|
|
Με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 4,4 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα, οι πύραυλοι της δοκιμής ρεζιλεύουν ακόμη και ισχυρότερα supercars!
Πιο συγκεκριμένα, η ιπποδύναμη των μοντέλων που συμμετείχαν στη μεγάλη αυτή δοκιμή κυμαίνεται από τα 100 άλογα για το «ταπεινό» Ford Fiesta 1,0 EcoBoost και φτάνει τα 310 άλογα για τα Audi TTS και Honda Civic Type-R, τα οποία όπως είναι και φυσικό υπερισχύουν στις επιδόσεις. Αναλυτικότερα, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,4 και 5,2 δλ. αντίστοιχα, νούμερα δηλαδή που θα ζήλευαν ακόμη και ισχυρότερα supercars, αφού για παράδειγμα το πρώτης γενιάς Audi R8 των 420 ίππων είναι πιο αργό από το σημερινό TTS των 310 ίππων!!!
Πίσω στο ζευγάρι μας, τώρα, η διαφορά μεταξύ TTS και Type R οφείλεται στην τετρακίνηση quattro, ενώ το αυτόματο κιβώτιο S-tronic του δίνει σαφές προβάδισμα στο κομμάτι των ρεπρίζ. Ενδεικτικά, το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στο «μαγικό» νούμερο των 2,8 δευτερολέπτων, ή για να το κάνουμε πιο παραστατικό: πατάς το δεξί πεντάλ και η πλάτη σου κολλάει στο κάθισμα… Για να μην αναφερθούμε στο «σκάσιμο» των εξατμίσεων σε κάθε εναλλαγή ταχύτητας.
Μοντέλο | Audi TTS S-tronic | Honda Civic Type R | Ford Focus ST | Opel Corsa OPC | Ford Fiesta ST | VW Polo Blue GT 5d | Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 100 PS 5d |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 310/5.800-6.200 | 310/6.500 | 250/5.500 | 207/5.800 | 182/5.700 | 150/5.000-6.000 | 100/6.000 |
Ροπή (Nm./σ.α.λ.) | 380/1.800-5.700 | 400/2.500-4.500 | 360/1.750-4.000 | 245 (285)/1.900-5.800 | 240/1.600-5.000 | 250/1.500-3.000 | 170/1.400-4.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,4 | 5,2 | 6,7 | 7,0 | 7,3 | 7,5 | 10,6 |
0-140 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,1 | 9,0 | 12,2 | 13,1 | 13,7 | 14,4 | 22,4 |
60-100 χλμ./ώρα (με 4η/5η) | 2,8 | 4,2/5,9 | 4,5/6,1 | 5,1/6,9 | 5,2/7,3 | 7,0/9,2 | 9,8 |
80-120 χλμ./ώρα (με 5η/6η) | 3,0 | 5,0/7,6 | 6,1/8,0 | 6,9/9,1 | 7,0/9,5 | 7,6/9,7 | 15,8 |
0-400 μ. (δλ.) | 12,8 | 13,5 | 15,0 | 15,1 | 15,4 | 15,5 | 17,5 |
Ταχ. στα 400 μ. (χλμ./ώρα) | 174,2 | 170,8 | 152,5 | 149,7 | 148,3 | 143,8 | 128,3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 250 | 270 | 250 | 230 | 220 | 220 | 180 |
Τιμή με απόσυρση & έκπτωση | 75.600 | 57.000 | 35.580 | 20.934 | 19.016 | 18.070 | 11.876 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η σύγκριση δεν ήταν αντικειμενική. Ο καλύτερος χρόνος του civic ήταν ο πρώτος με κρύα δηλαδή ελαστικά που "δεν ήταν και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση" ??? Ενώ το ΤΤ στον 4ο γύρο με ζεστά καλά ελαστικά??? !!! Άρα με ίδια ελαστικά το TYPE R παίζει να ήταν και καλύτερο....
η τελευταια συγκριση ηταν ατυχη νομιζω καθως πιστευωVW Polo Blue GT με 150 αλογα και Ford Fiesta EcoBoost 100 αλογα ειναι αλλη κατηγορια!θα μπορουσε να συγκριθει με Ford Fiesta 140 αλογα με ροπη 210 και 0-100 σε 8,8sec! στη συνεχεια βλεπω οτι Opel Corsa OPC, Ford Fiesta ST και Ford Focus ST εχουν τους ιδιους χρονους! αρα μηδαμινη η υπαρξη του Ford Focus ST αφου δεν ξεχωριζει απο τα αλλα παρολλο που ειναι μια κατηγορια παραπανω και 10.000++ ευρω!!!! για Audi TTS δεν εχω να πω κατι απλα ΚΟΡΥΦΗ!!!!
Οι συγκρίσεις που κάνετε ειδικά στην περίπτωση του fiesta με το polo ήταν κάπως άτυχες. Δεν συγκρίνεται ένα αυτοκίνητο των 11 - 12 χιλιάδων με ένα των 19. Μια σύγκριση με το black/red edition θα ήταν πιο αντικειμενική ! Για να μην πω ότι βάση του σκεπτικού σας (τιμή) θα έπρεπε να συγκριθεί με το st (19408 μα απόσυρση το fiesta, 17500 το polo). Αυτόματα ακυρώνεται και η σύγκριση του st με το opc που ακόμα και χωρίς το πακέτο performance (+2400) με το οποίο ήταν εφοδιασμένο το αυτοκίνητο της δοκιμής κοστίζει πάνω από 20000 (20934 με απόσυρση) .