συναίσθημα με την παράδοση και την ομορφιά των Ferrari.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πηγή έμπνευσης για το project υπήρξαν τρία στοιχεία: το αβγό, το οποίο συμβολίζει το οδηγοκεντρικό concept, την καρδιά του πρωτότυπου που είναι ο κεντρικά τοποθετημένος V8 Biturbo κινητήρας και τη σύνδεση μεταξύ ανθρώπου και μηχανής. Η ιδέα του αβγού μεταφράζεται σε ένα καλά προστατευμένο cockpit, το οποίο είναι φτιαγμένο από αθρακονήματα και συνδέεται με την ανάρτηση μέσω ενός αλουμινένιου σωληνωτού σασί, το οποίο εκτείνεται μέχρι το κεντρικό τούνελ. Το εσωτερικό εμφανίζει φουτουριστικά καθίσματα bucket και «γυμνές» επιφάνειες φτιαγμένες από ίνες άνθρακα και αλουμίνιο. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι εμπνευσμένη από τη μορφή του cockpit των μαχητικών αεροσκαφών.
Η εξωτερική μορφή του πρωτότυπου χαρακτηρίζεται από το διαχωρισμό των όγκων, κάτι που επιτυγχάνεται χάρη στην ανερχόμενη πλευρική γραμμή, κάτι που «αντιγράφει» διάφορες Ferrari περιορισμένης παραγωγής. Στο εμπρόσθιο τμήμα προεξάρχον χαρακτηριστικό είναι το καπό, το οποίο φτάνει μέχρι το παρμπρίζ, το οποίο αγκαλιάζει και τα πλευρικά του οχήματος. Πίσω, πάλι, ξεχωρίζει ο εξαιρετικά κοντός πρόβολος, το σπόιλερ και τα κυκλικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.Στο EGO υπάρχουν, επίσης, ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, όπως το πίσω σπόιλερ, τα εμπρόσθια φτερά και οι εισαγωγές αέρα. Τα αέρια της εξάτμισης χρησιμοποιούνται για να κρατούν καλύτερα στο δρόμο το πίσω μέρος του EGO. Τα παιδιά από το IAAD ισχυρίζονται πως άντλησαν έμπνευση από τις Ferrari P3 και P4/5, τα αγωνιστικά πρωτότυπα που μεσουράνησαν στη δεκαετία του 1960.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
NISSAN