Online Ασφάλιση:Τι κερδίζεις από αυτή;

Διαβάστηκε από 4098 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2018

Σε μία χώρα που η online αγορά προϊόντων διαθέτει πλέον ένα σεβαστό μερίδιο στον τομέα του εμπορίου και η τεχνολογία βρίσκεται στην υπηρεσία των επιχειρήσεων, η online ασφάλιση αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα των ασφαλιστικώνεταιριών.

 
 «Ωριμάζουν» οι συνθήκες για online ασφάλιση

«Σε γενικές γραμμές η Ελλάδα είναι εξοικειωμένη με το online, με περισσότερο από 3,5 εκατομμύρια καταναλωτές να κάνουν αγορές online», επισημαίνει η Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Hellas Direct, κα Μαριλώρα Καμπάνη, τονίζοντας ότι η online ασφάλιση αποτελεί μια σχετικά νέα αγορά στον τομέα ασφάλισης στην Ελλάδα, και ως εκ τούτου δεν είναι ώριμη όπως σε άλλες χώρες. «Κρίνοντας από τον όγκο πωλήσεων, η αγορά της online ασφάλισης βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, άρα έχει ακόμη σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης», επισημαίνει και ο Managing Director της myDirect,κ. Απόστολος Μπετχαβάς. ¶λλωστε, όλο και περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν αυτή τη μορφή αγοράς ή ανανέωσης ασφαλιστικού συμβολαίου, υπογραμμίζει η κα Καμπάνη.

Ο βαθμός εξοικείωσης αυξάνεται, συν τω χρόνω, σε συνάρτηση με τη γενικότερη εξοικείωση των χρηστών με τις ψηφιακές υπηρεσίες. Αυτό άλλωστε καταγράφεται σε πρόσφατες έρευνες από τα αυξανόμενα μερίδια των online καναλιών, στο σύνολο της online ασφάλισης (αλλά και σε άλλους τομείς υπηρεσιών), επισημαίνει ο κ. Μπετχαβάς.

Τι κερδίζει ο ασφαλισμένος με την online ασφάλιση

Αμεσότητα, διαφάνεια και ταχύτητα στην έκδοση συμβολαίου είναι τα βασικότερα πλεονεκτήματα που ωθούν τους ασφαλιζόμενους στην online ασφάλιση, τονίζει ο κ. Μπετχαβάς. Παράλληλα, ο ασφαλισμένος αποκτά άμεση επικοινωνία απευθείας με την ασφαλιστική εταιρία του. «Η ασφαλιστική είναι εκεί για να σε καλύψει όταν κάτι πάει στραβά. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε και πιστεύουμε ότι ουσιαστικά, με το online και direct, ο ασφαλισμένος κερδίζει την αμεσότητα και την ταχύτητα», επισημαίνει η κα. Καμπάνη

Επίσης, η online ασφάλιση προσφέρει περισσότερη ευκολία και ευελιξία στον πελάτη ο οποίος μπορεί να συγκρίνει τιμές και καλύψεις μεταξύ πολλών ασφαλιστικών εταιριών και να ασφαλιστεί οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη και το βράδυ από τον καναπέ του, όταν οι εταιρίες είναι κλειστές. Μάλιστα, με την αγορά του ασφαλιστικού πακέτου, υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης και άμεσης χρήσης. 

Συνήθως, εξάλλου, οι προσφορές των «πακέτων» μέσω διαδικτύου είναι οικονομικότερες, γιατί μέσω του online καναλιού, αυτόματα μειώνονται κάποια λειτουργικά έξοδα των εταιριών τα οποία μεταφέρονται στα συμβόλαια, από την αμοιβή του διαμεσολαβητή μέχρι το κόστος αποστολής του ασφαλίστρου με κούριερ, τονίζει η κα Καμπάνη.

Στον αντίποδα, η απουσία ανθρώπινης παρουσίας ή ασφαλιστικού συμβούλου που θα μπορούσε να δώσει αρκετές συμβουλές για την σωστή επιλογή ενός ασφαλιστικού συμβολαίου, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μειονέκτημα. Ωστόσο, οι περισσότερες εταιρίες που παρέχουν online ασφάλιση, δίνουν τη δυνατότητα επικοινωνίας (τηλεφωνικά ή με email ή μέσω chat), παρέχοντας πληροφορίες και διευκρινήσεις.

Οι εταιρίες με Online Ασφάλιση
 
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Η Εθνική Ασφαλιστική, μέσω της ιστοσελίδας ΕθνικήProtect προσφέρει σύγχρονα και ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης που καλύπτουν, με ιδιαίτερα ελκυστικούς οικονομικούς όρους, τις ασφαλιστικές ανάγκες κάθε ασφαλισμένου. 

Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής και αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες απευθύνεται στους σύγχρονους καταναλωτές που αναζητούν άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να ασφαλίσουν απλά, γρήγορα και οικονομικά το αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα τους, επιλέγοντας ένα από τα τρία ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης ΕθνικήProtect.

HELLAS  DIRECT

Η HellasDirect ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2012 ως online ασφαλιστική. Δεν είχε ποτέ συμβούλους και δεν υπήρξε ποτέ offline, οπότε η HellasDirect είναι δομημένη για να λειτουργεί αμιγώς διαδικτυακά και direct.

Πεποίθηση στην εταιρία είναι ότι πολύ σύντομα η online ασφάλιση θα αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση. Και αυτός είναι ο στόχος της: Να προωθήσει αυτήν την αλλαγή, αναθεωρώντας τον τρόπο λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό, ανακαλύπτει διαρκώς νέους τρόπους να κάνει την ασφάλεια πιο άμεση, εύκολη και χρήσιμη για τον καταναλωτή, πάντα με βάση την τεχνολογία, την καινοτομία και την κοινή λογική.

Οι πελάτες της είναι αρκετά εξοικειωμένοι με την online διαδικασία. Μόνο ένα μικρό ποσοστό καλεί στην εταιρία για να αγοράσει ή να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Κατά κύριο λόγο, το 95% των επικοινωνιών και συναλλαγών με τους πελάτες, είτε πρόκειται για αγορά είτε γιατί έχουν μία απορία, πραγματοποιείται online, μέσω του site, με chat, email και μέσω των socialmedia.

Στην HellasDirect πιστεύουν ότι ουσιαστικά, με το online και direct, ο ασφαλισμένος κερδίζει την αμεσότητα και την ταχύτητα, ενώ η online ασφάλιση προσφέρει περισσότερη ευκολία και ευελιξία στον πελάτη ο οποίος μπορεί να συγκρίνει τιμές και καλύψεις και να ασφαλιστεί ακόμη και όταν οι εταιρίες είναι κλειστές.

MyDIRECT

Η myDirect είναι ανώνυμη εταιρία παροχής υπηρεσιών ασφαλιστικού πράκτορα, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2011. Διαθέτει στελέχη με πολύχρονη και διεθνή εμπειρία στο χώρο των ασφαλειών και αποτελεί μέλος του Ομίλου εταιριών Demco.

Αποτελεί τον πρωτοποριακό απευθείας τρόπο ασφάλισης, παρέχοντας ανταγωνιστικές καλύψεις με χαμηλά ασφάλιστρα καθώς και συνεχή υποστήριξη από ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Τα ασφαλιστικά προγράμματα που διαθέτει η myDirect στην αγορά παρέχονται από την ασφαλιστική εταιρία 
Prime Insurance Co. Ltd (μέλος του Ομίλου Demco).

Φιλοσοφία της myDirect είναι ότι για να κερδίσεις τον πελάτη και κυρίως να τον διατηρήσεις, οφείλεις να είσαι ξεκάθαρος και άμεσος. Για αυτό το λόγο η εταιρία έχει επιλέξει να εφαρμόζει αυστηρά κριτήρια και ξεκάθαρη πολιτική κατά την τιμολόγηση ασφάλισης οχήματος, ενώ σημαντική είναι η παράμετρος εκπαίδευσης του προσωπικού εξυπηρέτησης: Όλα τα στελέχη του κέντρου εξυπηρέτησης της myDirect είναι ασφαλιστικοί σύμβουλοι πιστοποιημένοι από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Πάγια θέση στη MyDirect είναι ότι τα οφέλη της τεχνολογίας μέσω του website της (με προσωποποιημένες υπηρεσίες, ατομικό προφίλ κ.ά.) και οι ψηφιακές δυνατότητες πληρωμής, πρέπει να συνδυάζονται με ανθρώπινη επικοινωνία, ειλικρίνεια, ξεκάθαρους όρους και αμεσότητα στην εξυπηρέτηση. Για αυτούς τους λόγους βραβεύτηκε το 2016 ως ο κορυφαίος μικρός Οργανισμός στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

ANYTIME

Η Anytime είναι  direct ασφάλιση και παρέχεται από την Interamerican, μέλος του ομίλου Achmea.

Η Anytimeσυνδυάζει ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών και 24ωρη ανθρώπινη εξυπηρέτηση, μέσω διαδικτύου και τηλεφωνικά.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ

Η Ευρωπαϊκή Πίστη παρέχει οικονομική ασφάλεια με πλήρη κάλυψη, δίνοντας στον ασφαλισμένο τη δυνατότητα να αποκτήσει online ασφάλεια για το αυτοκίνητο του με ένα από τα προγράμματα που του προτείνει, επιλέγοντας τις καλύψεις που ο ασφαλισμένος επιθυμεί, γρήγορα και απλά σε 3 βήματα.

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Η Ευρώπη Ασφαλιστική δραστηριοποιείται και με την online ασφάλιση, παρέχοντας τα ασφαλιστικά της πακέτα στον τομέα του αυτοκινήτου, γρήγορα και εύκολα, παραμένοντας διαρκώς δίπλα στον ασφαλισμένο με υποδειγματική εξυπηρέτηση

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ