|
|
Η ασφάλεια των παιδιών αποτελεί μετρήσιμο παράγοντα για το EuroNCAP από τις πρώτες κιόλας δοκιμές. Το 2003, όμως, τις εξέλιξε ακόμη περισσότερο, ώστε ο συγκεκριμένος τομέας αξιολόγησης να είναι συνδυασμός ενός αυτοκινήτου με τα ειδικά καθίσματα, τα οποία συνιστώνται από τον κατασκευαστή (δείτε με τιμές στις επόμενες σελίδες). Μέχρι το Φεβρουάριο του 2009 ο συνδυασμός αυτός δεν μπορούσε να φτάσει στα πέντε αστέρια και ο βαθμός αξιολόγησης εξαρτιόταν από τις σωστές οδηγίες χρήσης των παιδικών καθισμάτων, από την ικανότητα του αυτοκινήτου που τους εξυπηρετεί με ασφάλεια και από την απόδοση των μπροστινών και πλάγιων δοκών. Ωστόσο, πάντα υπάρχουν και κάποιοι σημαντικοί περιορισμοί γι αυτόν τον τομέα, όπως ότι:
1. Ο βαθμός προστασίας του παιδιού δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξέχωρα από το αυτοκίνητο, ούτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το αυτοκίνητο με διαφορετικό συνδυασμό παιδικού καθίσματος.
2. Τα ελεγμένα παιδικά καθίσματα μόνα τους δεν έχουν βαθμό προστασίας.
3. Το ίδιο παιδικό κάθισμα που έχει ελεγχθεί, σε συνδυασμό με άλλα αυτοκίνητα, μπορεί να δώσει άλλο βαθμό προστασίας για το παιδί.
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί, ότι από το Φεβρουάριο του 2009 η βαθμολογία έχει αλλάξει και έχει ενσωματωθεί στη γενική βαθμολογία (σε ποσοστό 20%).Στη συνέχεια παρουσιάζουμε τα ασφαλέστερα μοντέλα στις τρεις δημοφιλείς κατηγορίες της ελληνικής αγοράς , ενώ στους πίνακες θα βρείτε αλφαβητικά την αναλυτική βαθμολογία του καθενός.
Alfa Romeo Giulietta - 85%
Η μετακίνηση του κεφαλιού του τριών ετών παιδιού δεν ήταν μεγάλη κατά την εμπρόσθια σύγκρουση. Κατά την πλευρική σύγκρουση, και οι δύο ηλικίες προστατεύθηκαν επαρκώς. Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται, όμως δεν παρέχεται σαφής ένδειξη στον οδηγό, όταν αυτός είναι απενεργοποιημένος.
Ford Focus - 82%
Το Focus πήρε τους μέγιστους βαθμούς στην προστασία παιδιού ηλικίας 3 ετών και έχασε λίγους πόντους στην προστασία βρέφους 18 μηνών. Ο EuroNCAP επισημαίνει ότι δεν υπάρχουν σε όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες ετικέτες όπου αναγράφεται ο κίνδυνος τοποθέτησης παιδικού καθίσματος στο συνοδηγό, χωρίς ο αερόσακος να είναι απενεργοποιημένος.
Kia Sportage -86%
Κατά την εμπρόσθια σύγκρουση, το τριών ετών παιδί προστατεύθηκε επαρκώς. Κατά την πλευρική σύγκρουση και οι δύο ηλικίες παιδιών συγκρατήθηκαν στο κάθισμά τους. Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται και η ένδειξη είναι εμφανής στον οδηγό.
Peugeot 508 - 87%
Το 508 σημείωσε τους μέγιστους βαθμούς στην προστασία του τριών ετών παιδιού. Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται και η ένδειξη είναι ευδιάκριτη στον οδηγό, με σύστημα που βραβεύθηκε από τον EuroNCAP. Οι ετικέτες με τον κίνδυνο λάθος τοποθέτησης του καθίσματος είναι εμφανείς.
Suzuki Swift - 82%
Κατά την εμπρόσθια σύγκρουση το κεφάλι των παιδιών (3 ετών και 18 μηνών) προστατεύθηκε επαρκώς και στα καθίσματα εμφανίστηκαν μόνο μικρά ραγίσματα. Ομοίως κατά την πλευρική σύγκρουση και οι δυο παιδικές κούκλες προστατεύτηκαν καλά. Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται, όμως δεν παρέχεται σαφή πληροφόρηση στον οδηγό αν αυτός είναι απενεργοποιημένος. Τα πίσω ISOFIX είναι ευδιάκριτα.
Toyota Yaris - 81%
Κατά την εμπρόσθια σύγκρουση η μετακίνηση του τριών ετών παιδιού δεν ήταν μεγάλη. Κατά την πλευρική σύγκρουση και οι δύο ηλικίες παιδιών προστατεύθηκαν επαρκώς. Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται εύκολα με το πάτημα ενός μπουτόν και η ειδοποίηση είναι ορατή στον οδηγό. Ο κίνδυνος χρήσης παιδικού καθίσματος με τον αερόσακο ενεργοποιημένο επεξηγείται σαφώς στα σκιάδια.
VW Polo - 86%
Σύμφωνα με τις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, το VW Polo πήρε τη μέγιστη βαθμολογία στην προστασία, τόσο για βρέφη, όσο και για παιδιά έως 3 ετών. Ο αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται, όμως δεν παρέχεται σαφής ένδειξη στον οδηγό, όταν αυτός είναι απενεργοποιημένος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr