Σταθερό και σβέλτο στον ανοιχτό δρόμο, το Rapid μπορεί να διατηρεί καλό ρυθμό και σε δρόμο με στροφές, αρκεί να οδηγείς «ρευστά».
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σταθερό και σβέλτο στον ανοιχτό δρόμο, το Rapid μπορεί να διατηρεί καλό ρυθμό και σε δρόμο με στροφές, αρκεί να οδηγείς «ρευστά».

Οδηγούμε το Skoda Rapid, ο δυνατός κρίκος

(26/7/2012)

H Skoda συμπληρώνει το κενό ανάμεσα στη Fabia και την Octavia παρουσιάζοντας ένα αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους στο οποίο η προσιτή τιμή δεν συνεπάγεται συμβιβασμούς.

Ο στόχος της Skoda είναι ξεκάθαρος: μέχρι το 2018, που δεν απέχει και ιδιαίτερα πολύ χρονικά, θέλει να διπλασιάσει σχεδόν τις πωλήσεις της και να τις φτάσει στο 1,5 εκατομμύριο μονάδες,  από περίπου 900.000 που είναι σήμερα. Και προκειμένου να το πετύχει αυτό εμπλουτίζει συνεχώς τη γκάμα της, καλύπτοντας όλα τα κενά στο εύρος της δραστηριοποίησής της. Ακριβώς ένα τέτοιο κενό, μεταξύ της Fabia και της Octavia -που στην επόμενη γενιά της θα εμφανιστεί ακόμα πιο αναβαθμισμένη- θα καλύψει το νέο Rapid. Έτσι, τo νέο μικρομεσαίο σεντάν, που παρουσιάστηκε επίσημα στη Μπρατισλάβα, παίζει καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια επίτευξης του μελλοντικού στόχου των πωλήσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εποχή Rapid
Κάνοντας μια αντιστοιχία με το παρελθόν, ο ρόλος του Rapid είναι τόσο κομβικός, όσο αυτός του πρώτου Octavia, που ουσιαστικά στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 αναγέννησε τη Skoda και την έβαλε σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης και προοπτικής
– με τη βοήθεια και της «μαμάς» VW φυσικά. Επίσης γεγονός είναι πως το Rapid ακολουθεί σε ένα βαθμό την τότε δοκιμασμένη και επιτυχημένη συνταγή.

Έτσι είναι το πρώτο Skoda που διαθέτει όλα ανεξαιρέτως τα χαρακτηριστικά του καινούργιου design της μάρκας: το λογότυπο στο καπό, τη νέα στενή και με χρωμιωμένο περίγραμμα μάσκα, ενώ την επιτυχημένη εικόνα ολοκληρώνουν οι χαρακτηριστικά στενοί προβολείς, που δημιουργούν ένα σύγχρονο και πιθανότατα διαχρονικό σύνολο, μιας και λείπουν σχεδιαστικοί αριβισμοί για χάρη του εντυπωσιασμού.

Το μήκους 4,483 μ. αμάξωμα του Rapid έχει τις αναλογίες ενός κλασικού σεντάν, αλλά όπως και στην Octavia, υπάρχει πίσω 5η πόρτα. Η Skoda λέει ότι κάτω από το αμάξωμα υπάρχει «δοκιμασμένη τεχνολογία», άρα όχι κάποιο νέο πάτωμα και λογικό είναι το μυαλό μας να πηγαίνει σε μια «ξεχειλωμένη» εκδοχή της Fabia ή του VW Polo αν προτιμάτε...

Από τον Δεκέμβριο στην Ελλάδα
Το νέο Rapid αναμένεται στη χώρα μας τον ερχόμενο Οκτώβριο με 2 κινητήρες βενζίνης (1,2 TSI 105 PS KAI 1,4 TSI 122 PS με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG) και 2 πετρελαίου (1,6 TDI 90 & 105 PS). Σε ότι αφορά στην τιμή αγοράς του Rapid, η Skoda θέλει να ακολουθήσει τη λογική του «πολύ αυτοκίνητο για λίγα χρήματα». Έτσι το 1.2 TSI των 105 ίππων με καλό βασικό επίπεδο εξοπλισμού (στάνταρ το ESP και οι 6 αερόσακοι)  θα κυμαίνεται γύρω στις 14.000 ευρώ, τιμή αν μη τι άλλο ελκυστική για ένα μοντέλο που πέρα από μοντέρνα αισθητική διαθέτει και σύγχρονο μηχανολογικό υπόβαθρο και βέβαια χώρους που δικαιολογούν απόλυτα τον οικογενειακό του χαρακτήρα.

PEIRAIOS LEASING
test center