Ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας του σε συνδυασμό με το καλό value for money κατατάσσουν το νέο Ibiza σε ένα από καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας.

Μοντέρνο εσωτερικό και καλό σε ποιότητα. Η μεγάλη έξτρα οθόνη αφής αναβαθμίζει σημαντικά την όλη εικόνα.

Οι TSI κινητήρες είναι οι πιο hot στη γκάμα του, γιατί προσφέρουν καλές επιδόσεις όντας οικονομικοί.

Το Ibiza ξεχωρίζει με τους χώρους που προσφέρει για επιβάτες και αποσκευές (350 λτ.).

Στο δρόμο το νέο SEAT Ibiza έχει στιβαρή αίσθηση σε ό,τι αφορά την κύλισή του και ειδικότερα τη λειτουργία της ανάρτησης.

SEAT Ibiza - Ibiza έχεις ταλέντο!

44.061 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο ολοκληρωμένος χαρακτήρας του σε συνδυασμό με το καλό value for money κατατάσσουν το νέο Ibiza σε ένα από καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας και σε ένα ισχυρό ενδοοικογενειακό αντίπαλο μέσα στο Volkswagen γκρουπ.

Quick info

- Από 11.700 ευρώ το 1.000άρι με 75 PS
- Ευχάριστο και άνετο στο δρόμο
- Πλήρη γκάμα κινητήρων

Το SEAT Ibiza μπήκε στην πέμπτη του γενιά και όπως δείχνουν τα πράγματα είναι πιο ώριμο και ολοκληρωμένο από ποτέ μιας και διαθέτει μία πλούσια γκάμα κινητήρων (βενζίνη, diesel και φυσικό αέριο), πατάει στο δρόμο σαν μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας, είναι πιο ευρύχωρο από ποτέ (σ.σ. μπορεί να παίξει ακόμη και το ρόλο του οικογενειακού οχήματος) και η ποιότητα κατασκευής είναι ανώτερη για αυτά που κοστίζει. Εδώ, μάλιστα, να πούμε πως βασίζεται στην πλατφόρμα MQΒ Α0 της Volkswagen που χρησιμοποιεί και το Polo με το οποίο έχει αρκετά κοινά. Αναφορικά με την εξωτερική του σχεδίαση, αυτή θυμίζει το Leon, η ουσία όμως είναι πως στο μάτι έχει «φαρδύνει και χαμηλώσει» με αποτέλεσμα να δείχνει πολύ δυναμικό και νεανικό.

Μοντέρνο design, τεράστιοι χώροι
Ανοίγοντας της πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό του Ibiza ανακαλύπτεις πως οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα ταμπλό «ζωηρό», με πολλές ανοιχτόχρωμες επιλογές. Επιπλέον, το αυξημένο πλάτος δημιούργησε τη βάση για ένα πολύ ευάερο εσωτερικό. Το δε ταμπλό το οποίο έχει ολόκληρο μια κλίση προς το παρμπρίζ, εντείνει την αύρα αυτή και δημιουργεί μια αίσθηση σαλονιού. Ο μεγαλούτσικος πίνακας οργάνων, αλλά και η αρχοντική οθόνη 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα αποτελούν το καλύτερο συμπλήρωμα. 

Από την άλλη, η ποιότητα κυμαίνεται σε πολύ υψηλά στάνταρ. Δεν υπάρχουν θόρυβοι και τριγμοί, οι λεπτομέρειες και οι αρμοί είναι προσεγμένοι, ωστόσο τα υλικά στις μεγάλες επιφάνειες είναι σκληρά. Τέλος, από πλευράς χώρων, το Ibiza είναι ένα από το πιο ευρύχωρα μικρά, ενώ μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών.

Οι TSI στο επίκεντρο
Η γκάμα κινητήρων του Ibiza περιλαμβάνει κινητήρες για κάθε ανάγκη, στο επίκεντρο όμως βρίσκονται οι TSI των 95 και 115 ίππων. Αμφότεροι ξεχωρίζουν με την οικονομία καυσίμου και το καλό τους τράβηγμα στις χαμηλές στροφές, ενώ η 3κύλινδρη φύση τους αποκαλύπτεται ηχητικά στις ψηλές στροφές. Μάλιστα, μεταξύ των δύο, θεωρούμε πως ο 1.0 TSI των 115 ίππων ίσως αποτελεί και πιο ενδεδειγμένη επιλογή, αφού η χρηματική διαφορά είναι μικρή για τα παραπάνω που παίρνεις στο σύνολο.

Γερό και στιβαρό πάτημα
Στο δρόμο το νέο SEAT Ibiza έχει στιβαρή αίσθηση σε ό,τι αφορά την κύλισή του και ειδικότερα τη λειτουργία της ανάρτησης. Και δεν είναι μόνο η μικρή και ήρεμη ταλάντωση της ανάρτησης, αλλά και η ησυχία με την οποία εκτελεί τη δουλειά της. Από την άλλη, σε δρόμο με στροφές δεν ξεχνά τον fun to drive χαρακτήρα του καθώς εμφανίζει μικρές κλίσεις, έχει ουδέτερη οδική συμπεριφορά και το τιμόνι παρέχει πλούσια πληροφόρηση σε κάθε οδόστρωμα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

TI LINGLONG AGORAZO
skoda