Tο νέο Stonic μας συστήνεται ως crossover με προέλευση το Rio και ποντάρει πολλά στη σχεδίαση του.

Όμορφο ταμπλό και μοντέρνο σχεδιαστικά χωρίς εξάρσεις. Ότι πλαστικό πιάνει ο οδηγός είναι σκληρό, αλλά το μοντάρισμα είναι συνολικά πολύ προσεγμένο.

Το Stonic κρύβει μια σπορτίφ καρδιά μέσα του και σε δρόμο με στροφές μετουσιώνει τη σφικτή ανάρτηση σε πολύ ευχάριστη οδική συμπεριφορά.

Kia Stonic - Crossover με σπορτίφ διαθέσεις

44.056 Επισκέψεις στο άρθρο

To Kia Stonic με τον φρέσκο αέρα που φέρνει η νεανική και μοντέρνα σχεδίασή του, αλλά και με τη σπορτίφ οδική του συμπεριφορά, «ρίχνεται» ετοιμοπόλεμο στη σκληρή μάχη της κατηγορίας 
των μικρών crossover. 

Quick info

- Crossover της μικρής κατηγορίας
- Στο δάπεδο του Rio 
- Έως 120 ίππους

Η Kia παρουσιάζει το νέο Stonic, το οποίο μας συστήνεται ως crossover με προέλευση το μικρό μοντέλο, το Rio και ποντάρει πολλά στη σχεδίαση του 4,14 μ. αμαξώματός του. Με τη μάσκα του Rio λοιπόν (τη λεγόμενη «tigernose»), με διχρωμία στην οροφή, με μια πολύ ιδιόμορφη τρίτη κολώνα η οποία μοιάζει να αγκαλιάζει όλη την οροφή από πάνω αλλά και με πλαστικά προστατευτικά και ποδιές να σφραγίζουν τον crossover χαρακτήρα, το Stonic εξελίσσει κι άλλο την τρέχουσα αισθητική ταυτότητα της Kia. 

Με «γεύση» από Rio 
Η αισθητική στο εσωτερικό του Stonic ακολουθεί από κοντά τα χνάρια του Rio, κάτι που φαίνεται από τα υλικά τα οποία είναι σκληρά τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες. Το ταμπλό έχει δύο οριζόντιες γραμμές για να εντείνει την αίσθηση του πλάτους και συγχρόνως έχει και ξεχωριστό στιλ χάρη στην όμορφη οθόνη των 7 ιντσών (στάνταρ) στο κέντρο. Χρώμα δίνουν οι βαμμένες ενθέσεις, σε 4 αποχρώσεις, γύρω από την οθόνη και στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Οι ποιότητα πάντως είναι καλή και το σύνολο στιβαρό. 

Καλό είναι και το επίπεδο των χώρων για 4 επιβάτες, με μια μικρή παραφωνία στο εσωτερικό πλάτος, το οποίο δείχνει ότι θα ζητήσει παραχωρήσεις από ενδεχόμενο τρίτο πίσω επιβάτη.

Με τέσσερα κινητήρια σύνολα
Η γκάμα των κινητήρων του Stonic αποτελείται από τρία μοτέρ βενζίνης και ένα πετρελαίου. Στα πρώτα θα συναντήσουμε δύο ατμοσφαιρικά σύνολα 1,2 και 1,4 λτ. με την ιπποδύναμή τους να ανέρχεται στα 84 και 100 άλογα αντίστοιχα. Κορυφαία επιλογή στις βενζινοκίνητες εκδόσεις αποτελεί το 1.000άρι τούρμπο μοτέρ των 120 ίππων, το οποίο μάλιστα υπόσχεται μικτή κατανάλωση 5,0 λτ.  

Στις diesel εκδόσεις η μοναδική επιλογή αφορά στον 1,6 CRDi κινητήρα 110 ίππων και 260 Nm ροπής, ο οποίος στις μετρήσεις μας σημείωσε εξαιρετικά νούμερα στις επιδόσεις του.

Ένας πολύ ενδιαφέρων συνδυασμός
Πολύ θετικές εντυπώσεις άφησε το Stonic κατά την οδήγηση: Το βασικό είναι ότι οδηγείς ένας αυτοκίνητο με απόσταση 183 χλστ. από το έδαφος, αλλά σε κανένα σημείο δεν εισπράττεις ότι το κέντρο βάρους είναι παράλογα υψηλό. Η λογική στο Stonic είναι εστιασμένη στην σπορτίφ αίσθηση. Αυτό φαίνεται κατευθείαν από τη ρύθμιση της ανάρτησης η οποία είναι αρκετά σφικτή για την κλάση. Σε δρόμο με ανωμαλίες το Stonic αντιδρά λίγο απότομα και με σχετικό θόρυβο από τη διαδικασία της απόσβεσης, όμως όταν βγει σε μια πιο οδηγοκεντρική διαδρομή τα πράγματα αλλάζουν. Το γρήγορο τιμόνι, η άμεση ανταπόκριση του εμπρός μέρους στην είσοδο της στροφής και οι σχετικά περιορισμένες κλίσεις μας άρεσαν πάρα πολύ και ήρθαν ως έκπληξη, έως ένα βαθμό. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
KIA