Στο δρόμο το νέο Auris είναι άνετο, με καλή ποιότητα κύλισης και φιλτράρισμα των ανωμαλιών. Το χαμηλό κέντρο βάρους το βοηθάει στις στροφές.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο δρόμο το νέο Auris είναι άνετο, με καλή ποιότητα κύλισης και φιλτράρισμα των ανωμαλιών. Το χαμηλό κέντρο βάρους το βοηθάει στις στροφές.

Στο δρόμο: Aνετο και ασφαλές

149.154 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2013)

Ένα από τα μεγάλα στοιχήματα του


 Το τιμόνι είναι αισθητά αναβαθμισμένο και προσφέρει ακρίβεια και καλή πληροφόρηση για τη θέση των τροχών.

Το τιμόνι είναι αισθητά αναβαθμισμένο και προσφέρει ακρίβεια και καλή πληροφόρηση για τη θέση των τροχών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

νέου Auris ήταν ηαναβάθμιση της αίσθησης πίσω από το τιμόνι σε σχέση με το παλιό μοντέλο. Οοδηγός έχει να κάνει με ένα αυτοκίνητο που έχει χαμηλότερα το κέντρο βάρος,είναι πιο ελαφρύ από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Toyota, είναι και πιοστιβαρό. Όλα αυτά έχουν θετικό αντίκρισμα στο δρόμο όπου η αίσθηση πουεισπράττεις είναι ότι οδηγείς ένα καθόλα αναβαθμισμένο σύνολο. Το τιμόνι είναιακριβές και μεταφέρει καλή πληροφόρηση από το δρόμο. Επίσης η ηχομόνωση είναιπολύ προσεγμένη, γεγονός που κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο τουπετρελαιοκινητήρα και φροντίζει για την άνεση στον ανοιχτό δρόμο. Η ποιότητακύλισης είναι προσεγμένη, ενώ το φιλτράρισμα των ανωμαλιών είναι καλό. Από εκείκαι πέρα, το Aurisείναι ρυθμισμένο περισσότερο για άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης, καιτον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα τον αντλεί περισσότερο από το χαμηλό κέντροβάρους. Έτσι οι κλίσεις στις στροφές είναι ελεγχόμενες, οι πλεύσεις στιςαλλαγές πορείας μικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη«μαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το καλό ESP


200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA  AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

NEO PROACE
NISSAN