Η νέα γενιά του Civic εφοδιάζεται για πρώτη φορά με κινητήρες turbo.

Η σταθερότητά του νέου Civic σε μεγάλες ταχύτητες είναι εξαιρετική και η ανάρτηση εκεί διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα δείχνοντας σφιχτή όσο χρειάζεται.

Με 2 τούρμπο κινητήρες βενζίνης είναι διαθέσιμο το νέο Civic, έναν 1.000άρη με 129 άλογα και έναν 1.500άρη με 182.

Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, με χρήση μαλακών καλής ποιότητας υλικών.

Honda Civic - Τurbo…κι ας άργησε

44.058 Επισκέψεις στο άρθρο

Η νέα γενιά του Civic φέρνει τις περισσότερες αλλαγές στην 45ετή πορεία του μοντέλου με προεξάρχον χαρακτηριστικό του το γεγονός ότι εφοδιάζεται για πρώτη φορά με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.

Quick info

- Με τούρμπο κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,5 λτ. 
- Με δύο αμαξώματα, χάτσμπακ και σεντάν 
- Με το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών

To Civic ανέκαθεν αποτελούσε το σημαντικότερο μοντέλο στην γκάμα της Honda ως το αυτοκίνητο που την έχει κάνει ευρέως γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο. Με ξεχωριστή για άλλη μια φορά εμφάνιση, μεγάλους χώρους, καλό ποιοτικό και τεχνολογικό προφίλ και οδηγοκεντρική προσέγγιση στο δρόμο, το 10ης γενιάς είναι το πιο πλήρες Civic που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Ιδιαίτερο σχεδιαστικά  
Το νέο Civic αν και ξεφεύγει από τα αισθητικά πρότυπα της προηγούμενης γενιάς, καταφέρνει και είναι και πάλι ξεχωριστό με φουτουριστικά στοιχεία, ενώ μπορεί να χαρακτηριστεί και κάπως υπερβολικό. Συνολικά οι μεγαλύτερες διαστάσεις του δεν κρύβονται οπτικά, ενώ oι ξεχωριστής αισθητικής λεπτομέρειές του, προσδίδουν δυναμισμό. Το νέο Civic είναι διαθέσιμο σε 5θυρο και σεντάν αμάξωμα, ωστόσο για να καταλάβει κάποιος ότι το 4θυρο Civic είναι σεντάν, χρειάζεται να το δει με ανοιχτή την πόρτα του χώρου αποσκευών.

Οδική συμπεριφορά: Στην ελίτ της κλάσης 
Οδηγικά το Civic σε αυτή του τη γενιά είναι άνετο και ασφαλές στις νορμάλ αναζητήσεις του οδηγού του, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά και «σίγουρα» τις όποιες ανωμαλίες χωρίς να παρατηρούνται αναπηδήσεις. Η σταθερότητά του σε μεγάλες ταχύτητες είναι εξαιρετική και η ανάρτηση εκεί διαχειρίζεται τέλεια το αμάξωμα δείχνοντας σφιχτή όσο χρειάζεται. Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση έχει βελτιωθεί σημαντικά και η ποιότητα κύλισης κάτι που απορρέει και από την βελτιστοποίηση της ηχομόνωσης. Ο οδηγός λαμβάνει τέλεια πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης και δεν μεταφέρονται στα χέρια του κραδασμοί με αποτέλεσμα να έχει στα «χέρια» του ένα βασικό όπλο για να κινηθεί γρήγορα. Σε τέτοιες συνθήκες το Civic συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα παρουσιάζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

Εσωτερικό: Ακόμα καλύτερο ποιοτικά, high-tech και πάλι ευχάριστο αισθητικά
Η σχεδίαση στο εσωτερικό διαμορφώνει έναν ιδιαίτερα ευχάριστο και συμπαγή διάκοσμο, με την ποιότητα κατασκευής να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, με χρήση μαλακών καλής ποιότητας υλικών και εξαιρετικό επίπεδο συναρμογής και φινιρίσματος. 

Όσον αφορά στους χώρους, 4 επιβάτες θα φιλοξενηθούν άνετα στην καμπίνα του, με τους πίσω να έχουν επαρκή αέρα για τα κεφάλια και τα πόδια τους. Ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του, έχει τον μεγαλύτερο όγκο στην κατηγορία (478 λίτρα), με αυτόν της σεντάν έκδοσης να φτάνει τα 519 λτ..

Με ισχυρούς κινητήρες 129 και 182 ίππων
Το νέο Civic εφοδιάζεται στην βασική έκδοση από τον ολοκαίνουριο 1.000άρη κινητήρα, o οποίος αποδίδει 129 ίππους και 200 Nm και είναι αυτή τη στιγμή ο ισχυρότερος κινητήρας (στα κυβικά του) που συναντάμε στην μικρομεσαία κατηγορία. Παράλληλα πέραν αυτού η άλλη επιλογή είναι ο μεγαλύτερος 1,5 λίτρων VTEC turbo με ισχύ 182 ίππων και 240 Nm ροπής, προσφέροντάς του και στην πράξη πολλά περισσότερα από απλώς καλές επιδόσεις. Η Honda έχει επιλέξει δύο κιβώτια για να συνδυάσει τα κινητήρια σύνολά της, ένα εξάρι μηχανικό ή ένα αυτόματο κιβώτιο CVT.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
KIA