Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση προσφέρει η ανάρτηση του νέου HR-V.
Στο δρόμο: Σαν σπορ μικρομεσαίο
40.378 Επισκέψεις στο άρθρο (17/7/2015)
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο HR-V και με τα δύο μοτέρ. Σαφώς το πετρελαιοκίνητο σε κερδίζει με τη διπλάσια ροπή του από τις μισές στροφές αν και η γραμμική και ποιοτική λειτουργία του βενζινοκινητήρα σε βάζουν σε δίλημμα για το πoιο τελικά θα επέλεγες. Η ανάρτηση προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο και καλή άνεση, η ποιότητα κύλισης ικανοποιεί, το τιμόνι είναι γρήγορο και άμεσο, ενώ τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση. Αν είχαν προσέξει περισσότερο την ηχομόνωση τότε θα μιλούσαμε για ένα εξαιρετικό σύνολο.
Στρίβει σαν σπορ μικρομεσαίο, καθώς η ανάρτηση ελέγχει αποτελεσματικά τις αντιδράσεις του αμαξώματος, χωρίς να επιτρέπει ιδιαίτερες κλίσεις στις στροφές.
Η τιμή σχετικά καλή θα είναι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν θα έχει 4τρακίνηση! Ας βγάλει επιτέλους κάποιος ένα 1600 diesel που να έχει επιλογή manual 4κίνησης (κάτι σαν το καινούριο suzuki vitara)
Προσωπικά πιστεύω ότι η τιμή του diesel θα παίξει γύρω στα 24000+ αν δει κανείς και την τιμή του νέου ASX που κυμαίνεται στα 22700 και λόγω ότι η HONDA υπερέχει πάντα τεχνολογικά-(τιμολογιακά) ειδικά με τον 1600αρι diesel ο οποίος θεωρήται κορυφαίος.Επίσης και το προηγούμενο HR-V δεν ήταν ποτέ φθηνό.Τώρα με τον κινήτήρα βενζίνης θα κυμανθεί πάντα κατ' εκτίμηση γύρω στα 22000.Αλλά πιστεύω ότι οι πιο πολλοί θα κυτάνε τον diesel που είναι της μόδας το τελευταίο καιρό ,και άς κάνουν 5000km το χρόνο.Αλλά όλα αυτά είναι σχετικά αφού ούτε ο Σαρακάκης ούτε η Honda θα μας ρωτήσει πόσο θέλουμε να πωληθεί,οπότε σχέδια επί χάρτου.
Σίγουρα το Honda H-RV είναι εγγύηση και πολύ καλό αυτοκίνητο. Άλλωστε θα συμφωνήσουν και τα άτομα που έχουν οδηγήσει ή κατέχουν ένα Honda.
Βέβαια, υπάρχουν τρία (3) σημεία που σηκώνουν πολύ κουβέντα και συζήτηση:
1. Γιατί άραγε δεν τροφοδοτείται το H-RV με τον νέο 1,6lt Diesel κινητήρα με τους 160 ίππους?
2. Γιατί επίσης δεν έρχεται και με την αυτόματη έκδοση CVT στο πετρέλαιο? Μπορεί να είναι πιο ακριβή, αλλά θα μπορούσε να υπήρχε και αυτή η επιλογή.
3. Γιατί δεν έχει το σύστημα "έξυπνης" τετρακίνησης με τις τρεις (3) επιλογές, α) προσθιοκίνηση, β) αυτόματο (να ενεργεί αυτόματα 4Χ2 ή 4Χ4 ανάλογα με την περίπτωση), και γ) μόνιμη τετρακίνηση, όπως έχει κάνει εδώ και χρόνια ο ανταγωνισμός (βλέπε Suzuki SX4, Opel Mokka, Nissan Qashqai, κτλ). Άλλωστε, αυτός δεν είναι και ο ορισμός του SUV ή Crossover?
Διαφορετικά, ποιος είναι πραγματικά ο λόγος (αναφέρομαι στο σημείο 3), κάποιος να αγοράσει ένα SUV ή Crossover αλλά με μόνιμη προσθιοκίνηση? Που θα τον βολέψει? Καλύτερα να πάρει ένα πιο νορμάλ που θα είναι και πιο "πατημένο" στο δρόμο και πιο οικονομικό (χρήματα αγοράς), αλλά και πιο οικονομικό στο καύσιμο.
Θα ήθελα κάποιος από τους αναγνώστες ή και από την ομάδα του autotriti να μου απαντήσει/σχολιάσει τα παραπάνω τρία (3) σημεία και ειδικά το τρίτο (3ο) που το θεωρώ και το πιο σημαντικό όταν είναι να αγοράσει κάποιος ένα SUV ή Crosseover.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
NVK
Επιτέλους να δούμε και την Honda στα crossover....Μας ζαλίσανε με ένα qashqai που μόνο την τιμή ξερουν να αυξάνουν κάθε τόσο..... επεται και συνεχεια από ισπανούς και γερμανούς....
Χωρίς σωστή και ρεαλιστική τιμολόγηση μην περιμένετε θαύματα στις πωλήσεις. Ο Σαρακάκης δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια αν και εύχομαι αυτό να αλλάξει.
εγω προβλεπω,για αλλη μια φορα,ο σαρακακης ή η χοντα να δωσει ακριβη τιμη....Δεν ξερω ποιος φταιει για την τιμολογηση αλλα πρεπει να ριξει τις τιμες η χοντα.Αλλιως,με το κυαλιιιιιι!!!!!
Με ενδιαφέρει σοβαρά το μοντέλο.Το έχω ψάξει αρκετά σε ξένα sites και youtube αφού ήδη κυκλοφορεί Αμερική και αλλού. Αναμένω να το δω από κοντά, για τεστ και για ασφαλή συμπεράσματα. Ελπίζω να το προωθήσουν καταλλήλως με κανονικές εκδοσεις και να μην υποβαθμίσουν το προϊόν, και βέβαια ποσο θα κοστίζει. Αν δεν με ικανοποιεί πλήρως, δεν θα το πάρω...πολύ απλά..πλέον κάθε ευρώ μετραει
Η τιμή σχετικά καλή θα είναι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν θα έχει 4τρακίνηση! Ας βγάλει επιτέλους κάποιος ένα 1600 diesel που να έχει επιλογή manual 4κίνησης (κάτι σαν το καινούριο suzuki vitara)
Προσωπικά πιστεύω ότι η τιμή του diesel θα παίξει γύρω στα 24000+ αν δει κανείς και την τιμή του νέου ASX που κυμαίνεται στα 22700 και λόγω ότι η HONDA υπερέχει πάντα τεχνολογικά-(τιμολογιακά) ειδικά με τον 1600αρι diesel ο οποίος θεωρήται κορυφαίος.Επίσης και το προηγούμενο HR-V δεν ήταν ποτέ φθηνό.Τώρα με τον κινήτήρα βενζίνης θα κυμανθεί πάντα κατ' εκτίμηση γύρω στα 22000.Αλλά πιστεύω ότι οι πιο πολλοί θα κυτάνε τον diesel που είναι της μόδας το τελευταίο καιρό ,και άς κάνουν 5000km το χρόνο.Αλλά όλα αυτά είναι σχετικά αφού ούτε ο Σαρακάκης ούτε η Honda θα μας ρωτήσει πόσο θέλουμε να πωληθεί,οπότε σχέδια επί χάρτου.
Σίγουρα το Honda H-RV είναι εγγύηση και πολύ καλό αυτοκίνητο. Άλλωστε θα συμφωνήσουν και τα άτομα που έχουν οδηγήσει ή κατέχουν ένα Honda. Βέβαια, υπάρχουν τρία (3) σημεία που σηκώνουν πολύ κουβέντα και συζήτηση: 1. Γιατί άραγε δεν τροφοδοτείται το H-RV με τον νέο 1,6lt Diesel κινητήρα με τους 160 ίππους? 2. Γιατί επίσης δεν έρχεται και με την αυτόματη έκδοση CVT στο πετρέλαιο? Μπορεί να είναι πιο ακριβή, αλλά θα μπορούσε να υπήρχε και αυτή η επιλογή. 3. Γιατί δεν έχει το σύστημα "έξυπνης" τετρακίνησης με τις τρεις (3) επιλογές, α) προσθιοκίνηση, β) αυτόματο (να ενεργεί αυτόματα 4Χ2 ή 4Χ4 ανάλογα με την περίπτωση), και γ) μόνιμη τετρακίνηση, όπως έχει κάνει εδώ και χρόνια ο ανταγωνισμός (βλέπε Suzuki SX4, Opel Mokka, Nissan Qashqai, κτλ). Άλλωστε, αυτός δεν είναι και ο ορισμός του SUV ή Crossover? Διαφορετικά, ποιος είναι πραγματικά ο λόγος (αναφέρομαι στο σημείο 3), κάποιος να αγοράσει ένα SUV ή Crossover αλλά με μόνιμη προσθιοκίνηση? Που θα τον βολέψει? Καλύτερα να πάρει ένα πιο νορμάλ που θα είναι και πιο "πατημένο" στο δρόμο και πιο οικονομικό (χρήματα αγοράς), αλλά και πιο οικονομικό στο καύσιμο. Θα ήθελα κάποιος από τους αναγνώστες ή και από την ομάδα του autotriti να μου απαντήσει/σχολιάσει τα παραπάνω τρία (3) σημεία και ειδικά το τρίτο (3ο) που το θεωρώ και το πιο σημαντικό όταν είναι να αγοράσει κάποιος ένα SUV ή Crosseover. Ευχαριστώ εκ των προτέρων, NVK
αποσταση απο το εδαφος ..? τουλαχιστον να μην ''χτυπα'' οταν χρειαστει ....
Επιτέλους να δούμε και την Honda στα crossover....Μας ζαλίσανε με ένα qashqai που μόνο την τιμή ξερουν να αυξάνουν κάθε τόσο..... επεται και συνεχεια από ισπανούς και γερμανούς....
θα ηθελα να μου πειτε αν εχει ρεζερβα η κιτ επισκευης σας ευχαριστω
Χωρίς σωστή και ρεαλιστική τιμολόγηση μην περιμένετε θαύματα στις πωλήσεις. Ο Σαρακάκης δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια αν και εύχομαι αυτό να αλλάξει.
εγω προβλεπω,για αλλη μια φορα,ο σαρακακης ή η χοντα να δωσει ακριβη τιμη....Δεν ξερω ποιος φταιει για την τιμολογηση αλλα πρεπει να ριξει τις τιμες η χοντα.Αλλιως,με το κυαλιιιιιι!!!!!
Πρώτο ατόπημα...χωρις τετρακινηση...
Με ενδιαφέρει σοβαρά το μοντέλο.Το έχω ψάξει αρκετά σε ξένα sites και youtube αφού ήδη κυκλοφορεί Αμερική και αλλού. Αναμένω να το δω από κοντά, για τεστ και για ασφαλή συμπεράσματα. Ελπίζω να το προωθήσουν καταλλήλως με κανονικές εκδοσεις και να μην υποβαθμίσουν το προϊόν, και βέβαια ποσο θα κοστίζει. Αν δεν με ικανοποιεί πλήρως, δεν θα το πάρω...πολύ απλά..πλέον κάθε ευρώ μετραει
πολυ ωραιο αλλα κατι μου λεει οτι θα ειναι πολυ ψηλα η τιμη..που υπολογιζετε να ειναι;πανω απο το civic;
Mazda CX3 στα ιδια λεφτα 1,5diesel 4x4 και με αυτοματο κιβωτιο.
28000
Θέλω να μάθω ποιο μοντέλο του honta hr-v έχει κάμερα οπισθοπορειας και πόσο κοστίζει το μοντέλο αυτό.