Πότε, πως και ποιο το όφελος της απόσυρσης; Ποιοι θα πληρώσουν παραπάνω;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πότε, πως και ποιο το όφελος της απόσυρσης; Ποιοι θα πληρώσουν παραπάνω;

Όλα για την απόσυρση

(28/8/2009)

Το μέτρο της μείωσης του Ενιαίου Τέλους Ταξινόμησης έληξε στις 7 Αυγούστου και η απόσυρση, μετά από 18 ολόκληρα χρόνια είναι πια γεγονός. Τι ισχύει, ποιο το όφελος για τη τσέπη του καταναλωτή και ποια η αναλυτική διαδικασία του μέτρου;

  • Τέλος στη στάση αναμονής δόθηκε μετά την εσπευσμένη κατάθεση στη Βουλή τροπολογίας που αφορά στα κίνητρα για την απόσυρση παλαιών ρυπογόνων Ι.Χ αυτοκίνητων και επαγγελματικών, αλλά και τη θέσπιση αντικινήτρων για τη διατήρηση ρυπογόνων οχημάτων. Μεταξύ των αντικινήτρων περιλαμβάνονται η δημιουργία του «Πράσινου Δακτυλίου» από 1η Σεπτεμβρίου του 2011, χρονιά όπου δε θα μπορούν να εισέρχονται σε αυτόν (κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του) τα αυτοκίνητα 15ετίας και άνω, καθώς και η σύνδεση των Τελών Κυκλοφορίας (το κόστος των οποίων θα περιλαμβάνει και ρήτρα για τα παλαιά οχήματα). Στόχος της κυβέρνησης είναι η μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης μέσω της απόσυρσης περίπου 730.000 οχημάτων (60% του γηρασμένου στόλου) μέχρι τα τέλη του 2012, που θα ισχύει το μέτρο. Τα αυτοκίνητα που μπορούν να αποσυρθούν ανήκουν στις κλάσεις Β, Γ και Δ, δηλαδή είναι εκείνα που έχουν κυκλοφορήσει έως τις 31/12/2004.
    Τέλος, στην τροπολογία δεν αναφέρεται πουθενά ενδεχόμενο άρσης της απαγόρευσης στην πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
    Η τροπολογία υπογράφεται από τους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Μεταφορών και εντάσσεται στο Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης «Ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη πράξη της Οδηγίας 2006/46/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τους ετήσιους και ενοποιημένους λογαριασμούς εταιρειών ορισμένων μορφών και της Οδηγίας 2007/63/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την απαίτηση για τη σύνταξη έκθεσης από ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα σε περίπτωση συγχώνευσης ή διάσπασης ανωνύμων εταιρειών».
ford
NISSAN