Το T-Roc είναι το πρώτο compact crossover της VW.

Στιβαρό και εργονομικό το ταμπλό του T-Roc, ωστόσο δείχνει λιτό σε σχεδίαση και είναι φτιαγμένο από σκληρό πλαστικό.

Οδηγικά, το T-Roc είναι πολύ προσεγμένο σε κύλιση και άνετο, χωρίς ωστόσο να γίνεται μαλθακό.

VW T-Roc - Κι αν είναι ροκ…

44.065 Επισκέψεις στο άρθρο

Με μοντέρνα σχεδίαση, πλήρες μηχανολογικό και ηλεκτρονικό πακέτο, καθώς και δυνατότητα τετρακίνησης, το T-Roc θέλει να επιβάλει το δικό του ρυθμό…

Quick info

- Το πρώτο compact crossover της VW
- Με πλατφόρμα MQB της VW
- Και σε 4Χ4 εκδόσεις
- Από 115-190 άλογα

Το T-Roc είναι το πρώτο compact crossover της VW με μήκος 4,234 μ.. Ενσωματώνει ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες όπως η μάσκα, τα εμπρός και πίσω φώτα, ενώ παίζει πιο έντεχνα με την εξατομίκευση, τις διχρωμίες και την αντίθεση ανάμεσα σε οροφή και κυρίως αμάξωμα. Οδηγικά, είναι πολύ προσεγμένο σε κύλιση, άνετο χωρίς να γίνεται μαλθακό και φυσικά παραμένει σταθερό και σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο. Όταν ο ρυθμός ανεβαίνει, τα προγράμματα οδήγησης είναι αρκετά χρήσιμα για να σφίξουν λίγο οι μύες του νέου crossover και το αποτέλεσμα είναι θετικό. 

Εργονομικό, γεροδεμένο και high-tech
Το εσωτερικό ακολουθεί εν μέρει τη διάρθρωση που γνωρίσαμε με το νέο Polo και την οποία προφανώς θα βλέπουμε σε ολοένα και περισσότερα VW πλέον. Μια μεγάλη οθόνη 8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλο, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός (προαιρετικά) δίνοντας έτσι μια high-tech νότα στην αισθητική. Αυτό που έρχεται λίγο ως έκπληξη είναι το σκληρό πλαστικό σε όλο το ταμπλό. Η ποιότητα κατασκευής είναι βέβαια αυτή που περιμένει κανείς και, ακόμα και σε κακό δρόμο, η δομή δεν έδειξε να εμφανίζει τριγμούς ή άλλους θορύβους. Οι χώροι για μικροαντικείμενα θα ικανοποιήσουν, οι χώροι επιβατών είναι σχεδόν στα επίπεδα του Golf. Το πορτ-μπαγκάζ έρχεται να υπογραμμίσει τη συνολικά θετική εικόνα του T-Roc με 445 λίτρα στην κανονική διαμόρφωση. 

Με 3 μοτέρ βενζίνης και 2 πετρελαίου
Από πλευράς βενζίνης διατίθεται ο 1,0, ο 1,5 και ο 2,0 κινητήρες όλοι φυσικά TSI με απόδοση 115, 150 και 190 ίππων αντίστοιχα. Στα ίδια σκαλοπάτια κινείται και η γκάμα του diesel με τον 1,6 TDI στη βάση με 115 ίππους και κατόπιν τον 2λιτρο TDI με 150 ή 190 άλογα. Και στις δύο εκδόσεις των 115 ίππων η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μεσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Στη μεσαία βαθμίδα, τους 150 ίππους, μπαίνουν στο παιχνίδι τόσο το 7άρι DSG σαζμάν όσο και η τετρακίνηση. Στις κορυφαίες εκδόσεις από πλευράς ισχύος και τα δύο αυτά περιφερειακά είναι στη λίστα με τα στάνταρ στοιχεία. Η τετρακίνηση είναι η γνωστή 4Motion η οποία φροντίζει να ενισχύει την πρόσφυση με άμεση μεταφορά ροπής στον πίσω άξονα. Μαζί με την τετρακίνηση πάει «πακέτο» και το σύστημα Active Control, ένας στρογγυλός διακόπτης μέσω του οποίου ρυθμίζονται παράμετροι όχι μόνο της τετρακίνησης, αλλά και των υπόλοιπων βοηθημάτων. Στην υπηρεσία του οδηγού τίθενται όμως και τα προφίλ οδήγησης: Comfort, Normal, Sport και Eco. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ford
skoda