Jeep Compass: Κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες και πρεστίζ.

Η ανάρτηση του Jeep Compss έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας, με την ακαμψία του αμαξώματος να είναι εντυπωσιακή.

Ποιοτικό, γεροδεμένο και καθόλου «φλύαρο» το ταμπλό του νέου Jeep Compass.

Ανετο στην άσφαλτο και ικανό στο χώμα.

Jeep Compass - Είναι πραγματικό Jeep!

44.048 Επισκέψεις στο άρθρο

Τι πρέπει να πρεσβεύει ένα μοντέλο της Jeep; Κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες και πρεστίζ. Στην περίπτωση του νέου Jeep Compass, αυτά είναι πανταχού παρόντα. 

Quick info

- Στο πάτωμα του renegade
- Σύγχρονα συστήματα ασφαλείας
- Με 140 και 170 ίππους
- Μόνιμη τετρακίνηση

Η Jeep τοποθετεί το νέο Compass των 4,4 μέτρων πάνω από το Renegade και κάτω από το μεγαλύτερο Cherokee καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το κενό στη γκάμα. 

Κάτω από το αμάξωμα υπάρχει συγγένεια πολύ κοντινού βαθμού με το Renegade, απόρροια της χρήσης της ίδιας, σπονδυλωτής πλατφόρμας, ενώ σχεδιαστικά, το σίγουρο είναι πως το νέο Compass δεν περνά απαρατήρητο με το αλά Grand Cherokee μπροστινό μέρος να χαρακτηρίζεται από την κλασική γρίλια και τα φώτα.

Τα 4X4 μοντέλα που δοκιμάσαμε (2,0 MTJ 140 PS και 1,4 MultiAir, αμφότερα με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο) απέδειξαν τις ικανότητές τους, τόσο στο χώμα όσο και στο δρόμο, με προεξέχον στοιχείο την ποιότητα κύλισης που διαθέτουν.

Φυσικά έκδηλος είναι και ο premium χαρακτήρας στο εσωτερικό του Jeep Compass που εκφράζεται μέσα από την ποιότητα των υλικών, τα οποία είναι σχεδόν παντού µαλακά και την άριστη συναρμογή τους.

Με κινητήρες 140 και 170 ίππων
Με σύνολα των οικογενειών MultiAir και MultiJet εφοδιάζεται το νέο Compass. Στην πρώτη ομάδα ανήκει ο 1.400άρης σε εκδοχές 140 και 170 ίππων με χειροκίνητο ή εννιάρι αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα. Η γκάμα MultiJet, στην τρίτη γενιά της αντιστοίχως, ξεκινά από τα 1,6 λίτρα με 120 ίππους και ανεβαίνει στα 2,0 λίτρα με 140 και 170 ίππους. Κι εδώ φυσικά η μετάδοση ξεκινά από εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο με το εννιάρι αυτόματο να γίνεται στάνταρ όσο η ισχύς ανεβαίνει. Η τετρακίνηση συνοδεύει τα δύο πιο ισχυρά πετρελαιοκίνητα Compass και την τοπ έκδοση βενζίνης, η οποία ανά πάσα στιγμή μπορεί να δώσει το 100% της διαθέσιμης ροπής στον τροχό που την χρειάζεται.

 Ανετο στην άσφαλτο και ικανό στο χώμα  
Από τα πρώτα στοιχεία που ξεχωρίσαμε δοκιμάζοντας το νέο 4Χ4 Jeep Compass, είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, που εξασφαλίζει το γεροδεμένο και άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση και την απορροφητικότητα της ανάρτησης. Η τελευταία έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας, με το κράτημα στις στροφές να είναι δυναμικό ελέω και της τετρακίνησης. Από την άλλη ωστόσο η κλίση είναι αισθητή και σε συνδυασμό με τη σχεδόν μη επαρκή στήριξη των καθισμάτων και το μέτριο σε πληροφόρηση τιμόνι, γρήγορα αντιλαμβάνεσαι πως ένας πιο ήπιος ρυθμός θα κουράσει λιγότερο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

test center
SEAT