Η νέα γενιά του μοντέλου θα εφοδιάζεται με 4κύλινδρους κινητήρες 1,3 λτ. ή 1,4 λτ. αποδίδοντας 75 με 80 ίππους, που θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα γενιά του μοντέλου θα εφοδιάζεται με 4κύλινδρους κινητήρες 1,3 λτ. ή 1,4 λτ. αποδίδοντας 75 με 80 ίππους, που θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.

Επανέρχεται το ελληνικό Pony!

13.020 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2014)

Η NAMCO έλαβε την άδεια για την κατασκευή και πάλι του «θρυλικού» Pony στην Ελλάδα, το οποίο θα φέρει 1,3 λτ. ή 1,4 λτ. μοτέρ με 75 ως 80 ίππους και θα κοστίζει κάτω από 7.000 ευρώ.

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, είπε ότι στις αρχές της εβδομάδας δόθηκαν οι σχετικές άδειες από την ΕΣΥΔ στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης, την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες.
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της
«NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε», Πέτρο Τζανέτο Κοντογούρη, η εταιρεία του έλαβε και πάλι την άδεια λειτουργίας και θα μπορεί πλέον να κατασκευάσει εκ νέου το Pony στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, δημιουργώντας παράλληλα 2.500 θέσεις εργασίας.Ειδικότερα, το Pony που ξεκίνησε την εμπορική του πορεία από τη δεκαετία του 1970 και ήταν ένα ελληνικής προέλευσης -κατά 67%-μοντέλο πούλησε πάνω από 30.000 μονάδες, ενώ τώρα η νέα γενιά του μοντέλου θα εφοδιάζεται με 4κύλινδρους κινητήρες 1,3 λτ. ή 1,4 λτ. αποδίδοντας 75 με 80 ίππους, που θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Επιπλέον, το νέο μοντέλο θα φέρει καινούργιο πίσω άξονα σε σχέση με την παλιά γενιά του, που θα του επιτρέπει να φέρει ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών.Σημειωτέον, ότι το νέο Pony θα είναι βενζινοκίνητο, ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον και κάποια diesel version, καθώς και 4κίνητη εκδοχή. Μάλιστα η NAMCO επισημαίνει ότι και το νέο μοντέλο πόλης θα εξάγεται στο εξωτερικό, όπως είχε συμβεί και με τον «πρόγονό του», που σταμάτησε την πορεία του το 1983. Τέλος, αναμένουμε τις εξελίξεις και στον τομέα των εγκρίσεων τύπου, καθώς για να λανσαριστεί το συγκεκριμένο μοντέλο θα πρέπει  να λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις που επιτάσσουν οι νόρμες της Ε.Ε. 

Το Pony που ξεκίνησε την εμπορική του πορεία από τη δεκαετία του 1970 και ήταν ένα ελληνικής προέλευσης -κατά 67%-μοντέλο πούλησε πάνω από 30.000 μονάδες.

Το Pony που ξεκίνησε την εμπορική του πορεία από τη δεκαετία του 1970 και ήταν ένα ελληνικής προέλευσης -κατά 67%-μοντέλο πούλησε πάνω από 30.000 μονάδες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green