Η νέα «ανοιχτή» Mercedes E-Class συνδυάζει άψογα πολυτέλεια και άνεση με την ευχαρίστηση στην οδήγηση ενός cabrio.

Το ταμπλό προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από τις υπόλοιπες E-Class με την ποιότητα να βρίσκεται σε τοπ επίπεδο. Προσφέρεται σύστημα AIRCAP για εξαφάνιση των στροβιλισμών του αέρα με ανοιχτή την οροφή, αλλά και AIRSCARF.

Η ανοικτή E-Class είναι αρχοντική στο δρόμο, άνετη χωρίς να είναι πολύ μαλακή, αλλά και με αρκετό κέφι να ικανοποιήσει τον οδηγό.

Mercedes E-Class Cabriolet - Ανοιχτή πολυτέλεια

44.063 Επισκέψεις στο άρθρο

Η νέα «ανοιχτή» Mercedes E-Class συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την πολυτέλεια και την άνεση με την ευχαρίστηση στην οδήγηση ενός cabrio.

Quick info

- Aνοιγμα οροφής σε 20 δλ.
- Πολυτελές 4θέσιο εσωτερικό
- Από 184-333 άλογα
- Πρώτη φορά και 4Χ4

Τοποθετημένη ανάμεσα στις cabrio εκδόσεις των C-Class και S-Class, η νέα «ανοιχτή» έκδοση της E-Class έχει για προίκα τις προκλητικές καμπύλες της Coupe έκδοσης συνδυασμένες με μια ιδιαίτερα ποιοτική, και φυσικά χειριζόμενη με ηλεκτρομηχανισμό, υφασμάτινη οροφή. Η διαδικασία της αποκάλυψης γίνεται σε μόλις 20 δλ. με το αυτοκίνητο να κινείται έως και τα 50 χλμ./ώρα. Υπάρχουν διάφορες αποχρώσεις για την οροφή, ενώ η 4θέσια καμπίνα ξεχωρίζει για την πολυτέλεια και τον high-tech χαρακτήρα. Οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις υπόσχονται καλύτερη ευρυχωρία για την καμπίνα. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 310 λτ. όταν ταβάνι είναι ο ουρανός, αλλά με την οροφή κλειστή η χωρητικότητα φτάνει στα 385 λτ. Όπως και στην προηγούμενη γενιά, προσφέρεται σύστημα AIRCAP για εξαφάνιση των στροβιλισμών του αέρα με ανοιχτή την οροφή, αλλά και AIRSCARF, που μέσα από το προσκέφαλο φυσάει ζεστό αέρα στο σβέρκο των εμπρός επιβατών. Το ταμπλό προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από τις υπόλοιπες E-Class με την ποιότητα να βρίσκεται σε τοπ επίπεδο. Στο κρίσιμο σημείο των χώρων η νέα ανοικτή E-Class είναι αυθεντικό τετραθέσιο με καλό χώρο για τους πίσω επιβάτες. 

Με 5 κινητήρες για αρχή
Με πέντε κινητήρες ξεκινά η γκάμα της E-Class Cabriolet. Πρόκειται για δύο σύνολα ντίζελ και τρία βενζίνης με εύρος ισχύος από 184 έως 333 ίππους. Όλα συνδυάζονται αποκλειστικά με το εννιάρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει η δυνατότητα και για προσθήκη τετρακίνησης. Εμείς οδηγήσαμε την Ε 220 d και την E 300 με τη δύναμη να ικανοποιεί παρά το γεγονός ότι το βάρος συχνά προσεγγίζει τους δύο τόνους ανά έκδοση. Κι εδώ μας άρεσε η ελάχιστη ηχητική διείσδυση των μηχανικών συνόλων προς την καμπίνα. 

Αρχοντική και άνετη στο δρόμο
Η ανοικτή E-Class είναι αρχοντική στο δρόμο, άνετη χωρίς να είναι πολύ μαλακή, αλλά και με αρκετό κέφι να ικανοποιήσει τον οδηγό. Η βασική ανάρτηση στοχεύει κατευθείαν στην άνεση των επιβατών κι ας είναι χαμηλωμένη έναντι του τετραθυρου μοντέλου. Από κι έπειτα υπάρχει μια πιο σπορ επιλογή με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και πρόγραμμα επιλογής χαρτογράφησης με διάφορα mode λειτουργίας και πιο πάνω διατίθεται η τοπ λύση, η αερανάρτηση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
KIA