Το νέο Fiat Tipo είναι έτοιμο για τη μεγάλη επιστροφή στην αγορά μετά από 30 χρόνια.

Το νέο Fiat Tipo είναι έτοιμο για τη μεγάλη επιστροφή στην αγορά μετά από 30 χρόνια.

Η Fiat επιστρέφει

7.208 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2015)

Το Tipo επιστρέφει και μάλιστα σε τρία αμαξώματα, σεντάν, χάτσμπακ και στέισον. Μπορεί όμως να κυριαρχήσει στην αγορά όπως έκανε ο προκάτοχός του στις αρχές του 90; Τι λέτε;

Το Tipo ήταν το πιο επιτυχημένο μικρομεσαίο της Fiat. Ήταν ευρύχωρο, μοντέρνο, σχεδιαστικά προχωρημένο, με προηγμένη τεχνολογία και ιταλική καρδιά. Ούτε το Bravo/Brava, ούτε το Stilo και οι επόμενες γενιές κατάφεραν να κερδίσουν το κοινό ξανά, ενώ η γερμανική επέλαση άφησε λίγα περιθώρια στη Fiat να ξανακυριαρχήσει.Το νέο Tipo έρχεται να προσπαθήσει σχεδόν τριάντα χρόνια μετά το προηγούμενο σε μία αγορά που έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν. Η αγορά του μικρομεσαίο σήμερα έχει χωριστεί σε δύο υποκατηγορίες. Από τη μία τα χάτσμπακ κυριαρχούν έχοντας αποκτήσει και έναν premium αέρα, από την άλλη όμως η αγορά γεμίζει με πιο οικονομικά μικρομεσαία, κυρίως σεντάν που προσφέρουν χώρους, άνεση, ποιότητα και χαμηλό κόστος κτήσης.Αυτοκίνητα όπως το Skoda Rapid και το αδελφό Seat Toledo έχουν κατακλύσει την υποκατηγορία αυτή και ουσιαστικά παίζουν χωρίς αντίπαλο. Η πρώτη εκδοχή του Tipo, η σεντάν, έρχεται ακριβώς σε αυτή την κατηγορία με ακριβώς τα ίδια όπλα. Η Fiat έχει επενδύσει σημαντικά στην ποιότητα κατασκευής με το νέο Tipo να αποσπά ήδη τα καλύτερα σχόλια για την κατασκευή του και την επιλογή των υλικών.

Αν και τιμές ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί, η Fiat ξέρει ότι το Tipo θα μπορεί να σταθεί ποιοτικά ένα κλικ πιο πάνω από τον ανταγωνισμό, χάρη και στη χρήση μερικών από τους καλύτερους κινητήρες της αγοράς, όπως ο 1.300άρης και ο 1.600άρης ντίζελ του ομίλου αλλά και μοτέρ βενζίνης από τον δικύλινδρο twinair, που ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί για το Tipo αλλά είναι πιθανός για το κάτω άκρο της γκάμας, μέχρι τον τούρμπο 1,4 στο πάνω άκρο.Με τις χάτσμπακ εκδόσεις να αναμένονται την άνοιξη στη Γενεύη, το Tipo είναι το μοντέλο με το οποίο η Fiat θέλει να ξαναγίνει το βασικό αυτοκίνητο των περισσοτέρων οικογενειών, ειδικά στις χώρες του Ευρωπαϊκού νότου όπως η Ελλάδα στις οποίες το κοινό παραδοσιακά θέλει ιταλικά αυτοκίνητα.Εσείς όμως τι λέτε; Τι περιμένετε από το νέο Tipo, τι θέλετε να δείτε από πλευράς τιμής και ποιος κινητήρας είναι αυτός που σας ανοίγει περισσότερο την όρεξη; 

SPRING SEAT
NISSAN