To νέο 5θυρο up! θα ολοκληρώσει τη γκάμα του νέου και πολύ ενδιαφέροντος μοντέλου που ετοιμάζει η VW (κατασκοπευτική εικόνα).
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To νέο 5θυρο up! θα ολοκληρώσει τη γκάμα του νέου και πολύ ενδιαφέροντος μοντέλου που ετοιμάζει η VW (κατασκοπευτική εικόνα).

Έρχεται και το 5θυρο VW up!

(8/12/2011)

Στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο η VW μας έδειξε όλη την οικογένεια up!…ή μάλλον σχεδόν όλη, αφού η 5θυρη έκδοση του μίνι μοντέλου αποτελεί ακόμα κάτι κρυφό... Εμείς την αποκαλύπτουμε εδώ.

Όπως έχουμε ξανατονίσει πρόσφατα, στο up! η Volkswagen σαφώς και στηρίζει πάρα πολλά, αφού αυτό το αυτοκίνητο θα τη βοηθήσει να επαναδραστηριοποιηθεί στην τόσο σημαντική μίνι κατηγορία, αντικαθιστώντας το μέτριας εμπορικής επιτυχίας Fox. Μετά την 3θυρη έκδοση του μοντέλου που είχαμε πρόσφατα την ευκαιρία να οδηγήσουμε στη Ρώμη, αλλά τα πρωτότυπα e-up!, eco up!, cross up! και GT up! που είδαμε στη Φρανκφούρτη το Σεπτέμβρη, τώρα το ενδιαφέρον μας εντοπίζεται στην επερχόμενη 5θυρη έκδοση του νέου VW. Το cross up! είχε και αυτό 5θυρο αμάξωμα και μας έδωσε μια πρώτη εικόνα του νέου μοντέλου. up! + πρακτικότητα = 5θυρο up! Στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής οδηγικής παρουσίασης του 3θυρου up! διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι πως η Volkswagen επένδυσε σε ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο, με ποιότητα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά και οικονομικά μοτέρ. Αυτό που λείπει ουσιαστικά από την 3θυρη έκδοση είναι φυσικά η πρακτικότητα που προσφέρουν οι δύο πίσω πόρτες επιβατών. Ακριβώς αυτό το κενό έρχεται να συμπληρώσει η 5θυρη έκδοση, ολοκληρώνοντας έτσι το χαρακτήρα ενός μοντέλου που φαίνεται πως έχει όλα τα προσόντα να ανατρέψει τα σημερινά δεδομένα στα μίνι. Καθίσματα γεμάτα «παιχνίδια»

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Xωρίς ακόμα να έχει ανακοινώσει η VW επίσημα στοιχεία για το 5θυρο up!, οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο για σημαντικές πρακτικές λύσεις στο εσωτερικό του, προκειμένου να διαφοροποιείται αρκετά από το 3θυρο. Eκτιμάται λοιπόν πως η 2η σειρά καθισμάτων θα είναι ιδιαίτερα ευέλικτη επιτρέποντας διαφορετικές μορφές διαμόρφωσης της καμπίνας. Σε ότι έχει να κάνει με το πορτμπαγκάζ, θυμίζουμε ότι το 3θυρο μοντέλο έχει χώρο αποσκευών 251 λίτρων. Αν επαληθευτούν και οι πληροφορίες που θέλουν την 5θυρη έκδοση να έχει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο, τότε το νούμερο αυτό θα είναι ίδιο ή και λίγο μεγαλύτερο, δίνοντας έτσι στο up! ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& Κινητήρες: Μικροί και οικονομικοί
Κάτω από το καπό του VW up! βρίσκονται, δύο νέα, 3κύλινδρα κινητήρια σύνολα ενός λίτρου, 12 βαλβίδων, με ιπποδύναμη 60 και 75 ίππων, που καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, ενώ και τα δύο δεν υπερβαίνουν το όριο των 100 γρ./χλμ. όσον αφορά στις εκπομπές CO2. Έτσι η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,2 και 4,3 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα με τη βοήθεια των BlueMotion Technologies. Αυτό για την περίπτωση του up! σημαίνει σύστημα Start&Stop, ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα αλλά και ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης. Aυτά τα μοτέρ θα φέρει, αρχικά τουλάχιστον και η καινούρια 5θυρη έκδοση του γερμανικού μοντέλου.

Tέλος, ακόμα ένα στοιχείο που παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι και το γεγονός οτι η 3θυρη έκδοση αξιολογήθηκε με 5 αστέρια στην παθητική ασφάλεια από τον EuroNCAP. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ότι το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το καινοτόμο σύστημα City Emergency Braking σύστημα που λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα και μπορεί μέχρι και να φρενάρει τελείως το όχημα, αν ο οδηγός δεν πατήσει έγκαιρα φρένο και κριθεί ότι επίκειται σύγκρουση. Το παράσημο των 5 αστέρων μπορεί να συνοδεύει φυσικά και το 5θυρο up!.

Η παρουσίαση αλλά και το λανσάρισμα του νέου 5θυρου VW up! αναμένεται να πραγματοποιηθούν περίπου στα μέσα του 2012.
Mercedes
test center